Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Δημήτρης Τ.
1. Στα κριτήρια επιλογής, για όλες τις θέσεις ευθύνης και για τους εκπαιδευτικούς, πρέπει να υπάρχει με αυξημένη βαρύτητα γραπτή εξέταση από το ΑΣΕΠ. Είναι το μόνο πραγματικά αξιοκρατικό κριτήριο. Το περιεχόμενο της εξέτασης να είναι γενικό σαν αυτόν που ήδη έχει διενεργήσει το ΑΣΕΠ για απόκτηση μορίων για πρόσληψη στο Δημόσιο. Γιατί απαραίτητα είναι τα πτυχία κλπ, αλλά θα πρέπει ο υποψήφιος να έχει και στοιχειώδεις γνώσεις της πραγματικότητας και αντίληψη που να μπορεί να «μοιράσει δύο γαϊδουριών άχυρα». Θα είχε πολύ ενδιαφέρον να κάνετε μια επεξεργασία των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ σε σχέση με τα τυπικά προσόντα των υποψηφίων.2. Ο συνδυασμός των παραγράφων 7 και 8 δίνει τη δυνατότητα τοποθέτησης των ημετέρων, δήθεν προσωρινά, χωρίς κανένα κριτήριο. Γιατί να προχωρήσει σε διαδικασίες ο κάθε υπουργός ή διοικητής αφού μπορεί να τοποθετήσει τους «δικούς του»; Όσοι τώρα υπηρετούν σε θέσεις ευθύνης, προσωρινά τοποθετήθηκαν, το πολύ για ένα χρόνο έλεγε ο νόμος, αλλά διανύουν ήδη τον τρίτο χρόνο!!! Μην αφήνετε πονηρά παραθυράκια γιατί δεν θα πείσετε κανένα για τις αγαθές προθέσεις σας.
 
 
ακης
«…………..επιλέγονται υπάλληλοι οι οποίοι δεν έχουν προφανή απόκλιση από την υλοποίηση της στοχοθεσίας τα προηγούμενα έτη πριν την επιλογή τους…….»: βάσει του Δ.Κ. ανατίθενται καθήκοντα σε υπαλλήλους, που μπορεί να είναι παραπλήσια της ειδικότητάς τους ή και άσχετα. Πολλές οι περιπτώσεις, που υπάλληλοι ενίστανται και η απάντηση, που λαμβάνουν: «θα το κάνεις». Θα πρέπει λοιπόν να αξιολογούνται ΣΩΣΤΑ όλες οι δράσεις του υπαλλήλου. Η στοχοθεσία έτσι όπως αναφέρεται είναι πολύ γενικός όρος περικλείοντας ή αποκλειόντας διάφορα στοιχεία. Οπότε η διατύπωση προτείνεται να βελτιωθεί ως ακολούθως: «…………..επιλέγονται υπάλληλοι οι οποίοι δεν έχουν προφανή απόκλιση από την υλοποίηση της στοχοθεσίας (απόρροια της ειδικότητας αλλά και των εργασιών, που ανέθεσε η Διοίκηση) τα προηγούμενα έτη πριν την επιλογή τους…….»
 
 
thanassis
4. Όσοι επιλέγονται προϊστάμενοι οργανικών μονάδων τοποθετούνται σε αντίστοιχου επιπέδου οργανικές μονάδες για πέντε (5) έτη. Με την ανάληψη των καθηκόντων τους οι προϊστάμενοι Γενικής Διεύθυνσης, Διεύθυνσης, Υποδιεύθυνσης ή αντίστοιχου επιπέδου οργανικών μονάδων, υπογράφουν συμβόλαιο αποδοτικότητας με τον οικείο Υπουργό ή με το όργανο διοίκησης του οικείου φορέα ή με το όργανο το οποίο εξουσιοδοτείται από τον οικείο Υπουργό ή το όργανο διοίκησης του φορέα να υπογράφει τα συμβόλαια αυτά. Στα συμβόλαια αποδοτικότητας περιγράφονται οι υποχρεώσεις των προϊσταμένων και οι ποιοτικοί και ποσοτικοί στόχοι που θα πρέπει να επιτευχθούν καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας τους, καθώς και σε ετήσια βάση. Σε περίπτωση προφανούς απόκλισης από την επίτευξη των τεθέντων ποιοτικών και ποσοτικών στόχων μετά τη συμπλήρωση δύο ετών από την τοποθέτηση των προϊσταμένων, ο οικείος Υπουργός ή όργανο διοίκησης του φορέα μπορεί να αποφασίσει την πρόωρη λήξη της θητείας τους. NA ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΑΠΟΛΥΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΕΥΣΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΣΟ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΠΕΡΑ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΩΡΩΝ, ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΠΟΥ ΑΝΑΔΥΕΤΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΜΕ ΑΠΛΗ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΛΥΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΥΠΟΥΡΓΟΥ.τέρμα στην ανεύθυνη συμπεριφορά.
 
