Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Γιάννης Π.
Το 2ο συναφές πτυχίο θα πρέπει να μοριοδοτείται με τον ίδιο αριθμό μορίων όπως και το πρώτο σε οποιοδήποτε επίπεδο είτε σε βασικό τίτλο σπουδών είτε σε μεταπτυχιακό ή διδακτορικό επίπεδο. Επίσης να υπάρχει μοριοδότηση όχι μόνο στην παρακολούθηση επιμορφωτικών σεμιναρίων του ΙΝ.ΕΠ. αλλά και σε εισηγήσεις επιμορφωτικών σεμιναρίων στο ΙΝ.ΕΠ. Σε περίπτωση δε που ο υπάλληλος κατέχει μεταπτυχιακό και διδακτορικό θα πρέπει να μοριοδοτούνται και τα δύο και όχι μόνο το υψηλότερο, αν θέλετε να δώσετε πραγματικά ευκαιρίες σε ανθρώπους με γνώσεις και όχι μονίμως να έχουν τα προνόμια το κατεστημένο και οι «παλιές καραβάνες». Επίσης – και το πιο σημαντικό δεδομένου ότι το κατεστημένο αποφεύγει σθεναρά τις κρίσεις σε σημείο μάλιστα να κοντεύει δεκαετία από τη διεξαγωγή των τελευταίων κρίσεων σε πολλούς φορείς – να λήγουν αυτοδίκαια οι θητείες των προϊσταμένων παντώς επιπέδου ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΝΕΧΙΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ και να επιβάλει ο νόμος τον ορισμό νέων όχι με βάση τον χρόνο υπηρεσίας ή την εμπειρία σε θέση ευθύνης προϊσταμένου αλλά με τη μοριοδότηση των αντικειμενικών κριτηρίων σε γνώσεις και επιμόρφωση αν θέλετε πραγματικά να αναδιαρθρώσετε αυτό το δημόσιο.
 
 
ΓΠ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΕ ΚΑΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ?
 

Περισσότερες πληροφορίες

 
Αθανάσιος Αθανασίου
Για κάθε θέση ευθύνης να γίνετε τεστ αξιολόγησης με κριτήρια ΑΣΕΠ σε πραγματικό χρόνο μέσω Η/Y για να δούμε ποιος και τι αξίζει σε συνδυασμό με τη στοχοθεσία. Κάθε άλλος τρόπος είναι διάτρητος και μπορεί να ωφελήσει ημετέρους.
 
 
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Γ. ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ
Θεωρώ αδιανόητο το γεγονός ότι ακόμα και σήμερα, υπάλληλοι της κατηγορίας ΔΕ να έχουν την δυνατότητα να γίνουν προϊστάμενοι έναντι υπαλλήλων της κατηγορίας ΠΕ και ΤΕ. Στην μέχρι τώρα 15 ετή μου υπηρεσία, έχω εισπράξει ανυπολόγιστο μίσος, κομπλεξική συμπεριφορά, έχω υποστεί διώξεις ακόμα και από εκπροσώπους των ….λεγομένων σωματείων των εργαζομένων μόνο και μόνο επειδή έχω αγωνιστεί για το πτυχίο μου, όπως και άλλοι συνάδελφοί μου.Οι άνθρωποι αυτοί στην πλειονότητά τους, και ας με συγχωρήσουν οι άξιο εργαζόμενοι της κατηγοριας, είναι απόφοιτοι του Δημοτικού οι οποίοι κάποια στιγμή, προκειμένου οι Δημόσιοι Οργανισμοί να συσταθούν και να λειτουργήσουν, εξομοιώθησαν με την ΔΕ κατηγορία επειδή μόνο και μόνο είχαν μία κομματική ταυτότητα και ιδιότητα.Είχα προϊστάμενο ο οποίος δεν ήξερε να γράφει ούτε το όνομά του.Κύριε Υπουργέ αν διαβάζετε τα σχόλια λυπηθείτε μας. Οι άνθρωποι αυτοί δεν έχουν διαβάσει ούτε μία φορά τον Υπαλληλικό κώδικα για να μην πω ότι δεν ξέρουν τι είναι αυτός ο κώδικας.Οι άνθρωποι αυτοί δεν θέλου να διαβάσουν ένα ΦΕΚ, μία εγκύκλιο,δεν θέλουν να αλλάξει τίποτα. Δεν είναι ικανοί να συντάξουν μία αίτηση, ένα έγγραφο, να προτείνουν κάτι, μία λύση σε ένα πρόβλημα…Κύριε Υπουργέ πάλι σας παρακαλώ,λυπηθείτε μας, αφαιρέστε τους αυτη την δυνατότητα και τοποθετήστε ανθρώπους μορφωμένους. Σας υπενθυμίζω ότι το ιεραρχικό μας σύστημα βασίζεται, όπως και όλων των προοδευτικών κρατών , σε στελέχη μορφωμένα ικανά να ηγηθούν και να πρωτοπορήσουν προς το συμφέρον όλης της κοινωνίας.Μην δίνεται δύναμη εξουσίας σε ανθρώπους που έτυχε στο παρελθόν, εξ’ αιτίας των συγκυριών, να γίνουν προϊστάμενοι και έχουν φέρει τις υπηρεσίες σε αυτό το χάλι.Λυπηθείτε μας…. Π.Γ.Μ.
 
