Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΚΑΤ ΑΡΧΑΣ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΕ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΤΕΙ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΟΝΤΑΣ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΕΝΙΚΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΚΩΔΙΚΑ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΕΝΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥ ΤΕΙ ΩΣ ΙΣΟΤΙΜΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΕ.ΔΕΣΤΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΕΤΑΙ ΩΣ ΤΕ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΕΛΕΙΟΝΩΝΤΑΣ(ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΕΙ) ΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΠΕ..ΕΝΩ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΕΙ ΑΠΟΚΤΩΝΤΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΤΙΤΛΟ ΑΠΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Η ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΤΙΤΛΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΦΟΡΗ ΑΔΙΚΙΑ ,ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΕΛΠΙΖΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΝΑ ΑΡΘΕΙ ΑΥΤΗ Η ΑΔΙΚΙΑΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ..
 
 
ΠΑΝΤΑΖΗς
ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΤΥΧΙΟ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗςΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗςΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ςΥΝΑΦΕΙΑ ΤΙς ΠΙΟ ΠΟΛΛΕς ΦΟΡΕς ΜΕ ΤΟΝ ΒΑςΙΚΟ ΠΤΥΧΙΑΚΟ ΤΙΤΛΟ.ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ Η ΠΡΟϋΠΗΡςΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΙΔ/ΚΟ ΤΟΜΕΑ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ςΥΝΑΦΕς ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΗς ΠΑΡΟΥςΑς ΕΡΓΑςΙΑς.
 
 
ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΠΑΙΔΙΑ ΤΕΡΜΑ .ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΘΕΙ Η ΑΔΙΚΙΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΑΠΟ ΤΕΙ(ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΚΑΤΕΕ)ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΠΕ.ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ.ΟΤΑΝ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΤΟΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Ο ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ(ΣΗΜΕΙΩΣΗ:ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΓΑΜΗΝΕΣ)ΜΟΥ ΣΥΝΕΣΤΗΣΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ..ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ (ΠΙΘΑΝΟΝ ΜΕ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ)ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΣΕ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ..ΑΥΤΟΣ ΤΟΤΕ ΑΠΟΡΗΣΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΩΣ ΕΞΗΣ:ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ ΘΑ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΟΥΝ..ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΕΝΑ ΤΙΤΛΟ ΥΠΕΡΤΕΡΟ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕ ΕΝΤΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΕ.ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΩ ΠΕ.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΩΝ ΑΤΕΙ-ΤΕΙ ΟΧΙ ΚΑΤΕΕ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ.ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΕ ΔΕΧΤΗΚΕ ΩΣ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΚΟ ΤΙΤΛΟ ΩΣ ΠΤΥΧΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟ ΑΡΝΕΙΤΑΙΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
 
 
Ι.Ι.
κινητικότητα και σύστημα προαγωγών: πλήρης ελευθερία στην κινητικότητα των επιλεγέντων προισταμένων, φυσικά με αίτησή τους και με κριτήριασε οποιαδήποτε υπηρεσία και σε οποιαδήποτε περιοχή επιλέξουν.( χωρίς καμμία δέσμευση, δηλαδή κατάργηση δεμσεύσεων δεκαετίας ή πενταετίας απο άλλη μετάταξη καθώς έχουν εκλείψει οι λόγοι παραμονής λόγω κατάργησης δικαιωμάτων ή λόγω κατάργησης δημοσίων υπηρεσιών στις οποίες είχαν υποχρέωση να υπηρετήσουν όταν τοποθετήθηκαν- η υποχρέωση είναι στην υπηρεσία τοποθέτησης που οι ίδιοι ζήτησαν και όχι σε οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία, σε άλλη πόλη, άρα αν καταργηθεί η υπηρεσία τοποθέτησης καταργείται και η υποχρέωση παραμονής) άμεση δημοσιοποίηση των κριτηρίων και των μορίων για τα προσόντα(πτυχία,βαθμός,μεταπτυχιακά,διδακτορικά,επιμορφώσεις,επιστημονικές ανακοινώσεις σε συνέδρια,αρθρογραφίες σε επιστημονικά περιοδικά με κρίση επιτροπής,συγγραφικό έργο,μελέτες σε σχετικά αντικείμενα,συμμετοχή σε συνέδρια,επιτροπές, ξένες γλώσσες, χρόνια υπηρεσίας κ.α. ) και καθορισμός του πότε θα εκδοθεί το Π.Δ. για τα κριτήρια.
 
 
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ Α.
Σχετικά με την ειδικότητα ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ, η οποία πολλές φορές αναλαμβάνει θέσεις ευθύνης, θα ήθελα να εκφράσω την ένστασή μου ως προς το εξής:Τόσο σε προκηρύξεις του ΑΣΕΠ όσο και σε εγκρίσεις μετατάξεων κατηγοριών δημοσίων υπαλλήλων δύναται να καταλάβει την ειδικότητα ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ απόφοιτος ΚΑΘΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ, όπως τμημάτων νηπιαγωγών, θεολόγων, φιλολόγων, μαθηματικών, ιστορικών κτλ… Δηλαδή άνθρωποι που δεν έχουν διαβάσει ούτε ενα βιβλίο μάνατζμεντ ή οικονομίας καλούνται να επανδρώσουν καίριες θέσεις στο δημόσιο σε τμήματα προσωπικού, προμηθειών, οικονομικών, λογιστηρίων κτλ. Τι αρμοδιότητες θα αναλάβουν και πως θα ανταποκριθούν?Συνεπώς, με αυτόν τον άδικο θεσμό α. απαξιώνεται το επάγγελμα του οικονομολόγου και όλων όσων έχουν τελειώσει τμήματα διοίκησης και οικονομίας που βλέπουν να καταλαμβάνουν τις θέσεις τους απόφοιτοι άλλων άσχετων τμημάτων και β. μειώνεται η αποτελεσματική διοίκηση στο δημοσιο τομέα.