Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΛΕΩΝΙΔΑΣ
Επιτρέψτε μου να αμφιβάλλω αν πράγματι «θεσπίζεται το νέο και ανταποκρινόμενο στη διοικητική πραγματικότητα πλαίσιο της επιλογής» των προϊσταμένων των οργανικών μονάδων.Με το προτεινόμενο άρθρο, απλά δεν αποκλείονται από τη διαδικασία επιλογής ως προϊσταμένων επιπέδου τμήματος, οι χαμηλόβαθμοι υπάλληλοι (Βαθμοί Ε΄ και ΣΤ΄).Στην πραγματικότητα, εφόσον οι κρίσεις θα γίνουν με τη μοριοδότηση του άρθρου πρώτου του ν. 3839/2010 και τις μεταβατικές διατάξεις της παραγράφου 5 του άρθρου 5 του ίδιου νόμου (χωρίς διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και συνέντευξη δηλαδή) η προϋπηρεσία θα βαρύνει τόσο υπέρ των «παλαιών» συναδέλφων ώστε τα πιθανά πρόσθετα τυπικά προσόντα να μην μπορούν να γείρουν την πλάστιγγα υπέρ των νεώτερων.Προτείνω την μείωση της μοριοδότησης της προϋπηρεσίας στο δημόσιο τομέα και την ταυτόχρονη αναγνώριση της προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα.Συμφωνώ με τις διαπιστώσεις του Αντώνη (3/5/2013)
 
 
GIANNIS L.
Να μετακινηθούν υπάλληλοι σε ελεγτικούς μηχανισμούς πχ ΣΔΟΕ, ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΛΠ, κάτι που μπορεί να γίνει άμμεσα αντλώντας στοιχεία μέσω της Απογραφής όπου οι υπάλληλοι δήλωσαν που θέλουν να μετακινηθούν, αλλά και μέσω προσκλήσεων κινητικότητας.Είναι πιστεύω το σημαντικότερο που θα πρέπει να γίνει όσον αφορά τη κινητικότητα.
 
 
ΜΑΡΙΑ
ΘΑ ΝΟΙΩΣΕΤΕ ΑΡΑΓΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΚΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΠΟΛΥΕΤΕ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΕΣ ΣΕ ΝΠΙΔ, ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΝ Σ ΑΥΤΕΣ ΜΕ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ? ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50% ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΞΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ? ΠΟΙΟΣ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΞΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ?ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ,ΚΑΙ ΤΡΟΜΑΞΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΛΓΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝΑΠΗΡΟΙ…Με το άρθρο 22 του Συντάγματος, θεμελιώνεται το δικαίωμα των ΑμεΑ στην εργασία και η προστασία της εργασίας που παρέχουνΠΡΟΣΤΑΤΕΨΤΕ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ν.2643/1998.
 
