Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Δήμος Πετρόπουλος
Κατάπτυστο, να αποσυρθεί πάραυτα! Πρόκειται για ένα νομοσχέδιο για να βάλουνε τον κομματικό στρατό στις θέσεις ευθύνης. Πραγματικά αυτός ο Μανιτάκης με τι μούτρα θα επιστρέψει για να ξαναδιδάξει στο πανεπιστήμιο;
 
 
Παναγιώτης Β.
Αγαπητοί συνάδελφοι και φίλοι,ύστερα από μια εποχή δημιουργίας πολλών δημοσίων υπηρεσιών εκπαιδευτικού και ψυχοκοινωνικού χαρακτήρα, είτε αυτόνομων, είτε προσαρτημένων σε άλλες Δημόσιες Υπηρεσίες (ΚΕΔΔΥ, ΙΠΔ, ΣΣΝ, ΚΨΥ, ΟΚΑΝΑ, ΙΚΑ, υπηρεσίες Δήμων, κ.λπ.), φτάσαμε στη σημερινή δύσκολη οικονομική συγκυρία, όπου πλέον δεν προβλέπεται περαιτέρω στελέχωση με τις ειδικότητες που προβλέπει ο νόμος. Έτσι, οι περισσότερες από τις παραπάνω υπηρεσίες έφτασαν στο σημείο να μην επαρκούν σε σχέση με το έργο που καλούνται να επιτελέσουν. Ο διοικητικός, αλλά κυρίως ο ουσιαστικός κατακερματισμός των υπηρεσιών αυτών είναι μια πραγματικότητα. Πιστεύω ότι αυτή η κατάσταση εξασθενεί την αποτελεσματικότητα του Δημοσίου και μειώνει την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Σημειώνω, ότι ακόμα και αν η καθεμία από τις παραπάνω υπηρεσίες διαθέτει όλες τις προβλεπόμενες ειδικότητες, πάλι μπορεί να μεγιστοποιήσει τη δράση της συνεργαζόμενη με υπηρεσίες που αναγκαστικά εμπλέκονται σε ορισμένους εξυπηρετούμενους (βλ. παρακάτω).Μια εφικτή και οικονομική λύση είναι η πλήρης αξιοποίηση του υπάρχοντος αξιόλογου ανθρώπινου δυναμικού μέσω ενός θεσμοθετημένου συντονισμού των υπηρεσιών. Ο συντονισμός θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμος σε εξυπηρετούμενους πολίτες που έχουν πολλαπλές ιδιότητες (π.χ. ασφαλισμένος, δημότης και μαθητής). Επιτρέψτε μου ένα σύντομο παράδειγμα: μαθητής που είχε πάρει εξιτήριο ύστερα από βραχύχρονη ψυχιατρική νοσηλεία επέστρεψε στο σχολείο χωρίς κάποιο αναγνωρίσιμο σχέδιο επανένταξης. Το αποτέλεσμα ήταν να τον κοροϊδέψουν για τη νοσηλεία του και να αναγκαστεί να διακόψει το σχολείο. Είναι φανερό ότι χρειαζόμαστε συνεργασία των υπηρεσιών (στο παράδειγμα: της Δημόσιας Κλινικής, του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων και του Σχολείου). Σήμερα, υπάρχουν αρκετές ορθές πρακτικές συνεργασίας των υπηρεσιών, αλλά οφείλονται σε ατομικές πρωτοβουλίες και όχι σε κάποιο οργανωμένο σχέδιο.Πιστεύω, ότι αυτή η ιδέα χρειάζεται ανάπτυξη για να ευδοκιμήσει. Μερικά από τα σημεία που θα πρέπει να ληφθούν υπόψη είναι τα εξής: 1) Δημιουργία Πρωτοκόλλων Συνεργασίας και σχετική διαμόρφωση Νόμων (ΦΕΚ, Εγκύκλιοι). Σε συνάφεια με αυτά, προτείνεται η δημιουργία Παρατηρητηρίου ή/και θέσπιση ενός Συντονιστή Υπηρεσιών ψυχοκοινωνικού χαρακτήρα ανά περιφέρεια. 2) Δημιουργία ενιαίου ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου. Η ημερομηνία της πρώτης αίτησης να μετράει σε περίπτωση παραπομπής σε άλλη υπηρεσία (ο εξυπηρετούμενος να λαμβάνει τις υπηρεσίες με την προτεραιότητα που αντιστοιχεί στην πρώτη αίτηση). 3) Δημιουργία και διάδοση βάσης δεδομένων ανά περιφέρεια της χώρας με τα στοιχεία, όλων των δημοσίων και άλλων μη κερδοσκοπικών φορέων εκπαιδευτικού και ψυχοκοινωνικού ενδιαφέροντος. Στη βάση δεδομένων, πέραν των βασικών στοιχείων, οφείλουμε να δηλώνουμε τις (εναπομείναντες) ειδικότητες, το αν ο φορέας προσφέρει μόνο διάγνωση ή/και υποστήριξη, όπως επίσης και την ιδιαίτερη μέθοδο που εφαρμόζεται (ψυχοθεραπεία, συμβουλευτική, γνωστική συμπεριφορική προσέγγιση, κ.λπ.). 4) Επιμόρφωση και εκπαίδευση του προσωπικού με σκοπό τη δημιουργία ομάδων γονέων, μαθητών, εφήβων κ.λπ. Η ομαδική προσέγγιση στην ψυχοκοινωνική υποστήριξη, όχι μόνο είναι αποτελεσματική, αλλά πολλαπλασιάζει τη μικρή μας αριθμητική δύναμη έναντι των πολλών αιτημάτων (αναγκών) των πολιτών. 5) Τα προγράμματα ΕΣΠΑ να ενισχύουν τη λειτουργία του Δημοσίου, π.χ. αν είναι να αξιοποιηθεί κάποιος ψυχολόγος για την αντιμετώπιση της βίας, τότε να εντάσσεται στις υπάρχουσες δομές της εκπαίδευσης (π.χ. ΚΕΔΔΥ, ΣΣΝ, Γραφεία Αγωγής Υγείας) και να μην χρεώνεται σε ένα «τυχερό» σχολείο για ένα ολόκληρο έτος.Πιστεύω ότι η ιδέα του συντονισμού των εκπαιδευτικών και ψυχοκοινωνικών υπηρεσιών μπορεί να αυξήσει τις δυνατότητες του υπάρχοντος προσωπικού και να καταστήσει την παροχή υπηρεσιών ακόμα πιο αποτελεσματική.
 
