Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
thanassis
Φοβάμαι ότι σαν πολίτες αγνοούμε πολύ βασικά πράγματα: ήτοι – τι είναι κράτος, ποιός ο ρόλος του. Θεωρούμε ότι το κράτος είναι ένα είδος εποπτείας της εργασίας των πολιτών που δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι εξ ου και ο τρόπος που αντιλαμβάνεται η δευτεροβάθμια εκπαίδευση τον τερατώδη ρόλο του συντονιστή των φροντιστηρίων….Ένα τέτοιο- εποπτικό κράτος με τη σύγχρονη τεχνολογία απαιτεί το πολύ όσους ασχολούνται με την καθαριότητα δημοσίων κτιρίων, τους νοσηλευτές και τα σώματα ασφαλείας, όλοι οι υπόλοιποι πρέπει όπου και να εργάζονται να παράγουν ανταγωνιστικά με τον ιδιωτικό τομέα. Δεν γίνεται 6 να εποπτεύουν 2 να είναι άνεργοι και 2 να παράγουν…Αν θέλουμε κρατικούς μισθούς και σχεδόν μόνιμη εργασία πρέπει να καταλάβουμε ότι σε πρώτη φάση θα δουλεύουμε σε πολύ χειρότερες συνθήκες απ’ τον ιδιωτικό τομέα και κατόπιν θα απαιτηθεί τεράστιος αγώνας αυτό που θα είναι παραγωγικό κράτος να κρατηθεί ως τέτοιο, αφού ιστορικά τα περισσότερα μοντέλλα απέτυχαν, όμως εδώ έχουμε το πλεονέκτημα του μικρού μέγεθους και ειδικών κλιματικών συνθηκών. Επομένως όλοι αυτοί που θα επιλεγούν θα έχουν τρομακτικό όγκο δουλειάς και ευθυνών, αλλά ηθική ανταμοιβή.
 
 
Κωνσταντίνος Παπαίωάννου
Αξιότιμε κε Υπουργέ, Η ταπεινή μου άποψη είναι είναι ότι πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν καταρχάς τα τυπικά προσόντα των υποψηφίων, διότι το εάν κανείς έχει διατελέσει προϊστάμενος τμήματος ή διεύθυνσης δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερος από τους συνυποψηφίους τους. Εξάλλου η εκπλήρωση της στοχοθεσίας δεν είναι κριτήριο που μπορεί να αποτιμηθεί εύκολα και αντικειμενικά, δεδομένου ότι η διοίκηση μέσω στόχων δεν έχει ακόμη εφαρμοστεί στην πράξη.Οι προτάσεις μου είναι οι εξής:Εφόσον μεταξύ των υποψηφίων υπάρχουν απόφοιτοι Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης να επιλέγονται κατά προτεραιότητα για τις θέσεις Τμηματαρχών και Διευθυντών. Ακολούθως να προτάσσονται όσοι είναι κάτοχοι διδακτορικού τίτλου σε αντικείμενο συναφές με αυτό της Υπηρεσίας τους.Εφόσον δεν υπάρχουν υποψήφιοι των ανωτέρω κατηγοριών να μοριοδοτούνται οι υποψήφιοι που έχουν μεταπτυχιακό τίτλο συναφή με το αντικείμενο της Υπηρεσίας τους ή δεύτερο πτυχίο συναφές με το αντικείμενο της Υπηρεσίας τους. Η αρχαιότητα θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν μόνο μεταξύ υποψηφίων με τα ίδια τυπικά προσόντα. Η επιλογή όλων των προίσταμένων να γίνεται μέσω των ειδικών υπηρεσιακών υπηρεσιακών συμβουλίων του Ν.3869/2010.
 
 
Χρύσα
Εντυπωσιάστηκα από τον ελάχιστο σχολιασμό του συγκεκριμένου άρθρου όπου ρυθμίζονται θέματα για τα οποία γίνανε αγώνες και χύθηκε αίμα. Ουσιαστικά γίνεται λόγος για την επίπτωση των καταργήσεων και των συγχωνεύσεων των οργανισμών στο προσωπικό. Γίνεται λόγος μεταξύ άλλων για υποχρεωτικές μετατάξεις ή «μεταφορές» ακόμη και σε θέσεις «συναφούς ή παρεμφερούς κλάδου ή ειδικότητας», για την μετάταξη ή «μεταφορά» «σε κλάδο κατώτερης κατηγορίας» και για την διαθεσιμότητα, το πλυντήριο των εργασιακών σχέσεων. Προφανώς η «μεταφορά» θα γίνει με φορείο μετά τα αλλεπάλληλα εγκεφαλικά, καρδιακά επεισόδια και τις λιποθυμίες. Όσο για την διαθεσιμότητα, όσοι ενταχθούν σε αυτήν θα είναι άγνωστη η τύχη τους. Άλλοι θα αλλάξουν υπηρεσία, άλλοι τόπο, άλλοι εργασιακή σχέση, από μόνιμοι θα γίνουν αορίστου χρόνου ή ορισμένου χρόνου ή θα απολυθούν (μάλλον η πλειοψηφία). Άθυρμα και βορρά στις ορέξεις του καθενός που τυγχάνει να έχει θέση εξουσίας. Για να μην είμαι άδικη υπάρχουν…. κριτήρια και μοριοδοτήσεις όσων ενταχθούν στην διαθεσιμότητα και επανενταχθούν στην εργασία. Φυσικά είναι ουραγοί τα άτομα με προσόντα και δεν μοριοδοτείται η γνώση του ηλεκτρονικού υπολογιστή όταν κάποιοι ευαγγελίζονται και έχουν ως όραμα την «ηλεκτρονική διακυβέρνηση».
 
