Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΧΑΡΗΣ ΝΙΚΑΚΗΣ
ΑΦΟΥ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ Η ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΓΙΑΤΡΟΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ, ΥΠΟΘΕΤΩ ΟΤΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΞΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΩΝ 800 ΕΥΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΓΙΑΤΡΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ
 
 
Χρύσα
Προτείνω το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης να αναλάβει πιο ενεργό ρόλο στην επιμόρφωση των δημοσίων υπαλλήλων και να μην επικεντρώνεται τόσο πολύ σε διοικητικά θέματα. Επίσης στα πλαίσια της δια βίου μάθησης να συσταθούν τμήματα στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης με γεωγραφική διασπορά αποκλειστικά για ήδη υπηρετούντες δημοσίους υπαλλήλους, ώστε να εξειδικευθούν όσοι επιθυμούν να επωμισθούν επιτελικό ρόλο στη Δημόσια Διοίκηση.
 
 
N.D.
Σε σχέση με τους προϊσταμένους των οργανικών μονάδων, θεωρώ ότι το σχέδιο νόμου είναι άτολμο και πολύ πίσω από τις ανάγκες της σημερινής εποχής για μια σύγχρονη, παραγωγική και αποτελεσματική δημόσια διοίκηση. Μερικές προτάσεις:1. Άμεση απομάκρυνση από θέσεις ευθύνης, ανθρώπων που έχουν τοποθετηθεί εδώ και δεκαετίες σε αυτές με μόνο προσόν την προσκόλληση τους σε συγκεκριμένες κομματικές – συνδικαλιστικές ομάδες. Με ποιο τρόπο; Μέσω μιας «έξυπνης» πριμοδότησης , που θα προωθήσει στις θέσεις αυτές νέους, άφθαρτους με πλούσια προσόντα (διδακτορικά, μεταπτυχιακά, απόφοιτοι ΕΣΔΔ, ξένες γλώσσες, επιμορφώσεις), εμπειρία στο τομέα τους και όρεξη για δουλειά και καινοτομίες.2. Από τη βάση δεδομένων που προέκυψε από την απογραφή των δημοσίων υπαλλήλων είναι πολύ εύκολο να αλιευθούν οι υποψήφιοι. Υπάρχουν εκεί όλα τα απαιτούμενα στοιχεία. Με συγκεκριμένες «λέξεις κλειδιά» είναι δυνατό να παραχθούν λίστες υποψηφίων. Στη συνέχεια περαιτέρω φιλτράρισμα τους μέσω εκθέσεων αξιολόγησης , εμπειρίας, αξιοκρατικής συνέντευξης κλπ. Τέλος, τοποθέτηση τους στις θέσεις ευθύνης που διατίθενται ανά Υπουργείο ή άλλους φορείς.3. Διασφάλιση ότι η αξιοκρατική διαδικασία επιλογής προϊσταμένων θα είναι άμεση και όχι μετά από μεταβατικές διαδικασίες που θα διαρκέσουν χρόνια. Όχι και πάλι οι ίδιοι άνθρωποι «μεταβατικά» να παραμείνουν στις θέσεις τους.4. Τέλος, κανείς δε θα παραμένει στη θέση ευθύνης που θα κατέχει για περισσότερο από 5 έτη (όπως γίνεται και στις υπηρεσίες της ΕΕ). Υποχρεωτική μετακίνηση του σε άλλη θέση μετά την παρέλευση της πενταετίας. Ουδείς αναντικατάστατος. Να σταματήσει το φαινόμενο των αμετακίνητων προϊσταμένων σε συγκεκριμένες θέσεις για δεκαετίες (με όσα συνεπάγονται)
 
 
ΑΛΕΞΙΑ
Εάν πράγματι το όραμα απο το Υπουρεγίο Διοικητικής μεταρρύθμισης αφορά αλλαγές στην Δημόσια Διοίκηση που θα βασίζοντα σε: ευέλικτες διαδικασίες εξυπηρέτησης πολιτών , καθώς και αλλαγή της νοοτροπίας των υπαλλήλων που υπηρετούν ήδη καθώς και αυτών που θα υπηρετήσουν ,θα πρέπει να αναγνωριστεί η προυπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα δεδομένου ότι οι υπάλληλοι με προσόντα κυρίως είναι αυτοί οι οποίοι έχουν διοριστεί μέσω ΑΣΕΠ την τελευταία δεκαετία στο Δημόσιο.