Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
N.D.
Τα αναφερόμενα στην παράγραφο 8, του άρθρου 2, έρχονται σε αντίθεση με τα ισχύοντα στο άρθρο 9, του Νόμου 4057/2012, σύμφωνα με το οποίο, η κατάργηση ή συγχώνευση οργανικής μονάδας επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης, Διεύθυνσης, Υποδιεύθυνσης ή Τμήματος συνεπάγεται την επανατοποθέτηση από το αρμόδιο προς τούτο όργανο όλων των προϊσταμένων του ιδίου επιπέδου, στις θέσεις προϊσταμένων που διατηρούνται, με βάση τη μοριοδότηση της τελευταίας κρίσης για τις επιλογές προϊσταμένων του κάθε επιπέδου.
 
 
ΜΑΡΙΑ
Η ο γιαλός είναι στραβός ή εμείς στραβά αρμενίζουμε!Λυπάμαι που σε μια τέτοια περίοδο που όλοι οι ΔΥ έχουν υποστεί ένα σωρό προβλήματα, αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα επιβίωσης και παράλληλα προσπαθούν -οι περισσότεροι- να σταθούν με αξιοπρέπεια απέναντι σε ένα κράτος που έχει χάσει την αξιοπιστία του, να προστίθεται μια ακόμη πινελιά-μαύρη δυστυχώς- που ονομάζεται ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ. Γενικά αυτό που έχω να καταθέσω είναι ότι το καλύτερο σύστημα δεν πετυχαίνει αν δεν έχει ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΟ χαρακτήρα. Αν δηλαδή δεν υπάρχει επικέντρωση στον παράγοντα ΑΝΘΡΩΠΟ! Εκείνο λοιπόν που θα πρέπει να γίνει αντιληπτό είναι ότι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη κυρίως τα ουσιαστικά προσόντα και οι ιδιαίτερες ικανότητες για την κατάληψη θέσεων προϊσταμένων. ΄Αρα προηγείται μια τέτοια διαδικασία περιγραφής και ΑΝΑΛΥΣΗΣ των θέσεων αυτών. Πχ ενας προϊστάμενος που έρχεται σε επαφή με κοινό θα πρέπει να έχει ευγένεια, υπομονή. Τι να το κάνω εγώ λοιπόν αν έχει 2 ή 5 μεταπτυχιακά και δεν ξέρει να φερθεί σωστά? Οι παθογένειες είναι χρόνιες όπως επίσης και ο ισοπεδωτικός χαρακτήρας στους μισθούς, στα επιδόματα στα πάντα. Για να πετύχουν όλες αυτές οι μεταρρυθμίσεις κε Υπουργέ χρειάζεται ΟΡΑΜΑ ….Κι αυτό δεν υπάρχει ανάμεσα στους κακοπληρωμένους και εξαθλιωμένους ΔΥ. Σταματήστε λοιπόν ΤΩΡΑ την εξάπλωση της νοοτροπίας του τιμωρού. Προστατέψτε το κύρος και το ήθος των ΔΥ. Τιμωρείστε τους λίγους-που ξέρετε ποιοί είναι- και προστατέψτε τους υπόλοιπους. Δημιουργείστε ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ προσέγγιση και νοοτροπία και μετά ελάτε για συζήτηση. Διαφορετικά και λυπάμαι που το λέω αλλά θα θερίσουμε θύελλες….
