Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Γ. Ψ.
Το κριτήριο να μην έχουν προφανή απόκλιση από την υλοποίηση της στοχοθεσίας τα προηγούμενα έτη πριν την επιλογή τους είναι κατά τη γνώμη μου ασαφές. Επιπλέον υπάρχει η δυσκολία ότι ακόμη δεν έχουν θεσπιστεί στόχοι τουλάχιστον σε κάποια τμήματα της δημόσιας διοίκησης. Αρα με ποια κριτήρια θα γίνεται η επιλογή για τον πρώτο καιρό που θα πρέπει να εφαρμοστεί ο νόμος; Θα ήθελα να τονίσω ότι ακόμη δεν υπάρχουν διαδικασίες μετάβασης από τον ένα βαθμό στον άλλο. Επειτα όλα αυτά υπάρχει κίνδυνος να ανατραπούν στα συμβούλια επιλογής και η επιλογή να βασίζεται στην επετηρίδα. Αυτό θα πρέπει να προβλεφθεί. Θα υπάρχει δυνατότητα προσφυγής κατά της τελικής απόφασης του συμβουλίου επιλογής; Νομίζω ότι θα έπρεπε να καθοριστούν στο νομοσχέδιο κάποια τυπικά κριτήρια επιλογής πχ απόφοιτοι της Σχολής Δημόσιας Διοίκησης, κάτοχοι διδακτορικού ή μεταπτυχιακού κλπ
 
 
Κώστας Κ.
» Σε περίπτωση μη επανεπιλογής σε θέση προϊσταμένου οργανικής μονάδας ή πρόωρης λήξης της θητείας του, ο υπάλληλος ανακατατάσσεται στο βαθμό που αντιστοιχεί στο συνολικό χρόνο της υπηρεσίας του, συνυπολογιζομένου του χρόνου που διήνυσε σε θέση προϊσταμένου».Θεωρώ πως πρέπει να διευκρινιστεί ότι η επανεπιλογή αφορά στην ίδια ή στην αμέσως χαμηλότερη Θέση Ευθύνης και επίσης θεωρώ δίκαιο να προβλεφθεί κάποιος συντελεστής στην ανακατάταξη (π.χ. 1,8 για τους Διευθυντές και 1,4 για τους Προϊσταμένους) ο οποίος θα πολλαπλασιάζει τον χρόνο άσκησης των καθηκόντων της θέσεως ευθύνης από τον υπάλληλο (ας λάβουμε υπόψη και την εξοντωτική κατάταξη στους βαθμούς για το υφιστάμενο προσωπικό που επέβαλε το Ν. 4024/11).
 
 
Βαγγέλης Α. Μπούρμπος
2α.1α Τα κριτήρια που τίθενται για την επιλογή του γενικού διευθυντή δεν καλύπτουν άτομα, τα οποία στο διάστημα της 12 ετούς υπηρεσίας τους έτυχαν ειδικής εκπαίδευσης σε θέματα διοίκησης χωρίς να είναι υποχρεωτικά διευθυντές ή γενικοί διευθυντές.Με τα κριτήρια που προτείνει η διάταξη αυτή δημιουργείται καθεστώς αναρρίχησης Διευθυντών ή συνέχισης της θητείας του γενικού διευθυντή, αφού ελάχιστοι θα είναι εκείνοι που θα έχουν χρηματίσει διευθυντές ή γενικοί διευθυντές.Κάτι ανάλογο πρέπει να ισχύει και για τις άλλες κατηγορίες προϊστάμενοι και τμηματάρχες.Η προαγωγή και στη συνέχεια υποβάθμιση του επιλεγόμενου προϊσταμένου είναι αντιδεοντολογική. Θα πρέπει να ο επιλεχθησόμενος να έχει εξαρχής το σχετικό βαθμό, ώστε να αποφευχθεί η μετά τη λήξη της θητείας του υποβάθμιση. Έτσι αποφεύγεται και η πολιτική παρέμβαση για την τοποθέτησή του.6.Πως είναι δυνατόν ένας υπάλληλος που δεν επιλέχτηκε εκ νέου στη θέση διευθυντού ή προϊσταμένου να τοποθετείται σε θέση πάλι ανάλογη;7. Να υπάρχει πάντοτε αναπληρωτής επιλεγόμενος με λριτήρια και αυτός θα υποκαθιστά τον διευθυντή ή προϊστάμενο
 
 
Γραφανάκης Μιχάλης
Θα πρέπει να είναι ενιαίο και για την εκπαίδευση και να περιλαμβάνει και τους διευθυντές σχολικών μονάδων.Δεν θα πρέπει να διαχωρίζονται και να ειναι ξεκάθαρο σε ποια βαθμίδα ανήκουν στο οργανώγραμμα. Ευχαριστώ
 
 
Αθηνά
Επειδή όπως λέει ο λάος » Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι» Θα πρέπει να υπάρξει έλεγχος για το πως έγιναν προϊστάμενοι αυτοί που υπηρετούν θέσεις ευθύνης σήμερα. Αν δεν τηρήθηκε η νόμιμη διαδικασία και ορίστηκαν ως προϊστάμενοι από τον εκάστοτε Γενικό Γραμματέα, Δήμαρχο κτλ, ενώ προηγούνταν άλλοι υπάλληλοι, δεν θα πρέπει να προσμετρηθεί ο χρόνος αυτός και θα πρέπει οι παρανομούντες πολιτικώς προϊστάμενοι να τιμωρηθούν για τις παράνομες αποφάσεις που εξέδωσαν, ώστε να κοπεί ο ομφάλιος λώρος με την πολιτική εξουσία & να εξορθολογιστεί η Δημόσια Διοίκηση.Επίσης, πρέπει να υπάρξει αρνητική μοριοδότηση για όλους αυτούς που μονιμοποιήθηκαν με φωτογραφικές διατάξεις (π.χ. Π.Δ. Παυλόπουλου και ΠΑΣΟΚ), καθώς τεκμαίρεται υποχρέωσή τους στα κόμματα.Ακόμη, θα πρέπει να καταργηθεί ο θεσμός του Γενικού Γραμματέα, που αποτελεί έναν θεσμό ανευ αντικειμένου που δημιουργεί προβλήματα παρά λύνει, και έχει ως επακόλουθο να ξοδεύονται τεράστια ποσά για τη μισθοδοσία προσώπων που κατά κανόνα δεν κατάφεραν να σταδιοδρομήσουν ως βουλευτές καθώς και των πολυάριθμων συμβούλων τους – πολλές φορές ανύπαρκτων προσόντων.Τέλος, να αναρτηθούν στο OpenGov.gr τα τυπικά προσόντα των Γενικών Γραμματέων και η προηγούμενη εμπειρία τους, καθώς και των συμβούλων τους.Αν δεν υπάρξει αξιοκρατία, διαφάνεια και ηθική στα ανώτερα στρώματα ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΘΑΡΣΗ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ…