Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
despina
Πρώτα από όλα να αξιολογηθούν τα άτομα που κατέχουν θέσεις ευθύνης εδώ και 10 έως 20 χρόνια τι πρόσφεραν και τι τομές έκαναν στις υπηρεσίες που πέρασαν (ισχύει και για τους απλούς υπαλλήλους το υπηρεσιακό σημείωμα των υπαλλήλων βαθμολογούνταν από τον εκάστοτε προϊστάμενο η Διευθυντής έτσι ώστε διαχρονικά να διατηρούν τη θέση τους μέχρι την σύνταξή τους. Έχουν μερίδιο ευθύνης στο χάλι της δημόσιας διοίκησης…..Για τις θέσεις ευθύνης πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχουν και τα ανάλογα ειδικευμένα προσόντα πχ Δεν μπορεί απόφοιτος της φιλοσοφικής και με μεταπτυχιακό στην αρχαιολογία( το οποίο μπορεί να έκανε όταν έλειπε από την υπηρεσία όταν κάποιοι άλλοι ήταν απαραίτητοι) να γίνεται προϊστάμενος η διευθυντής στο Λογιστήριο η στην οικονομική υπηρεσία αντίστοιχα και ο απόφοιτος του οικονομικού ΠΕ η ΤΕ με λιγότερα τυπικά προσόντα να μην μπορεί να γίνει.Όλοι οι υπάλληλοι πρέπει να παρακολουθούν υποχρεωτικά σεμινάρια στη σχολή Δημόσιας Διοίκησης εκ περιτροπής και όχι συνέχεια οι ίδιοι….. κάποιοι κρίνονται απαραίτητοι στην υπηρεσία και τιμωρούνται ενώ οι άλλοι που πηγαίνουν αναβαθμίζονται….Όλοι οι ΠΕ η ΤΕ δεν μπορούν να κατέχουν θέσεις ευθύνης διοικητικές η οικονομικές αν δεν έχουν τα απαιτούμενα προσόντα που φαίνεται από τον τίτλο του πτυχίου τους. Όπως στον ιδιωτικό τομέα για λογιστήριο δεν θα πάρουν απόφοιτο κοινωνικό λειτουργό η θεολόγο.Με την κινητικότητα να μεταφερθούν οι ειδικεύσεις σε θέσεις της ειδικότητας τους.Δεν μπορεί απόφοιτος ΔΕ να εκτελεί τις ίδιες εργασίες με απόφοιτο του ανοιχτού πανεπιστημίου στον πολιτισμό ο ένας να πληρώνεται παραπάνω για τις ίδιες εργασίες..Να μεταφερθεί σε υπηρεσίες πολιτισμού αντίστοιχα.Πρέπει να οριστεί και να εφαρμοστεί ο κατώτερος αριθμός για γραφείο τμήμα η Διεύθυνση. Δεν μπορεί προϊστάμενος να έχει 2 υφισταμένους και άλλος 10. Ο Διευθυντής να εκτελεί και χρέη προϊσταμένου για να παραμένει η Διεύθυνση….. οι παραβάτες να αναλάβουν τις ευθύνες τους.Οι αποφάσεις για τις θέσεις ευθύνης να βγαίνουν από το υπηρεσιακό και όχι να κωλυσιεργούν και να ισχύουν οι αυθαίρετες αποφάσεις του κάθε Αιρετού.Τέλος για κάθε υπηρεσία να υπάρχει οργανόγραμμα με mail του κάθε υπαλλήλου και υπεύθυνου θέσης με συγκεκριμένα καθήκοντα πχ ο το τάδε τμήμα εκτελεί και έχει 50 αρμοδιότητες ο υπεύθυνος έχει 10 καθήκοντα ο τάδε στο τμήμα έχει 5 ο άλλος 10 κλπ έτσι φαίνεται η ικανότητα η ανικανότητα του υπευθύνου η του υπαλλήλου. Να δημοσιέυεται το οργανόγραμμα ώστε να ξέρει ο κάθε πολίτης που να απευθύνεται όχι ένας υπάλληλος να μεταφέρεται ανά 2 η 3 μήνες και άλλος καθόλου….Τέλος να υπάρχει και ίση κατανομή στα άτομα με ειδικές ανάγκες όχι 2 η 3 σε ένα γραφείο να κρίνονται από ειδικούς τι μπορούν να προσφέρουν σε ποια υπηρεσία μπορούν να προσφέρουν… ανάλογα με την πάθηση που έχουν.Καλη συνέχεια και υπομονή σε όλους..
 
 
zarko
Διαβάστε και εφαρμόστε στο νόμο την παρακάτω απόφαση του ελεγκτικού συνεδρίου.ΤΟ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟΚΛΙΜΑΚΙΟ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΔΑΠΑΝΩΝ ΣΤΟ Ι ΤΜΗΜΑ (ΣΤ ΔΙΑΚΟΠΩΝ) ΠΡΑΞΗ 34/2012<>Ερευνήστε και δείτε ποιοι είναι προϊστάμενοι σήμερα στις δημόσιες υπηρεσίες, το δημόσιο βουλιάζει, κάντε κάτι? Οι καθυστερήσεις και τα χρονοδιαγράμματα σας δίνουν άλλοθι σε αυτούς που λεηλατούσαν διοικητικά και οικονομικά το δημόσιο μέχρι τώρα.Στην υπηρεσία μου έχουμε με ανάθεση καθηκόντων τμηματάρχες απόφοιτους Δημοτικού (??) και Λυκείου τη στιγμή που υπάρχουν αρχαιότεροι( περίπου 14) και ικανότεροι ΠΕ .Οι προϊστάμενοι με ανάθεση να μην πληρώνονται το επίδομα ευθύνης, να μην προσμετρούνται τα μόρια του χρονικού διαστήματος που ασκούν τα καθήκοντα αυτά και να θεωρείται πειθαρχικό αδίκημα η αδιαφορία (?) του διοικητικού αρμόδιου οργάνου που δεν μεριμνά για την κάλυψη της θέσης ευθύνης με νόμιμο τρόπο (υπηρεσιακό συμβούλιο). Πρέπει να πάψει ποια τα όργανα του δημοσίου να εξυπηρετούν πολιτικές και κομματικές σκοπιμότητες.Άμεση νομοθετημένη προτεραιότητα σε θέσεις ευθύνης σε υπαλλήλους που εκτός των άλλων προσόντων έχουν και πτυχίο διοίκησης επιχειρήσεων και οργανισμών.