 
Εν ενεργεία εφοριακός υπάλληλος
Υιοθετώ τις προηγούμενες απόψεις του Θωμά Πασχάλη, του Θεοδώρου και του Φοίβου για την άρση των διαχρονικών αδικιών (Πτυχιούχων ΤΕΙ με συναφείς προ-πτυχιακούς και Μεταπτυχιακούς τίτλους Σπουδών που υποσκελίζονται από πτυχιούχους Πανεπιστημίου με μη συναφείς προ-πτυχιακούς και χωρίς καθόλου μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών). Για παράδειγμα είναι αδιανόητο ο Κος Θωμάς Πασχάλης (Πτυχιούχος Λογιστικής ΤΕΙ και κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου ΜΒΑ) να υποσκελίζεται η υποψηφιότητα του για την προκηρυγμένη θέση Οικονομικού Διευθυντή ή Γενικού Διευθυντή Οικονομικών Υπηρεσιών από οποιοδήποτε πτυχιούχο Πανεπιστημίου Θεολογίας, Ψυχολογίας, Γυμναστικής κλπ. χωρίς να κατέχουν κανένα μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών. Στο Υπουργείο Οικονομικών για πρώτη φορά φέτος (εν έτη 2013) στην προκήρυξη πλήρωσης θέσεων Ελεγκτών Βεβαίωσης και Αναγκαστικής Είσπραξης συνεκτιμήθηκε με διπλή βαρύτητα – μόρια η συνάφεια του κάθε τίτλου (Διδακτορικού, Μεταπτυχιακού, Πτυχίου Πανεπιστημίου, ΤΕΙ, ΙΕΚ κλπ.) μόνο όσων τίτλων σπουδών ήταν στο γνωστικό αντικείμενο Λογιστικής, Χρηματοοικονομικής, Ελεγκτικής και Νομικής. Παρόλο που είναι ένα πρώτο θετικό βήμα θαρρώ ότι η κάθε θέση ευθύνης θα πρέπει να ορίζει κατά περίπτωση ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες της, αυστηρότερα το γνωστικό αντικείμενο των τίτλων σπουδών (σε συνάφεια με τη θέση ευθύνης), ως αυστηρή προϋπόθεση για όλους τους υποψηφίους που επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση.
 
 
TASOS
Δεν είδα να αναφέρεται στο νομοσχέδιο κάτι σχετικά με την κινητικότητα και των προϊσταμένων. Υπάρχουν προϊστάμενοι που κατέχουν την θέση προϊσταμένου στην ίδια υπηρεσία για πάνω από 20 χρόνια. Καλό θα ήταν να μπεί και κάποιος περιορισμός σε αυτό. Η μια πενταετία είναι αρκετή. Καλό είναι και οι προϊστάμενοι να δοκιμάζονται σε διαφορετικές θέσεις, γιατί και μεγαλύτερη εμπειρία αποκτούν ίδιοι και μειώνονται και τα φαινόμενα της δοαφθοράς για τη Δημόσια Διοίκηση.Όσον αφορά τους υπαλλήλους ΔΕ που τόσο πολύ λιθοβολούνται κατά τη Διαβούλευση, θεωρώ ότι είναι οι πιό ιδανικοί υπάλληλοι για τις θέσεις ευθύνης σε Τμήματα Γραμματειακής Υποστήριξης, καθώς διαθέουν σημαντική εμπειρία στον συγκεκριμένο τομέα και τα καταφέρνουν καλύτερα και από αρκετούς πτυχιούχους συναδέλφους τους, οι οποίοι σημειωτέον σνομπάρουν τις θέσεις αυτές. Όπως επίσης θεωρώ ότι οι ΔΕ υπάλληλοι που έχουν ασχοληθεί με γραμματειακή υποστήριξη, με διοικητικά ή οικονομικά θέματα και μετά τον διορισμό τους αποκτούν πτυχίο δεν θα έπρεπε να μειώνεται κατά το ήμισυ ο πέραν της 10ετίας χρόνος υπηρεσίας τους. Οι υπάλληλοι αυτοί διαθέτουν μεγάλη εμπειρία σε διαφορετικά αντικείμενα και σε πολλές περιπτώσεις υπερέχουν κατά πολύ των πτυχιούχων οι οποίοι σε πολλά θέματα ζητούν και την άποψή τους. Η προσπάθεια (σωματική, πνευματική, οικονομική επιβάρυνση) στη Δια Βίου Μάθηση πρέπει να ενισχύεται και όχι να αποτρέπεται και να τιμωρείται με μείωση αποδοχών.Ελπίζω κ. Υπουργέ να γίνουν κάποιες αλλαγές σε αυτούς τους τομείς.