Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Ως προϊστάμενοι Γενικής Διεύθυνσης επιλέγονται υπάλληλοι που έχουν τουλάχιστον δώδεκα (12) έτη υπηρεσίας, έχουν ασκήσει καθήκοντα προϊσταμένου Διεύθυνσης ή Γενικής Διεύθυνσης…….Εδώ θα πρέπει ίσως να διευκρινιστεί άν τα 12 έτη αφορούν πραγματική και συντάξιμη υπηρεσία, γιατί αν περιλαμβάνεται και η πλασματική, τότε κάποιος απόφοιτος ΕΣΔΔ πχ, ο οποίος αποφοίτησε με άριστα κι έχει και μεταπτυχιακό, μαζί με τη φοίτησή του στη Σχολή έχει μαζέψει ήδη 8 έτη πλασματικά κι 1,5 έτος περίπου πραγματική δημόσια υπηρεσία, θα υπολογίζονται και αυτά; Το ίδιο ισχύει φυσικά και για κατόχους διδακτορικών, μεταπτυχιακών κλπ, με λιγότερα πλασματικά έτη. Αφού παίρνουν μόρια από τους τίτλους, ίσως δε θα έπρεπε να μετρά ως υπηρεσία για την κατάκτηση θέσεως προϊσταμένου Γεν Δ/νσης η πλασματική υπηρεσία τόσων ετών.
 
 
Μαρία
Το άρθρο 2 του συγκεκριμένου νομοσχεδίου κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση και θα έπρεπε ίσως να είχε θεσπιστεί εδώ και αρκετά χρόνια. Θα πρέπει ωστόσο στο π.δ. που θα εκδοθεί και ελπίζω αυτό να γίνει σύντομα, να ληφθούν υπόψη τα εξής ως προς τη μοριοδότηση των υπαλλήλων: δε μπορεί να γίνεται ισοπέδωση των πτυχίων, άλλο πτυχιούχος ΑΕΙ, άλλο πτυχιούχος ΤΕΙ και άλλο απόφοιτος Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, συνεπώς θα πρέπει να υπάρχει διαφορετικός συντελεστής βαρύτητας. Αλλά και μεταξύ ομοιόβαθμων πτυχίων θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η συνάφεια του τίτλου σπουδών με την θέση ευθύνης που τίθεται κάποιος υποψήφιος προς κατάληψη, π.χ. ο γεωλόγος, ο θεολόγος, ή ο πτυχιούχος ανθρωπιστικών επιστημών του ΑΕΠ (πολλοί ΔΕ μετατάχθηκαν στην κατηγορία ΠΕ με το συγκεκριμένο πτυχίο απ’ το ανοιχτό πανεπιστήμιο)ενδεχομένως να έπρεπε να κριθούν μη ικανοί για την κατάληψη ορισμένων θέσεων ευθύνης, παρόλο που είναι ενταγμένοι στην κατηγορία ΠΕ Δ/κου-Οικ/κου. Ο υποψήφιος που δεν κατέχει προφανώς συναφές τίτλο σπουδών δεν θα πρέπει να καρπώνεται την προσαύξηση του παραπάνω συντελεστή.Τέλος όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία συγκεκριμένη μοριοδότηση για τους επιμορφούμενους ΔΥ (1 μόριο για κάθε ημέρα επιμόρφωσης θα πρέπει να προβλέπεται συγκεκριμένη μοριοδότηση και για τους επιμορφωτές).Μόνο όταν οι θέσεις ευθύνης καταληφθούν από αξιόλογο προσωπικό θα υπάρξει και η πολυπόθητη μεταρύθμιση του ελληνικού δημοσίου,η μείωση της γραφειοκρατείας αλλά και η αποκατάσταση της κοινής γνώμης για το δημόσιο υπάλληλο.