Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΤΙΤΛΟΙ ΚΑΙ ΤΑΜΠΕΛΕΣ
ΟΙ «ΠΡΟΣΟΝΤΟΥΧΟΙ» ΕΥΝΟΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟΣΤΟ ΟΠΟΙΟΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΔΙΝΕΙ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΒΑΘΜΟΤΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΔΙΝΕΙ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΒΑΘΜΟΗ ΣΧΟΛΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΔΙΝΕΙ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΒΑΘΜΟ!!!(η πραγματική φοίτηση της σχολής διαρκεί μόλις 1.5 χρονο….) ΣΕ ΠΟΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΡΟΣΟΝ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ? ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ? ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΗΘΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΦΙΛΟΤΙΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥΣ Δ.Υ. ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΚΩΝΙΖΕΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΕΣΜΕΥΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗΣ. ΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΔΙΚΑΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ. ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΒΑΣΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.
 
 
ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΠΑΙΔΙΑ ΤΕΡΜΑ .ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΘΕΙ Η ΑΔΙΚΙΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΑΠΟ ΤΕΙ(ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΚΑΤΕΕ)ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΠΕ.ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ.ΟΤΑΝ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΤΟΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Ο ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ(ΣΗΜΕΙΩΣΗ:ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΓΑΜΗΝΕΣ)ΜΟΥ ΣΥΝΕΣΤΗΣΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ..ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ (ΠΙΘΑΝΟΝ ΜΕ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ)ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΣΕ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ..ΑΥΤΟΣ ΤΟΤΕ ΑΠΟΡΗΣΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΩΣ ΕΞΗΣ:ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ ΘΑ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΟΥΝ..ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΕΝΑ ΤΙΤΛΟ ΥΠΕΡΤΕΡΟ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕ ΕΝΤΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΕ.ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΩ ΠΕ.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΩΝ ΑΤΕΙ-ΤΕΙ ΟΧΙ ΚΑΤΕΕ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ.ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΕ ΔΕΧΤΗΚΕ ΩΣ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΚΟ ΤΙΤΛΟ ΩΣ ΠΤΥΧΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟ ΑΡΝΕΙΤΑΙΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
 
 
chris
Επειδή κάποιοι εδώ κάνουν μνεία σε σχέση με το κατά πόσον είναι το μεταπτυχιακό ή διδακτορικό συναφές με το πτυχιο:Κατ΄αρχήν, τα υπάρχοντα υπηρεσιακά συμβούλια δεν είναι εις θέσιν να κρίνουν εξειδικευμένα μεαταπτυχιακά ή διδακτορικά γιατί πολλές φορές δεν γνωρίζουν σε τι αναφέρονται 2ον και πιο σημαντικό: ας μην αναλώνονται κάποιοι στο να ακυρώνουν τα προσόντα άλλων επειδή αυτοί δεν απόκτησαν. Η ΚΑΤΟΧΗ ΠΤΥΧΙΟΥ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ, ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ, ΤΙΤΛΟΥ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΛΠ. ΣΤΟΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΌ ΧΩΡΟ, ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΝ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙ, ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙΟ, ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ, ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΙΝΗΤΡΑ, ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ. ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΤΥΧΙΟ MANAGEMENT ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ MANAGEMENT. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΤΥΧΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Ή ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΏΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΊΝΑΙ ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΉ ΥΠΟΔΟΜΗ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΣΕ ΠΡΟΑΣΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΩΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟ, ΔΗΛ. ΩΣ ΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΔΕΧΘΗΚΕ ΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΕΔΕΙΞΕ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΑΠΌ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΚΑΛΕΙΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙΣ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΕΙΣ.ΒΕΒΑΙΑ ΕΚΕΙ ΕΧΕΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΙΔΕΕΣ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ. ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ, ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΣΤΟΧΟ ΣΑΝ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ. ΑΠΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ, ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΑΠΛΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΕΘΕΙΜΕΝΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ. ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΣΟΥΛΑ ΤΟΥΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ ΑΥΤΟ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΤΡΟΠΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΘΑΡΡΥΝΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΑΥΤΗ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ Ή ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΒΑΛΛΕΙ ΕΦΟΣΟΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΑΠΌ ΜΟΝΟ ΤΟΥ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΔΕΝ ΘΕ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΟΡΙΣΤΟΙ ΑΛΛΆ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΔΗΛΑΔΗ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ΝΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΗΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟΥΣ. ΑΡΑ, ΠΡΩΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΝΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΚΦΑΝΣΗ (ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΚΛΕΙΠΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΌ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟ) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΝΙΧΝΕΥΤΟΥΝ ΟΙ ΣΩΣΤΟΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΥΜΒΑΔΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΤΕ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΧΤΟΥΝ ΜΕ ΒΆΣΗ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΙΣΟΣΤΑΘΜΙΣΤΟΥΝ ΟΛΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΛΕΧΤΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ, Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ (ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΓΙΑ ΠΤΥΧΙΟ ΑΕΙ Ή ΤΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΆ), ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ,ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ, ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ, ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΚΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΑΛΛΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΕΠΙΣΗΣ (ΑΦΟΥ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑ ΝΑ ΧΤΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ)ΕΙΝΑΙ ΔΕΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ. ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΑΝΤΕΧΑ, ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕΣΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ, ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΔΗΛΑΔΗ, ΝΑ ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΙ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΕΠ΄ΟΥΔΕΝΙ (ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ) ΑΠΌ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΤΩΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ).ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ. ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΕΝΑ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ. ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΦΙΛ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Ή ΕΝΑΝ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟ Ή ΕΝΑ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΗ ΠΟΥ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΠΌ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ? ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΣΥΝΤΡΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΑΝΑΛΟΓΗ) ΕΝΟΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΑΝ ΟΜΩΣ (ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΒΑΣΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ) ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΑΛΛΑ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ, ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ? ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΑΥΤΗ ΩΣ ΔΩΡΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΣΧΕΣΙΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ. ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΤΣΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ. ΚΑΙ Ο ΠΑΡΟΝ ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΖΕΙ.ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
 
 
ΙΩΑΝΝΑ
ΣTO ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ( ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΤΩ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΑΡΧΩΝ )ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΥΠΟΨΗ Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ Η Ο ΤΟΠΟΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΜΕΛΙΣΤΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΝΕΙΝΕΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΑΔΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ.ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΘΥΡΑ Η ΑΝΑΜΟΝΗ ΠΡΟΕΔΡΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΔΟΘΟΥΝ ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΦΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ( ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ).ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΧΤΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΜΠΝΕΥΣΟΥΝ ΟΡΑΜΑ ΣΤΟΥΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΕ ΣΥΧΝΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΡΜΟΔΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ. ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΑ ΔΙΟΡΙΖΟΜΕΝΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΣΑΣ ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΣΑΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΟΛΛΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ. ΕΞΩ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΩΡΑ!!!! ΠΟΥ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΠΑΧΟΥΛΕΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΖΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΑΠΑΞΙΩΝΑΝ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ΤΟ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΨΗΛΑ; ΑΥΤΟΥΣ ΒΛΕΠΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕ ΑΠΕΙΛΟΥΝ , ΝΑ ΜΕ ΤΣΑΛΑΠΑΤΟΥΝ , ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΡΑΜΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ. ΕΣΕΙΣ ΑΠΛΩΣ ΤΟΥΣ ΔΩΣΑΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗ ΕΥΧΕΡΕΙΑ . ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΣΤΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΜΕ ΠΛΑΣΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΑ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥ , ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΕ ΚΑΝΕΝΑΣ.ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ… ΠΡΑΞΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ….
 
 
ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Αν το ζητούμενο είναι η επικράτηση της αξιοκρατίας τότε είναι αυτονόητο ότι οι ικανότητες και οι δεξιότητες δεν είναι σε καμία περίπτωση ανάλογες με το ΠΛΗΘΟΣ και το ΕΙΔΟΣ των πτυχίων.Στη 15 ετη μου πορεία στο Δημόσιο ως ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ με δύο πτυχία έχω δει καιάτομα με τυπικά προσόντα τελείως ακατάλληλα για ανάληψη θέσεων ευθύνης και ΔΕ προσωπικό με ικανότητες.Οπωσδήποτε τα τυπικά προσόντα είναι σημαντικά αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό.Να επιβραβευθεί η ΔΟΥΛΕΙΑ, η ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ, η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ, η ΕΜΠΕΙΡΙΑ.Θεωρώ πως θα πρεπει να δοθεί ώθηση στην στην ΠΕ κατηγορία,να μοριοδοτείται η πρόσληψη μέσω ΑΣΕΠ για όλες τις κατηγορίες, να υπάρχει ελάχιστος χρόνος πραγματικής υπηρεσίας (πχ 10 έτη),προβάδισμα στο μόνιμο προσωπικό που έχει προσληφθεί με διαφανείς και αξιοκρατικές διαδικασίεςέναντι του ΙΔΑΧ καιΜΕΙΩΜΕΝΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ σε περίπτωση αναπλήρωσης θέσεων ευθύνης.