 
ΕΙΡΗΝΗ
Δηλαδή -σύμφωνα με όσα έχετε ψηφίσει και σύμφωνα με το παρόν σχέδιο νόμου-θα καταργηθούν κάποιες οργανικές θέσεις από κάθε φορέα και έτσι οι οργανικές θέσεις θα γίνουν λιγότερες από τους υπηρετούντες υπαλλήλους. Και,στηριζόμενοι στις διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα, που προβλέπει ότι σε αυτήν την περίπτωση θα μπαίνουν σε διαθεσιμότητα οι υπάλληλοι που θα κριθούν από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο ότι έχουν τα λιγότερα ουσιαστικά προσόντα, ψηφίσατε να εφαρμοστεί το μέτρο της διαθεσιμότητας,κατά τη σκόπιμη κατάργηση δεκάδων χιλιάδων οργανικών θέσεων, με αυτόν ακριβώς τον τρόπο που αναφέρεται στον Υπαλληλικό Κώδικα.Το ότι αναφέρεται αυτός ο τρόπος στον Υπαλληλικό Κώδικα δε σημαίνει πως έπρεπε να τον υιοθετήσετε για να βάλετε σε διαθεσιμότητα δεκάδες χιλιάδες υπαλλήλους.( Άλλες διατάξεις τις καταργείτε ή τις τροποποιείτε.) Άλλα οι διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα σχετικά με τη διαθεσιμότητα σας βολεύουν.Είναι το έρεισμα που ψάχνατε για να θέσετε σε διαθεσιμότητα δεκάδες χιλιάδες μόνιμους υπαλλήλους ,χωρίς αυτό να θεωρηθεί παράνομο και με το μικρότερο δυνατό πολιτικό κάστος. Ναι,με το μικρότερο πολιτικό κόστος!Γιατί αυτός ο τρόπος να τίθενται σε διαθεσιμότητα οι υπάλληλοι σας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξετε αυτούς που θέλετε, αυτούς από τους οποίους δε θα χάσατε πολλές ψήφους ,αν τους ζημιώσετε. Γιατί η πλειοψηφία των μελών του Υπηρεσιακού Συμβουλίου είναι ορισμένοι από τον πολιτικό προϊστάμενο και αυτός θα τους υποδείξει –με βάση το κομματικό ή το προσωπικό του συμφέρον -ποιον θα κρίνουν ότι έχει πολλά και ποιον ότι έχει λίγα ουσιαστικά προσόντα. Και τα μέλη του Υπηρεσιακού Συμβουλίου θα εφαρμόσουν τις υποδείξεις του,επειδή εξαρτώνται από αυτόν, επειδή δε θέλουν να χάσουν τα προνόμιά τους, επειδή γι΄ αυτόν το σκοπό τοποθετήθηκαν σε αυτήν τη θέση, για να αποφασίζουν σύμφωνα με τη θέλησή του.Αλλά ,ακόμη κι αν οι αποφάσεις του Υπηρεσιακού Συμβουλίου δεν είναι κατευθυνόμενες από τον πολιτικό προϊστάμενο,πάλι δεν είναι δίκαιο και ορθολογικό να αποφασίζει το Υπηρεσιακό Συμβούλιο ποιοι υπάλληλοι θα τεθούν σε διαθεσιμότητα,χωρίς αντικειμενικά κριτήρια. Γιατί,βέβαια, δεν είναι αντικειμενικό κριτήριο η γνώμη 3 ή 5 ατόμων σχετικά με τα ουσιαστικά προσόντα των υπαλλήλων. Τι είναι αυτοί οι άνθρωποι που τους αποδίδεται η ευθυκρισία να αποφασίσουν σχετικά με τα ουσιαστικά προσόντα των υπαλλήλων;(Κάποιοι Διευθυντές είναι, που ούτε υπάρχει κανένας λόγος να πιστέψουμε ότι έχουν ιδιαίτερη ευθυκρισία ούτε είναι σε θέση να γνωρίζουν άμεσα το ποιος πραγματικά είναι ο κάθε υπάλληλος.) Αλλά και να είναι σε θέση να κρίνουν και να μην τους επιβάλει ο πολιτικός προϊστάμενος να πουν ψέματα, δε σημαίνει ότι υπάρχει κάτι που διασφαλίζει ότι θα πουν την αλήθεια. (Υπάρχουν και τα προσωπικά τους συμφέροντα ,οι προσωπικές τους συμπάθειες και αντιπάθειες κ.λ.