Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Ι.Ι.
διευκρίνηση στο άρθρο 2 στην παρ.7στο σημείο «……ή σε οποιονδήποτε άλλο υπάλληλο του οικείου φορέα, εφόσον διαθέτει τα νόμιμα τυπικά προσόντα……» συγνώμη αλλά εδώ η αξιοκρατία που έχει πάει ?τι ακριβώς συμβαίνει ?μήπως το σημείο αυτό δεν έτυχε αρκετής προσοχής ?τι σημαίνει σε «οποιονδήποτε ? »δηλαδή εδώ δεν υπάρχει αξιολόγηση και αξιοκρατία ? παρακάμπτετε ? νομίζω ότι στο σημείο αυτό θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη για την προσωρινή ανάθεση καθηκόντων προισταμένου ( ακόμη και για την προσωρινή…διότι κάποιοι το εκμεταλεύονται και το προσωρινό το κάνουν μόνιμο )προς αναπλήρωση να γίνεται απο τον αξιολογικό πίνακα ή με αξιοκρατικά κριτήρια , δηλαδή με βάση τα μόρια που συγκεντρώνει κάποιος υποψήφιςο σε σχέση με τους υπόλοιπους .Σε άλλη περίπτωση ο κάθε προιστάμενος θα ορίζει με απόφασή του όποιον θέλει αυτός βασιζόμενος στη λέξη «οποιοσδήποτε»…μια λέξη ακυρώνει ολόκληρο νόμο…και ολόκληρη την ιδέα της αξιοκρατίας.Αξιοκρατία και διαφάνεια λοιπόν παντού ακόμη και στους αναπληρωτές ή και στους ασκούντες χρέη προισταμένων προσωρινά.
 
 
Μαρίνος
Για το νέο σύστημα επιλογής προισταμένων δωστε βαρύτητα στην ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ του κάθε εργαζομένου ,αυτο είναι που μετράει και σε δημόσιες υπηρεσίες σε όλα τα σοβαρά ευρωπαικά κράτη ούτε τα πτυχία ούτε τα χρόνια προυπηρεσίας απλα η αποδοτικότητα .Ανταμείψτε και προωθήστε ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ τους εργατικούς υπαλλήλους ανεξαρτήτος πτυχίου και έτη προυπηρεσίας για να αλλάξει προς το καλύτερο το δημόσιο.
 
 
Γιάννης Κ
1.Επειδή δουλέυω σε Δήμο θεωρώ βασικό ότι οι ΟΕΥ όλων των Δήμων θα πρέπει να έχουν την ίδια διάρθρωση σε Διευθύνσεις και Τμήματα (ανάλογα με τον πληθυσμό τους να χωριστούν σε 3 ή 4 κατηγορίες και να μην υπάρχει η δυνατότητα ύπαρξης τμημάτων με 1 και 2 υπαλλήλους).2.Όσο αφορά τα σχόλια παρατηρώ έναν λανθασμένο διαχωρισμό των υπαλλήλων σε νέους με πολλά προσόντα και παλιούς με μηδενικά προσόντα όπως επίσης και διορισμένων με ή χωρίς ΑΣΕΠ.Επειδή υπάρχουν πολλοί παλιοί υπάλληλοι με υψηλά προσόντα όπως επίσης και πολλοί νέοι υπάλληλοι που ενώ έχουν μπει νόμιμα μέσω ΑΣΕΠ έχουν λιγότερα τυπικά προσόντα από πολλούς παλιούς θεωρώ ότι η αλήθεια είναι κάπου στην μέση.3.Για την τοποθέτηση υπαλλήλων σε θέσεις ευθύνης (σε επίπεδο τμήματος) θα πρέπει να υπάρχει ένα όριο ελαχίστου χρόνου υπηρεσίας στο Δημόσιο(6 ή 7 πραγματικά χρόνια ή βαθμό Δ΄ τουλάχιστον)και δύο βασικές προυποθέσεις (οι υποψήφιοι να είναι κάτοχοι πτυχίου σχετικού με την θέση που πρόκειται να καταλάβουν και στο τμήμα να υπηρετεί συγκεκριμένος αριθμός υπαλλήλων).Εννοείται ότι θα πρέπει να υπάρχει η ανάλογη μοριοδότηση για βαθμό πτυχίου,μεταπτυχιακό, διδακτορικό γνώση Η/Υ και ξένων γλωσσών όπως επίσης και των χρόνων υπηρεσίας (αρκεί ο μοριοδοτούμενος να είναι κάτοχος πτυχίου σχετικού με την υπηρεσία).Επίσης δεν θα πρέπει να πριμοδοτούνται, στον βαθμό που συμβαίνει σήμερα, όσοι κατέχουν θέσεις ευθύνης τα τελευταία χρόνια καθώς στην πλειοψηφία τους έχουν κακή νοοτροπία και για το χάλι που επικρατεί σήμερα στο Δημόσιο φέρουν μεγάλο μέρος της ευθύνης.
 
 
Αθανάσιος Αθανασίου
Για κάθε θέση ευθύνης να γίνετε τεστ αξιολόγησης με κριτήρια ΑΣΕΠ σε πραγματικό χρόνο μέσω Η/Y για να δούμε ποιος και τι αξίζει σε συνδυασμό με τη στοχοθεσία. Κάθε άλλος τρόπος είναι διάτρητος και μπορεί να ωφελήσει ημετέρους.
 
 
Κωνσταντίνος Παπαίωάννου
Αξιότιμε κε Υπουργέ, Η ταπεινή μου άποψη είναι είναι ότι πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν καταρχάς τα τυπικά προσόντα των υποψηφίων, διότι το εάν κανείς έχει διατελέσει προϊστάμενος τμήματος ή διεύθυνσης δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερος από τους συνυποψηφίους τους. Εξάλλου η εκπλήρωση της στοχοθεσίας δεν είναι κριτήριο που μπορεί να αποτιμηθεί εύκολα και αντικειμενικά, δεδομένου ότι η διοίκηση μέσω στόχων δεν έχει ακόμη εφαρμοστεί στην πράξη.Οι προτάσεις μου είναι οι εξής:Εφόσον μεταξύ των υποψηφίων υπάρχουν απόφοιτοι Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης να επιλέγονται κατά προτεραιότητα για τις θέσεις Τμηματαρχών και Διευθυντών. Ακολούθως να προτάσσονται όσοι είναι κάτοχοι διδακτορικού τίτλου σε αντικείμενο συναφές με αυτό της Υπηρεσίας τους.Εφόσον δεν υπάρχουν υποψήφιοι των ανωτέρω κατηγοριών να μοριοδοτούνται οι υποψήφιοι που έχουν μεταπτυχιακό τίτλο συναφή με το αντικείμενο της Υπηρεσίας τους ή δεύτερο πτυχίο συναφές με το αντικείμενο της Υπηρεσίας τους. Η αρχαιότητα θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν μόνο μεταξύ υποψηφίων με τα ίδια τυπικά προσόντα. Η επιλογή όλων των προίσταμένων να γίνεται μέσω των ειδικών υπηρεσιακών υπηρεσιακών συμβουλίων του Ν.3869/2010.