Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Δημήτρης Σ. Κυπριώτης
Τρεις παρατηρήσεις:1.Ποιο το νόημα της μείωσης των απαιτούμενων ετών για την κατάληψη θέσης γενικού διευθυντή, όταν ήδη από τους όρους που θέτει το 10ο άρθρο του 4024 κάτι τέτοιο αποκλείεται; (ούτε με 15 ούτε με 12 χρόνια υπηρεσίας δεν κατατάσσεται κανείς στον Α ή Β βαθμό που είναι απαραίτητος για την ανάληψη γενικής διεύθυνσης). Μήπως για να εξυπηρετηθεί η επικοινωνιακή κορώνα: «Έμφαση στα προσόντα και όχι στην επετηρίδα»;2. Στοχοθεσία και συμβόλαια αποδοτικότητας: Γιατί δεν απαιτείται η εφαρμογή του 3230/2004 ώστε να γνωρίζουμε για τι πράγμα μιλάμε; Για το Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης (Common Assessment Framework) έτυχε ν’ ακούσετε κάτι; Πώς θα καθορίζονται οι στόχοι αν αυτό δεν εφαρμοστεί; Προβλέπεται η συναινετική συμφωνία των στόχων, μια που για την υλοποίησή τους απαιτούνται πόροι (χρήματα, εξοπλισμός, άνθρωποι); Αν μου ζητήσει ο δήμαρχος να κατασκευάσω πίστα Formula 1 και εγώ δεν τα καταφέρω, θα έχω αποτύχει στην επίτευξη του στόχου μου και δεν θα έχω τιμήσει το «συμβόλαιο αποδοτικότητας»; Και για το λόγο αυτό θα μπορεί να με καθαιρέσει; Ωραίοι είστε παιδιά, μπράβο!3.Παρακαλώ, ασχοληθείτε με κάτι άλλο από την καταστροφή του κράτους. Και άλλη μία παρατήρηση, bonus: Θα αρκούσε να κάνατε αναφορά στην κατάργηση οργανικών θέσεων απλά με μία κοινή υπουργική απόφαση (μια που αυτό εντέλλεστε να υλοποιήσετε)αντί να ταλαιπωρείτε τον κόσμο με τα γονατογραφήματά σας.
 
 
ΣΤΑΘΗΣ
εγω θα ηθελα να θιξω το θεμα της προαγωγης των υπαλληλων κατηγοριας Τ.Ε και Π.Ε…οπου και με τον νομο 3839/2010 στην ουσια εξισωνονται και απλα δινεται ενα προβαδισμα στον τελευταιο βαθμο προαγωγης κατα 2 ετη!!! και ρωτω το εξης,ενας πτυχιουχος πανεπιστημιου ο οποιος κοπιασε πολυ περισσοτερο και για την εισαγωγη του στο πανεπιστημιο και για την αποφοιτηση του απο αυτο,γιατι να μπαινει στην ιδια μοιρα στην εξελιξη του με εναν αποφοιτο ΤΕΙ οπου ο βαθμος εισαγωγης ( στα περισσοτερα απο αυτα) ηταν κατω του 10..?? αλλα και ακομα ενας πτυχιουχος νομικης ή δημοσιας διοικησης( οπως στην περιπτωση μου) μπορει να εξισωνεται με ενας πτυχιουχο τμηματος τουριστικων επαγγελματων ή ανθοκομιας??? αλλα ακομα και ενας πτυχιουχος δημοσιας διοικησης ,νομικης,οικονομικων επιστημων και αλλων συναφων αντικειμενων πως μπορει να εχει την ιδια εξελικτικη μοιρα με εναν μαθηματικο,γυμναστη,θεολογο??? δεν ειναι αδικο για τις σπουδες του και την εξειδικευση που ελαβε στα πανεπιστημιακα του χρονια?? ποιος ο λογος υπαρξης πανεπιστημιακων (και εξειδικευμενων τμηματων) στην ανωτατη εκπαιδευση?? θεωρω οτι υπαρχει μια μεγαλη αδικια στον νομο 3839/10 για τους πτυχιουχους πανεπιστημιων που πρεπει να αποκατασταθει…αλλωστε ολα τα δαχτυλα του χεριου,οπως λεει και ο λαος,δεν ειναι ιδια!!
 
 
Θοδωρής
Για να έχουν ο νέος νόμος και τα εκτελεστικά του διατάγματα θετικά αποτελέσματα ως προς τη λειτουργία της δημόσιας διοίκησης, θα πρέπει:α) Να μοριοδοτούν ισόρροπα την εργασιακή πείρα και τα αυξημένα τυπικά προσόντα.β) Να αναγνωρίζουν, επί τέλους, και να μοριοδοτούν ανάλογα την εργασιακή πείρα που αποκτήθηκε στον ιδιωτικό τομέα, με την προϋπόθεση ότι αυτή μπορεί να αποδειχθεί.γ) Να καταργούν τον φραγμό του βαθμού. Ως τώρα αρκούσε κάποιος να έχει υψηλότερο βαθμό (βάσει χρόνων εργασίας στο δημόσιο και μόνο) ώστε να προηγείται, ανεξάρτητα από τα υπόλοιπα προσόντα του.δ) Να θεσμοθετούν σύστημα αντικειμενικών και αδιάβλητων γραπτών εξετάσεων, π.χ. από το Α.Σ.Ε.Π..ε) Να θέτουν τις βάσεις για ένα ενιαίο σύστημα διαρκούς αξιολόγησης όλων των υπαλλήλων με βάση διεθνώς αναγνωρισμένους ποιοτικούς και ποσοτικούς δείκτεςΦυσικά η πρώτη και σημαντικότερη προϋπόθεση είναι να εφαρμοστεί ο νόμος, σε αντίθεση με τον 3839/2010 που ουδέποτε εφαρμόστηκε.Η εφαρμογή του νόμου πρέπει να ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ (και υπάρχουν οι τρόποι) σε όλους τους φορείς του δημοσίου και κυρίως σε αυτούς της τοπικής αυτοδιοίκησης όπου οργιάζουν η ευνοιοκρατία και το ρουσφέτι.