π. υποκειμενικά κριτήρια)Και ενώ έχετε ψηφίσει αυτόν τον αυθαίρετο τρόπο να επιλεγούν οι υπάλληλοι που θα τεθούν σε διαθεσιμότητα, διαδίδετε πως οι υπάλληλοι θα αξιολογηθούν με τεστ. (Για να λέτε μετά στον κόσμο πως απολύσατε όσους δεν απέδωσαν στο τεστ αξιολόγησης και,επομένως, είναι ακατάλληλοι.) Μα ακατάλληλο είναι το τεστ αξιολόγησης στο οποίο φέρεται πως θα υποβληθούν οι υπάλληλοι και όχι οι υπάλληλοι που δε θα …αποδώσουν στο …τεστ αυτό. Γιατί βέβαια ένα ερωτηματολόγιο στο οποίο θα απαντήσουν οι υπάλληλοι αλλά θα πρέπει να εγκριθεί και να υπογραφεί από τους προϊσταμένους τους δεν μπορεί να είναι τεστ αξιολόγησης. Για να αξιολογηθεί ένας άνθρωπος με βάση τις απαντήσεις του σε ένα ερωτηματολόγιο, πρέπει να έχει το δικαίωμα να απαντήσει μόνος του και όπως επιθυμεί χωρίς,βέβαια, την έγκριση και την υπογραφή κάποιου άλλου. Αυτό με την έγκριση και την υπογραφή του Προϊσταμένου στο ερωτηματολόγιο,που φέρεται ότι αποτελεί και τεστ αξιολόγησης ,μοιάζει με το «ανέκδοτο» το σχετικό με την παρακολούθηση επιμορφωτικών προγραμμάτων.(Από τη μια ο υπάλληλος δεν έχει δικαίωμα να υποβάλει αίτηση για παρακολούθηση επιμορφωτικού προγράμματος χωρίς την υπογραφή του Προϊσταμένου και από την άλλη μοριοδοτείται όποιος έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικά προγράμματα. –Αφού το αν έχει παρακολουθήσει κάποιος υπάλληλος επιμορφωτικά προγράμματα δεν εξαρτάται από εκείνον αλλά από τον Προϊστάμενο του, με ποια λογική παίζει ρόλο η παρακολούθηση σεμιναρίων στη μοριοδότηση του υπαλλήλου;Αυτό αποτελεί τεράστια αδικία ,επειδή υπάρχουν υπάλληλοι τις αιτήσεις των οποίων για σεμινάριο δεν τις υπογράφει ποτέ ο Προϊστάμενος και υπάρχουν και προϊστάμενοι που μέχρι πρόσφατα απέκρυπταν από την πλειοψηφία των υπαλλήλων της υπηρεσίας την ανακοίνωση σεμιναρίων! )Κύριοι, ο μόνος αξιοκρατικός τρόπος να επιλεγούν οι υπάλληλοι που θα τεθούν σε διαθεσιμότητα είναι να γίνει ένα σοβαρό τεστ αξιολόγηγης. Δηλαδή:1)Κάθε υπάλληλος να έχει το αυτονόητο δικαίωμα να απαντήσει τελώντας υπό πλήρη αυτεξουσιότητα (και όχι,βέβαια, να τίθενται οι απαντήσεις του στη λογοκρισία του προϊσταμένου).2)Να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη συμμετοχή των υπαλλήλων στο τεστ αξιολόγησης (Αν γίνει ηλεκτρονικά, να έχει ο καθένας υπολογιστή που να λειτουργεί σωστά, να μη γίνει στο ωράριο εργασίας και στην υπηρεσία-για να μην υπάρχει η δυνατότητα σκόπιμης παρεμπόδισης της συμμετοχής του υπαλλήλου. Γενικά, να διασφαλιστούν οι συνθήκες η απόδοση κάθε υπαλλήλου να εξαρτάται μόνο από εκείνον και όχι από εξωτερικούς παράγοντες).3)Να είναι σοβαρό το περιεχόμενο των ερωτήσεων (Μπορεί να περιλαμβάνει ερωτήσεις γνώσεων γενικών και σχετικών με τον κλάδο του κάθε υπαλλήλου, ερωτήσεις που αποσκοπούν στην ανίχνευση της προσωπικότητας και της ψυχοσύνθεσης των υπαλλήλων και στη μέτρηση του δείκτη ευφυϊας τους. Αναθέστε σε σοβαρούς επιστήμονες να φτιάξουν ένα αξιόπιστο τεστ.)4)Στο τεστ αυτό να συμμετέχουν με τους ίδιους ακριβώς όρους και οι προϊστάμενοι (Να απαντήσουν στις ίδιες ερωτήσεις που θα απαντήσουν και οι απλοί υπάλληλοι, ώστε να φανεί αν πρώτα από όλα είναι κατάλληλοι να είναι υπάλληλοι!)5)Να ανατεθεί ο συντονισμός και η στενή παρακολούθηση της όλης διαδικασίας σε ξένους, επειδή αυτοί θα έχουν λιγότερα κίνητρα να είναι μεροληπτικοί και , επομένως, θα υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να γίνει αντικειμενικά και σωστά.