 
Γ.Κ
Παρατηρώ τον απόλυτο παραλογισμό. Από την μία πλευρά όλοι οι νέοι συνάδελφοι με σημαία μόνο το ΑΣΕΠ και τα τυπικά προσόντα επιθυμούν με 0 χρόνο υπηρεσίας να γίνουν τμηματάρχες και διευθυντές και από την άλλη πλευρά όλοι οι παλιοί συνάδελφοι με σημαία μόνο τα χρόνια υπηρεσίας και τα μόρια από την προυπηρεσία τους ως τμηματάρχες και διευθυντές προσπαθούν να παραμείνουν στις θέσεις τους.Στα παραπάνω έχω να επισημάνω τα εξής:1. Όταν μιλάμε για διορισμό μέσω ΑΣΕΠ με μοριοδότηση θα πρέπει να γίνει σαφές ότι μιλάμε για διορισμούς με νόμιμο τρόπο αλλά όχι και τόσο αξιοκρατικούς (π.χ πολλοί έχουν πάρει μόρια για προυπηρεσία που είχαν σε νομικά πρόσωπα στα οποία είχαν προσληφθεί ουρανοκατέβατα).Στους παλιούς, προ ΑΣΕΠ, τοπικούς διαγωνισμούς το 50% της μοριοδότησης ήταν πλήρως αδιάβλητο.2.Όλοι οι παλιοί υπάλληλοι που επιθυμούν να καταλάβουν θέση ευθύνης θα πρέπει να έχουν ένα μίνιμουμ τυπικών προσόντων, εκτός των χρόνων υπηρεσίας, που θα διασφαλίζει την επάρκειά τους.Θα πρέπει όλοι να καταλάβουμε ότι ανεξάρτητα αν κατέχουμε ή όχι θέση ευθύνης παραμένουμε υπάλληλοι και μοναδικός μας στόχος θα πρέπει να είναι η καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών με το μικρότερο δυνατό κόστος.Πρόταση:Πλαφόν μίνιμουμ χρόνου υπηρεσίας και τυπικών προσόντων για όσους επιθυμούν να αξιολογηθούν για να καταλάβουν θέση ευθύνης.
 
 
Ι.Ι.
διευκρίνηση στο άρθρο 2 στην παρ.7στο σημείο «……ή σε οποιονδήποτε άλλο υπάλληλο του οικείου φορέα, εφόσον διαθέτει τα νόμιμα τυπικά προσόντα……» συγνώμη αλλά εδώ η αξιοκρατία που έχει πάει ?τι ακριβώς συμβαίνει ?μήπως το σημείο αυτό δεν έτυχε αρκετής προσοχής ?τι σημαίνει σε «οποιονδήποτε ? »δηλαδή εδώ δεν υπάρχει αξιολόγηση και αξιοκρατία ? παρακάμπτετε ? νομίζω ότι στο σημείο αυτό θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη για την προσωρινή ανάθεση καθηκόντων προισταμένου ( ακόμη και για την προσωρινή…διότι κάποιοι το εκμεταλεύονται και το προσωρινό το κάνουν μόνιμο )προς αναπλήρωση να γίνεται απο τον αξιολογικό πίνακα ή με αξιοκρατικά κριτήρια , δηλαδή με βάση τα μόρια που συγκεντρώνει κάποιος υποψήφιςο σε σχέση με τους υπόλοιπους .Σε άλλη περίπτωση ο κάθε προιστάμενος θα ορίζει με απόφασή του όποιον θέλει αυτός βασιζόμενος στη λέξη «οποιοσδήποτε»…μια λέξη ακυρώνει ολόκληρο νόμο…και ολόκληρη την ιδέα της αξιοκρατίας.Αξιοκρατία και διαφάνεια λοιπόν παντού ακόμη και στους αναπληρωτές ή και στους ασκούντες χρέη προισταμένων προσωρινά.