 
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΒΥΡΩΝΑ
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝΔΗΜΟΥ ΒΥΡΩΝΑ Βύρωνας, 15 Μαΐου 2013 Προς τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισηςκαι Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, κ. Μανιτάκη. ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙ ΒΑΘΙΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΤΟΜΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. Εκφράζουμε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο την αντίθεσή μας στην ασκούμενη πολιτική της κυβέρνησης και του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης.Πιο συγκεκριμένα ζητάμε κ. υπουργέ να αποσυρθεί το σχέδιο νόμου – Οργάνωση Δημόσιας Διοίκησης και άλλες διατάξεις – που έχει δοθεί για διαβούλευση και με το οποίο προωθούνται βαθιές αντιδραστικές τομές στη δημόσια διοίκηση σε βάρος των δημόσιων και δημοτικών υπηρεσιών, των δικαιωμάτων των εργαζομένων και θα οδηγήσει στην απόλυση χιλιάδες εργαζόμενους.Με τις διατάξεις που εισάγει μεταξύ άλλων, το εν λόγω σχέδιο νόμου, για την επιλογή των προϊσταμένων, των διευθυντών, των υπηρεσιακών στελεχών της δημόσιας διοίκησης, την κατάργηση και των περιορισμών των αναρρωτικών άδειων, την κινητικότητα κ.λπ., αλλάζει προς το χειρότερο τη λειτουργία της δημόσιας διοίκησης, σε βάρος των πολιτών και των εργαζομένων.Ιδιαίτερα η προωθούμενη διάταξη με την οποία μπορούν να καταργούνται ή να συγχωνεύονται Ν.Π.Δ.Δ. ή να μετατρέπονται σε Ν.Π.Ι.Δ. με προεδρικό διάταγμα, οδηγεί στην κατάργηση υπηρεσιών με δημόσιο και κοινωνικό χαρακτήρα, που σήμερα καλύπτουν βασικές ανάγκες για τους πολίτες. Ανοίγει το δρόμο για την ιδιωτικοποίηση ή το κλείσιμο δημοσιών και δημοτικών υπηρεσιών και την απόλυση χιλιάδων εργαζομένων.Ζητάμε την απόσυρση αυτού του σχεδίου νόμου. Η πολιτική που υποβαθμίζει και διαλύει τις δημόσιες και δημοτικές υπηρεσίες είναι σε βάρος της κοινωνίας.Απαιτούμε να συνεχιστεί και να αναβαθμιστεί η λειτουργία όλων των δημοσίων υπηρεσιών και των κοινωνικών δομών προς όφελος των πολιτών, διασφαλίζοντας τη μόνιμη σταθερή εργασία όλων των εργαζομένων. Για το Δ.Σ. Ο Πρόεδρος Ο Γραμματέας Παναγιωτόπουλος Χ. Χαλβαντζής Γ.
 
 
OMILOS DIOIKHTIKON EPISTHMONON «DIOIKHTIKO EPIMELHTHRIO»
Το ότι τους τρεις εμπειρογνώμονες που συμμετέχουν στο ΔΣ τους ορίζει ο ..Υπουργός κατά την αυθαίρετη-αδιευκρίνιστη-ατεκμηρίωτη κρίση του προφανώς δεν είναι ορθό.Στοιχειώδης πρόβλεψη, κατ’ ελάχιστο, να είναι ενταγμένοι (και ενδεχομένως ικανοποιητικά αξιολογημένοι) στο Μητρώο διδασκόντων του ΕΚΔΔΑ ή του ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟΥ της ΑΔΕΔΥ, των βασικών δηλαδή φορέων εκπαίδευσης-επιμόρφωσης του χώρου της Δημόσιας Διοίκησης. Για τον (τουλάχιστον) έναν εξ αυτών που απαιτείται (δικαίως καθότι η γνώση των ιδιαιτεροτήτων και του ρόλου της ΕΣΔΔΑ εντός της Διοίκησης είναι απαραίτητη)να είναι απόφοιτος της ΕΣΔΔΑ, η προφανής επιλογή είναι να προτείνεται από τον σύλλογο αποφοίτων ΕΣΔΔΑ.Παραμένει ερωτηματικό, γιατί καταργείται μία πολλά υποσχόμενη υπηρεσία (η ΜΟΤΕΚ)και πού θα ανατεθούν οι αρμοδιότητές της…
 
 
lala
Δεν αποτελεί την καλύτερη πρακτική να γίνεται διαβούλευση χωρίς να διατίθενται άμεσα στην ίδια ιστοσελίδα όλοι οι αναφερόμενοι νόμοι. καλό είναι να το διορθώσετε άμεσα.