 
Μαρια Κορφιατη
Θεωρώ τα χρονικά όρια 10 χρόνια 5 χρόνια κ.λ.π. από την μία θέση στην άλλη, τελείως οπισθοδρομικά.Ενας νέος-α και ικανός-νη με μυαλό προχωρημένο και γνώση της Διοίκησης, με εφαρμογή καινοτόμων ιδεών γιατί θα πρέπει να εγκλωβιστεί σε μία θέση για 10 χρόνια; Αν ο άνθρωπος πιάσει τους στόχους μέσα σε μία διετία γιατί θα πρέπει να παραμείνει και να μήν προωθηθεί σε άλλες υπηρεσίες; Επίσης νομίζω ότι υπάρχουν και άτομα τα οποία για χψ λόγους δεν σπούδασαν,αλλά έχουν πραγματικά προσόντα γιατί να μη τους δοθεί η ευκαιρία να αποδείξουν την αξία τους;μη ξεχνάμε ότι οι μεγαλύτεροι επιχειρηματίες όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο δεν είχαν τελειώσει Πανεπιστήμια, ενώ ταυτόχρονα έδωσαν δουλειά και ευκαιρίες σε εκατομμύρια πτυχιουχους και πέτυχαν πραγματικά αριστουργήματα. Ισως έχει έρθει η ώρα να σταματήσει αυτό το περίεργο μίσος των ΠΕ έναντι των ΤΕ ή των ΔΕ .έλεος πιά. Χρειάζονται εξετάσεις όχι μόνο για τα τυπικά προσόντα αλλά και κάποια τεστ για την προσωπικότητα, την ικανότητα , την ισορροπία κ.λ.π. πρέπει να είμαστε ειλικρινείς και δίκαιοι. Πόσοι ΠΕ έχουν κατεβάσει ρολλά για οτιδήποτε άλλο συμβαίνει γύρω τους.Ομως όλα αυτά δεν γίνονται γρήγορα.Πράγματι υπάρχουν ΔΕ κηπουροί του Δημοτικού.Πρέπει να αλλάξει χθες. Ομως αν ρωτήσετε αν αναγνωρίζεται ενα ΙΕΚ δε μπορεί κανένας να σας απαντήσει παρά το γεγονός ότι οι μαθηταί πέρνουν αναβολή λόγω σπουδών.Το Υπουργειο παιδείας δεν ξέρει να απαντήσει. Τότε γιατί τα ίδρυσαν; Αν λοιπόν δεν ξεκαθαρίσουν πρώτα στο Υπουργείο Παιδείας σε συνεργασία με το Δημόσιας Διοίκησης πολλά θέματα δεν είναι δυνατόν να γίνει καμμία αλλαγή. Θα ισοπεδοθούν τα πάντα με αυτά τα οποία πάτε να περάσετε. Ταυτόχρονα θα πρέπει να εξαφανισθεί από προσώπου γής κάθε «συνδικαλιστική» προσέγγιση .
 
 
thanassis
Αν ΄εχεις να αλλάξεις ένα λαμπτήρα, αυτός μπορεί να είναι σ’ ένα πορτατίφ, στο ταβάνι πάνω από ένα τραπέζι κοκ. Στο ερώτημα πόσοι χρειάζονται για να αλλάξει ο λαμτήρας περιγραφές του τύπου τέσσερις να περιστρέφουν το τραπέζι και ένας πέντε δεν βοηθάνε ειδικά αν υπεύθυνος είναι αυτός που είναι πάνω στο τραπέζι γιατί οι άλλοι τέσσεροι δεν έχουν κανένα λόγο τον έχουν πάνω απ’ τα κεφάλια τους αφού και ένας αρκεί. Το ερώτημα είναι αν σε μια υπηρεσία ταυτόχρονα και χωρίς να απαιτείται με ειδική πρόσκληση, τα πέντε άτομα θα κάνουν αυτό που θα έκαναν στο σπίτι τους και ας εξειδικεύσουμε λόγο της ημέρας. Οικαθηγητές στα σχολεία σκίζονται για τα παιδιά του κόσμου όπως για τα δικά τους; Έκαναν αυτοκριτική απέναντι στην κοινωνία – αγωνίστηκαν να εκλείψουν τα φροντιστήρια που είναι μια μορφή κλοπής του εισοδήματος των συμπολιτών τους; Προώθησαν τους καλύτερους και ας μην ήσαν ημέτεροι.Και αυτό ισχύει για όλες τις δημόσιες υπηρεσίες, δύσκολα -σπάνια ακούς να λες θέλω όλος αυτός ο κόπος των σπουδών και της δουλειάς μου να εξαργυρωθεί σε κοινωνικό πλούτο. Τουναντίον θεωρείται προσωπική επένδυση και μάλιστα πολύ κερδοφόρα για άτομα και σύστημα. Αυτά που γράφω είναι θέμα πολιτισμού, και αν θέλετε να μάθετε πέρασα όλες τις άτυπες εξετάσεις που μου έβαζε ένα μέτριο σύστημα που ήθελε τρομάρα του φιλοσοφική επιβεβαίωση… κάποιοι καταλαβαίνουν τι εννοώ και πως φτάσαμε εκεί που φτάσαμε ΜΕ ΠΟΛΛΟΥς ΑΓΩΝΕΣ