Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Ι.Ι.
όποιος έχει τα προσόντα να ορισθείως προιστάμενος οργανικής μονάδας κάθε επιπέδου, τμήματος, διεύθυνσης ή γενικής διεύθυνσηςδεν πρέπει να του τίθεται απολύτως κανένα κώλυμα απο κανένα νόμο και να τοποθετείται άμεσα κατα παρέκλιση κάθε γενικής ή ειδικής διάταξηςστη θέση που έχει ορισθεί και για την οποία έχει τα απαιτούμενα προσόντα.να μπορεί να μετακινηθεί χωρίς κανένα κώλυμα σε οποιαδήποτε υπηρεσίαή φορέα και τοποθεσία έχει αυτός επιλεγεί και εφόσον έχει τα απαραίτητα προσόντα και εφόσον έχει αξιοκρατικά επιλεγεί για τη θέση αυτή.Ο χρόνος που ασκεί τα καθήκοντά του να λογίζονται για κάθεσυνέπεια στην οργανική του θέση χωρίς κανένα περιορισμό. δεν πρέπει να υπάρχει κανένα εμπόδιο στις μετακινήσεις και αποσπασειςόσων επιλέγονται ως προιστάμενοι οργανικών μονάδων με βάση τα προσόντα τους και πάντα σε σύγκριση με τους υπόλοιπους συναδέλφους τους και αυτές πρέπει να γίνονται αυτοδίκαια και χωρίς περιορισμούς κατα παρέκκλιση κάθε γενικής και ειδικής διάταξης.Αυτό πρέπει να αποτελεί βασικό συστατικό στοιχείο μια σύγχρονης και λειτουργικής δημόσιας διοίκησης.Όποιος έχει τα προσόντα , μετακίνηση παντού , εφόσον το επιθυμεί και χωρίς κανένα περιορισμό ή κώλυμα για όσο διαρκεί η θητεία του.
 
 
Γιώργος
Κατά την ταπεινή μου γνώμη,για την επιλογή υπαλλήλων σε θέση ευθύνης, εκτός των άλλων προσόντων, θα πρέπει να μοριοδοτούνται επαρκώς και τα χρόνια προυπηρεσίας. Διαφορετικά ένας νεοδιοριζόμενος υπάλληλος θα μπορεί να αναλάβει καθήκοντα σε θέση ευθύνης με το καλημέρα και σε πολύ μικρή ηλικία, μια θέση που μπορεί να την κρατήσει σε όλη την δημοσιουπαλληλική του θητεία, δηλαδή περίπου σαράντα χρόνια προϊστάμενος!!!!.Σε αυτή την περίπτωση όλοι οι υφιστάμενοι δεν θα προσβλέπουν σε καμία ιεραρχική ανέλιξη με ότι αυτό θα συνεπάγεται στην αποδοτικότητα και στο ενδιαφέρον τους για την υπηρεσία. Επίσης ένας τίτλος ( π.χ.μεταπτυχιακό) δεν εγγυάται από μόνος του και άριστες διοικητικές ικανότητες σ’ αυτόν που τον κατέχει.
 
 
ΧΡΗΣΤΟΣ
μα καλά με τι ασχολούμαστε. εδώ υπάρχουν δημοι και άλλες υπηρεσίες φαντάζομαι που ορίζουν προισταμένους με ανάθεση χωρίς υπηρεσιακά συμβούλια χωρίς κανένα κριτήριο από τους υφιστάμενους νόμους, ένας ακόμα νόμος που αφορά προισταμένους για την ντουλάπα του γραφείου προσωπικού προφανώς. ΚΑΤΑΡΓΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΕΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ
 
 
Κωνσταντίνος Παπαίωάννου
Αξιότιμε κε Υπουργέ, Η ταπεινή μου άποψη είναι είναι ότι πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν καταρχάς τα τυπικά προσόντα των υποψηφίων, διότι το εάν κανείς έχει διατελέσει προϊστάμενος τμήματος ή διεύθυνσης δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερος από τους συνυποψηφίους τους. Εξάλλου η εκπλήρωση της στοχοθεσίας δεν είναι κριτήριο που μπορεί να αποτιμηθεί εύκολα και αντικειμενικά, δεδομένου ότι η διοίκηση μέσω στόχων δεν έχει ακόμη εφαρμοστεί στην πράξη.Οι προτάσεις μου είναι οι εξής:Εφόσον μεταξύ των υποψηφίων υπάρχουν απόφοιτοι Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης να επιλέγονται κατά προτεραιότητα για τις θέσεις Τμηματαρχών και Διευθυντών. Ακολούθως να προτάσσονται όσοι είναι κάτοχοι διδακτορικού τίτλου σε αντικείμενο συναφές με αυτό της Υπηρεσίας τους.Εφόσον δεν υπάρχουν υποψήφιοι των ανωτέρω κατηγοριών να μοριοδοτούνται οι υποψήφιοι που έχουν μεταπτυχιακό τίτλο συναφή με το αντικείμενο της Υπηρεσίας τους ή δεύτερο πτυχίο συναφές με το αντικείμενο της Υπηρεσίας τους. Η αρχαιότητα θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν μόνο μεταξύ υποψηφίων με τα ίδια τυπικά προσόντα. Η επιλογή όλων των προίσταμένων να γίνεται μέσω των ειδικών υπηρεσιακών υπηρεσιακών συμβουλίων του Ν.3869/2010.
 
 
Κώστας Κουτσομύτης
Για να μπορέσει το Δημόσιο να προσελκύσει νέα άτομα με αντικειμενικές ικανότητες και να κρατήσει αυτά που έχει ήδη, θα πρέπει να δίνει το δικαίωμα από πολύ νωρίτερα να μπορούν να καλύπτουν κάποιες θέσεις ευθύνης. Νομίζω ότι μια πενταετία είναι υπεραρκετή για να δείξει κάποιος την αξία του και να αναλάβει κάποιο ιδιαίτερα υπεύθυνο πόστο. Δεν χρειάζονται περισσότερα χρόνια προϋπηρεσίας, οπότε θα έχει αφομοιωθεί από το σύστημα και θα εξυπηρετεί μόνο τα συμφέροντα των ημετέρων!