Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Βαγγέλης Α. Μπούρμπος
2α.1α Τα κριτήρια που τίθενται για την επιλογή του γενικού διευθυντή δεν καλύπτουν άτομα, τα οποία στο διάστημα της 12 ετούς υπηρεσίας τους έτυχαν ειδικής εκπαίδευσης σε θέματα διοίκησης χωρίς να είναι υποχρεωτικά διευθυντές ή γενικοί διευθυντές.Με τα κριτήρια που προτείνει η διάταξη αυτή δημιουργείται καθεστώς αναρρίχησης Διευθυντών ή συνέχισης της θητείας του γενικού διευθυντή, αφού ελάχιστοι θα είναι εκείνοι που θα έχουν χρηματίσει διευθυντές ή γενικοί διευθυντές.Κάτι ανάλογο πρέπει να ισχύει και για τις άλλες κατηγορίες προϊστάμενοι και τμηματάρχες.Η προαγωγή και στη συνέχεια υποβάθμιση του επιλεγόμενου προϊσταμένου είναι αντιδεοντολογική. Θα πρέπει να ο επιλεχθησόμενος να έχει εξαρχής το σχετικό βαθμό, ώστε να αποφευχθεί η μετά τη λήξη της θητείας του υποβάθμιση. Έτσι αποφεύγεται και η πολιτική παρέμβαση για την τοποθέτησή του.6.Πως είναι δυνατόν ένας υπάλληλος που δεν επιλέχτηκε εκ νέου στη θέση διευθυντού ή προϊσταμένου να τοποθετείται σε θέση πάλι ανάλογη;7. Να υπάρχει πάντοτε αναπληρωτής επιλεγόμενος με λριτήρια και αυτός θα υποκαθιστά τον διευθυντή ή προϊστάμενο
 
 
Ι.Ι.
παρατήρηση: β.οι συντάκτες του νομοσχεδίου θα πρέπει να έχουν υπόψην τους το εξήςπραγματικό περιστατικό : Υπάλληλος του Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγήςμε 14 χρόνια υπηρεσία, ΠΕ κατηγορίας, Δ βαθμού, με Διδακτορικό, με Μεταπτυχιακό, με 3 Ξένες γλώσσες,με δημοσιεύσεις σε ξένα περιοδικά και σχετική εμπειρίαέχει ως προιστάμενό του υπάλληλο απόφοιτο εξαταξίου Γυμνασίου με βαθμό απολυτηρίου 11 και με μοναδικό προσόν τα 26 χρόνια υπηρεσίας του. και παραμένει στη θέση του με όλες τις τελευταίες αλλαγές των νόμων διότι δεν εφαρμόζονται και έχουν μεταβατικές περιόδους αλλά και ψηφίζονται νέοι νόμοι που μέχρι να εφαρμοσθούν αλλάζουν όλα και έτσι οι παλαιοί τοποτηρητές μένουν στη θέση τους αφού οι νόμοι τους δίνουν το δικαίωμα να μένουν εκεί, ελπίζοντας ότι θα βγεί κάποιος νέος νόμος και θα συνεχιστεί η ίδια κατάσταση αφού δε θα εφαρμόζεται.Καταπληκτικό δεν είναι ?ευχαριστώ πολύμε εκτίμηση
 
 
ΑΛΕΞΙΑ
Εάν πράγματι το όραμα απο το Υπουρεγίο Διοικητικής μεταρρύθμισης αφορά αλλαγές στην Δημόσια Διοίκηση που θα βασίζοντα σε: ευέλικτες διαδικασίες εξυπηρέτησης πολιτών , καθώς και αλλαγή της νοοτροπίας των υπαλλήλων που υπηρετούν ήδη καθώς και αυτών που θα υπηρετήσουν ,θα πρέπει να αναγνωριστεί η προυπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα δεδομένου ότι οι υπάλληλοι με προσόντα κυρίως είναι αυτοί οι οποίοι έχουν διοριστεί μέσω ΑΣΕΠ την τελευταία δεκαετία στο Δημόσιο.
 
 
Εν ενεργεία εφοριακός υπάλληλος
Διαφωνώ με το προηγούμενο σχόλιο της EVA και σύμφωνω εν μέρει με τα εύστοχα σχόλια του Νίκου Απ.. Δηλαδή σύμφωνα με το σκεπτικό της EVA για παράδειγμα ένα φιλόλογος δημόσιος υπάλληλος με μεταπτυχιακό στην Ασιατική Τέχνη (χωρίς να έχει σπουδάσει τις βασικές αρχές χρέωσης-πίστωσης, ισολογισμού, προϋπολογισμού κλπ.) θα ήταν καταλληλότερος για τη θέση ενός προϊσταμένου γραφείου μισθοδοσίας, τμηματάρχη προϋπολογισμού, Οικονομικού Διευθυντή ή Γενικού Διευθυντή Οικονομικών υπηρεσιών οποιουδήποτε δημοσίου φορέα από ένα απλό πτυχιούχο ΙΕΚ Λογιστικής ή ΑΤΕΙ Λογιστικής ή ΑΤΕΙ Λογιστικής με μεταπτυχιακό τίτλο στα Χρηματοοικονομικά. Θαρρώ ότι σε οποιοδήποτε φορέα του κόσμου ή ιδιωτικό φορέα της Ελλάδας ένας απόφοιτος ΙΕΚ Λογιστικής θα είχε ισχυρότερο προβάδισμα όχι μόνο στη κάλυψη θέσεων ευθύνης αλλά και στην απλή κάλυψη θέσης υπαλλήλου. Με άλλα λόγια θα πρέπει να είναι ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση. Παρόλο που υπάρχουν διαμάντια δημόσιοι υπάλληλοι, δεν είναι όλες οι δουλειές το ίδιο για όλους, δεν είναι όλα για όλους και ειδικότερα υπάρχουν θέσεις ευθύνης με αυξημένο βαθμό δυσκολίας και σημαντικότητας όπου θα πρέπει να νομοθετηθούν αυστηρότερες και όχι χαλαρότερες προϋποθέσεις επιστημονικής συνάφειας για την κάλυψη τους.