 
 
ΤΟΨΙΩΤΗ ΑΝΝΑ-ΣΟΥΛΤΑΝΑ
Μεγάλο μερίδιο ευθύνης,για τον μέχρι τώρα αποτυχημένο τρόπο λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης έχουν και όσοι κατέχουν τις θέσεις ευθύνης και τις διατηρούν από τότε που τις κατέλαβαν εως και την συνταξιοδότηση τους. Πρέπει άραγε να μοριοδοτηθούν γι΄αυτό και μόνο από την δεξαμενή αυτών να αντλήσουμε τους νέους υποδιευθυντές και διευθυντές?Η μοριοδότηση των τυπικών προσόντων υπάρχει δυνατότητα να γίνει με μεγαλύτερη σχολαστικότητα και ακρίβεια. Για παράδειγμα ενα μεταπτυχιακό που αποκτήθηκε με εκπαιδευτική άδεια και προσαύξηση στο μισθό μέχρι 40% είναι άδικο να μοριοδοτηθεί το ίδιο με το μεταπτυχιακό που αποκτήθηκε χωρίς την ανάλογη διευκόλυνση. Ενα διδακτορικό χωρίς δημοσιεύσεις να μοριοδοτηθεί χαμηλότερα απο ένα που έχει δημοσιεύσεις. Μπορούν να αξιολογηθούν ακόμη και οι δημοσιεύσεις.Υπάρχουν πολλοί εργατικοί υπάλληλοι ΔΕ αλλά δεν μπορεί να αντικατασταθεί η τριτοβάθμια εκπαίδευση από τους εμπειροτεχνίτες.Βάση της ανάπτυξης των επιπλέον δεξιοτήτων και ικανοτήτων είναι η συνεχής κατάρτιση και η δια βίου μάθηση. Μας χρειάζονται προϊστάμενοι που δεν έχουν ξεχάσει τον τρόπο να μαθαίνουν.Η κινητικότητα των προϊσταμένων θεωρώ οτι είναι μόνος τρόπος για να αρχίσει να καλύπτεται το τεράστιο έλλειμμα που υπάρχει στην ουσιαστική άσκηση διοίκησης λόγω της εξάλειψης των διαπροσωπικών σχέσεων με τους υφισταμένους.Όλες οι θέσεις ευθύνης που προκύπτουν απο τα οργανογράμματα να προκηρυχθούν και να καλυφθούν με την ίδια διαδικασία γιατί οι εξαιρέσεις συνήθως γίνονται κανόνας.
 
 
ΓΚΙΛΙΛΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Διοτι θεωρώ πολύ σημαντικό το ρόλο των προϊσταμένων σε μια υπηρεσία και γενικά σε μια περιφέρεια θα πρότεινα η επιλογή των προϊσταμενων να γίνεται κατα αρχάς άμμεσα διοτι δεν μπορεί μια υπηρεσία να μενει στην ουσία μέχρι και 2 ετη χωρις προϊστάμενο και να καθυστερούν τις διαδικασίες για λογους γραφειοκρατίας και διαφόρων ζυμωσεων και σε αυτόν τον τομεα.Επίσης εκτός των τυπικων προσόντων που θεωρώ απαραίτητα τον σημαντικότερο ρόλο νομίζω πως έχει η προσωπικότητα του ατόμου δηλαδή το αν είναι μεθοδικός, δίκαιος και να έχει ικανότητα στην διοίκηση για να διατηρει την ισορροπία και να επιλύει τις διαφορές μεταξυ συναδέρφων η υπαλλήλων και πολίτη αυτά τα προσόντα δεν μπορούν να μοριοδοτηθούν με τίτλους σπουδών διότι είναι στοιχεία του χαρακτήρα ενος ανθρώπου αρα η προσωπική επαφη και η συνέντευξη θα πρέπει να παιξουν ενα πολύ σημαντικο ρόλο στην επιλογή για να μην υπάρχουν στην ουσία ακέφαλες υπηρεσιες που λειτουργούν κατα τύχη σε βάρος κάποιων υπαλλήλων και κατα προέκταση των πολιτών.
