Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ακης
Όσοι αναλαμβάνουν θέση ευθύνης δίχως να έχουν περάσει ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ή κρίση ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ, να μην λαμβανουν επίδομα θέσης ευθύνης
 
 
ΠΑΝΤΑΖΗς
ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΤΥΧΙΟ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗςΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗςΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ςΥΝΑΦΕΙΑ ΤΙς ΠΙΟ ΠΟΛΛΕς ΦΟΡΕς ΜΕ ΤΟΝ ΒΑςΙΚΟ ΠΤΥΧΙΑΚΟ ΤΙΤΛΟ.ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ Η ΠΡΟϋΠΗΡςΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΙΔ/ΚΟ ΤΟΜΕΑ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ςΥΝΑΦΕς ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΗς ΠΑΡΟΥςΑς ΕΡΓΑςΙΑς.
 
 
K.P.
Η οποιαδήποτε αξιολόγηση γίνει από εδώ και πέρα πρέπει να είναι αντικειμενική για να αποφύγουμε τις παθογένειες του παρελθόντος και της υπάρχουσας διοίκησης σε όλες τα επίπεδα. Για να επιτευχθεί αυτό θα πρέπει να γίνεται από εξωτερικό αξιολογητή ή έστω από αξιολογητές χωρίς άμεση ή έμμεση υπηρεσιακή σχέση με τον αξιολογούμενο. Αυτό πρέπει ιδιαίτερα να εφαρμοστεί σε εφορίες, νοσοκομεία και σχολεία!
 
 
Ανδρέας Κάτσιος
Είμαι υπάλληλος ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σε Ν.Π.Ι.Δ. το οποίο εποπτεύεται από Υπουργείο. Διορίστηκα σ’ αυτήν την θέση έπειτα από διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, δηλαδή τήρησα την αξιοκρατία & την διαφάνεια στις προσλήψεις του δημοσίου εφόσον ο διορισμός μου έγινε μέσω ΑΣΕΠ. Διαθέτω πτυχίο πανεπιστημίου, μεταπτυχιακό και είμαι διδάκτωρ Ελληνικού Πανεπιστημίου. Κατέχω επίσης άριστη γνώση 2 ξένων γλωσσών και άριστη γνώση Η/Υ με πιστοποιήσεις επίσημων φορέων. Και σας ερωτώ:1. Σε περίπτωση κατάργησης του Ν.Π.Ι.Δ. στο οποίο διορίστηκα μέσω ΑΣΕΠ εγώ θα απολυθώ; Δηλαδή είμαι επιτυχών ΑΣΕΠ με διδακτορικό και θα μείνω άνεργος όταν χιλιάδες συμβασιούχοι μπήκαν για παράδειγμα στο Δήμο Αθηναίων από την πίσω πόρτα, εκτός ΑΣΕΠ, απασχολούνται ακόμη λόγω ασφαλιστικών μέτρων αν και μπήκαν στον Δήμο από την πίσω πόρτα, πληρώνονται ακόμη και σήμερα κανονικά και ενώ είναι και καλά υπάλληλοι καθαριότητας δεν έχουν μαζέψει ούτε ένα σκουπίδι από τους δρόμους της Αθήνας;2. Ή μήπως οφείλω να αξιολογηθώ ξανά ή να δώσω ξανά εξετάσεις μέσω ΑΣΕΠ ενώ ήδη είμαι από τους λίγους υπαλλήλους του ευρύτερου δημόσιου τομέα όπου διορίστηκα μέσω ΑΣΕΠ με πτυχίο ΑΕΙ, μεταπτυχιακό, διδακτορικό, ξένες γλώσσες και Η/Υ; Και από την άλλη έχω προϊσταμένους – διευθυντές ανθρώπους που διορίστηκαν εκτός ΑΣΕΠ και διαθέτουν μόνο απολυτήριο λυκείου (για να μην αναφέρω καλύτερα γυμνασίου ή και δημοτικού) και οι οποίοι ενδέχεται να αξιολογηθούν μόνο μέσω των υπηρεσιακών τους φακέλων ενώ εμείς οι ΠΕ ενδέχεται να δώσουμε γραπτό τεστ γνώσεων μέσω ΑΣΕΠ, ακόμη κι αν διοριστήκαμε και συνεπώς αξιολογηθήκαμε μέσω ΑΣΕΠ ήδη;! Συμπερασματικά, οφείλετε να μεριμνήσετε ορθολογικά για τα άτομα εκείνα τα οποία διορίστηκαν αξιοκρατικά μέσω ΑΣΕΠ σε Ν.Π.Ι.Δ. του ευρύτερου δημόσιου τομέα και διαθέτουν πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά, ξένες γλώσσες και Η/Υ! Δεν είναι δυνατόν άνθρωπος που ακολούθησε τον δρόμο του διορισμού μέσω ΑΣΕΠ & συγχρόνως διαθέτει πληθώρα ουσιαστικών & τυπικών προσόντων να απειλείται με απόλυση ή να πρέπει να αξιολογηθεί ξανά από το ΑΣΕΠ! Δώστε προτεραιότητα στους επιτυχόντες ΑΣΕΠ και εξαιρέστε τους από τις απολύσεις ή γραπτούς διαγωνισμούς! Είμαστε άτομα που κάναμε χρόνια σπουδών, διοριστήκαμε αξιοκρατικά μέσω ΑΣΕΠ, αφήσαμε δουλειές στον ιδιωτικό τομέα και τώρα κινδυνεύουμε να μείνουμε και άνεργοι επειδή το Ν.Π.Ι.Δ. στο οποίο απασχολούμαστε κλείνει;! ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ! Οφείλετε να μεριμνήσετε με υπευθυνότητα και κυρίως σοβαρότητα για την συγκεκριμένη κατηγορία υπαλλήλων!!!.-