 
 
despina
Πρώτα από όλα να αξιολογηθούν τα άτομα που κατέχουν θέσεις ευθύνης εδώ και 10 έως 20 χρόνια τι πρόσφεραν και τι τομές έκαναν στις υπηρεσίες που πέρασαν (ισχύει και για τους απλούς υπαλλήλους το υπηρεσιακό σημείωμα των υπαλλήλων βαθμολογούνταν από τον εκάστοτε προϊστάμενο η Διευθυντής έτσι ώστε διαχρονικά να διατηρούν τη θέση τους μέχρι την σύνταξή τους. Έχουν μερίδιο ευθύνης στο χάλι της δημόσιας διοίκησης…..Για τις θέσεις ευθύνης πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχουν και τα ανάλογα ειδικευμένα προσόντα πχ Δεν μπορεί απόφοιτος της φιλοσοφικής και με μεταπτυχιακό στην αρχαιολογία( το οποίο μπορεί να έκανε όταν έλειπε από την υπηρεσία όταν κάποιοι άλλοι ήταν απαραίτητοι) να γίνεται προϊστάμενος η διευθυντής στο Λογιστήριο η στην οικονομική υπηρεσία αντίστοιχα και ο απόφοιτος του οικονομικού ΠΕ η ΤΕ με λιγότερα τυπικά προσόντα να μην μπορεί να γίνει.Όλοι οι υπάλληλοι πρέπει να παρακολουθούν υποχρεωτικά σεμινάρια στη σχολή Δημόσιας Διοίκησης εκ περιτροπής και όχι συνέχεια οι ίδιοι….. κάποιοι κρίνονται απαραίτητοι στην υπηρεσία και τιμωρούνται ενώ οι άλλοι που πηγαίνουν αναβαθμίζονται….Όλοι οι ΠΕ η ΤΕ δεν μπορούν να κατέχουν θέσεις ευθύνης διοικητικές η οικονομικές αν δεν έχουν τα απαιτούμενα προσόντα που φαίνεται από τον τίτλο του πτυχίου τους. Όπως στον ιδιωτικό τομέα για λογιστήριο δεν θα πάρουν απόφοιτο κοινωνικό λειτουργό η θεολόγο.Με την κινητικότητα να μεταφερθούν οι ειδικεύσεις σε θέσεις της ειδικότητας τους.Δεν μπορεί απόφοιτος ΔΕ να εκτελεί τις ίδιες εργασίες με απόφοιτο του ανοιχτού πανεπιστημίου στον πολιτισμό ο ένας να πληρώνεται παραπάνω για τις ίδιες εργασίες..Να μεταφερθεί σε υπηρεσίες πολιτισμού αντίστοιχα.Πρέπει να οριστεί και να εφαρμοστεί ο κατώτερος αριθμός για γραφείο τμήμα η Διεύθυνση. Δεν μπορεί προϊστάμενος να έχει 2 υφισταμένους και άλλος 10. Ο Διευθυντής να εκτελεί και χρέη προϊσταμένου για να παραμένει η Διεύθυνση….. οι παραβάτες να αναλάβουν τις ευθύνες τους.Οι αποφάσεις για τις θέσεις ευθύνης να βγαίνουν από το υπηρεσιακό και όχι να κωλυσιεργούν και να ισχύουν οι αυθαίρετες αποφάσεις του κάθε Αιρετού.Τέλος για κάθε υπηρεσία να υπάρχει οργανόγραμμα με mail του κάθε υπαλλήλου και υπεύθυνου θέσης με συγκεκριμένα καθήκοντα πχ ο το τάδε τμήμα εκτελεί και έχει 50 αρμοδιότητες ο υπεύθυνος έχει 10 καθήκοντα ο τάδε στο τμήμα έχει 5 ο άλλος 10 κλπ έτσι φαίνεται η ικανότητα η ανικανότητα του υπευθύνου η του υπαλλήλου. Να δημοσιέυεται το οργανόγραμμα ώστε να ξέρει ο κάθε πολίτης που να απευθύνεται όχι ένας υπάλληλος να μεταφέρεται ανά 2 η 3 μήνες και άλλος καθόλου….Τέλος να υπάρχει και ίση κατανομή στα άτομα με ειδικές ανάγκες όχι 2 η 3 σε ένα γραφείο να κρίνονται από ειδικούς τι μπορούν να προσφέρουν σε ποια υπηρεσία μπορούν να προσφέρουν… ανάλογα με την πάθηση που έχουν.Καλη συνέχεια και υπομονή σε όλους..