Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Δήμητρα Τσιρώνη
Υπάρχει νόμος, ο ν.3839/10 ο οποίος είναι πρόσφατος και αξιοκρατικός, λαμβάνοντας υπ’ όψιν όλες τις παραμέτρους και δίνοντας προτεραιότητα σε νέα και ικανά στελέχη να λύσουν τα πολύπλοκα και σύνθετα προβλήματα των Διευθύνσεων, παραμένει όμως ανενεργώς και η Διοίκηση κωφεύει συστηματικά όσον αφορά τη μη εφαρμογή του.Δε γίνεται συνέχεια να «βγαίνει» ένας νόμος που να ανατρέπει τα πάντα και να τρέχουμε σα τρελοί να δούμε ποιους πριμοδοτεί και ποιούς όχι, μπαίνοντας σε μια διαδικασία ανταγωνισμού μεταξύ παλαιών και νέων, με πτυχίο και χωρίς πτυχίο κ.ο.κ., όταν πρέπει να υπάρξει άμεσα ομόνοια και συνεργασία όλων, με την άμεση και καθολική εφαρμογή νόμου που ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ, και συνδυάζει πολύ καλά το πλαίσιο λειτουργίας σε θέσεις ευθύνης, και δεν εφαρμόζεται!
 
 
Κώστας Κ.
» Σε περίπτωση μη επανεπιλογής σε θέση προϊσταμένου οργανικής μονάδας ή πρόωρης λήξης της θητείας του, ο υπάλληλος ανακατατάσσεται στο βαθμό που αντιστοιχεί στο συνολικό χρόνο της υπηρεσίας του, συνυπολογιζομένου του χρόνου που διήνυσε σε θέση προϊσταμένου».Θεωρώ πως πρέπει να διευκρινιστεί ότι η επανεπιλογή αφορά στην ίδια ή στην αμέσως χαμηλότερη Θέση Ευθύνης και επίσης θεωρώ δίκαιο να προβλεφθεί κάποιος συντελεστής στην ανακατάταξη (π.χ. 1,8 για τους Διευθυντές και 1,4 για τους Προϊσταμένους) ο οποίος θα πολλαπλασιάζει τον χρόνο άσκησης των καθηκόντων της θέσεως ευθύνης από τον υπάλληλο (ας λάβουμε υπόψη και την εξοντωτική κατάταξη στους βαθμούς για το υφιστάμενο προσωπικό που επέβαλε το Ν. 4024/11).
 
 
ΠΕΤΡΟΣ
Συμφωνώ με το άρθρο, εφόσον γίνουν οι παρακάτω τροποποιήσεις.Παράγραφος…«1. α. Ως προϊστάμενοι Γενικής Διεύθυνσης επιλέγονται υπάλληλοι που έχουν τουλάχιστον είκοσι (20) έτη υπηρεσίας, έχουν ασκήσει καθήκοντα προϊσταμένου Διεύθυνσης ή Γενικής Διεύθυνσης και δεν έχουν προφανή απόκλιση από την υλοποίηση της στοχοθεσίας τα προηγούμενα έτη πριν την επιλογή τους. Δεν μπορεί να κριθεί για την κάλυψη θέσης προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης υπάλληλος που αποχωρεί αυτοδικαίως από την υπηρεσία σε χρονικό διάστημα το οποίο είναι μικρότερο των τεσσάρων ετών κατά την πρώτη συνεδρίαση του αρμοδίου συλλογικού οργάνου.Παράγραφος…5. Υπάλληλοι οι οποίοι επιλέγονται ως προϊστάμενοι οργανικής μονάδας επιπέδου Τμήματος, αυτοτελούς Τμήματος και αυτοτελούς γραφείου και ανήκουν σε βαθμό κατώτερο του Βαθμού Β΄, με την τοποθέτηση τους κατατάσσονται στο Βαθμό Β΄. Υπάλληλοι, οι οποίοι επιλέγονται ως προϊστάμενοι οργανικής μονάδας επιπέδου Διεύθυνσης ή Υποδιεύθυνσης και ανήκουν σε βαθμό κατώτερο του Βαθμού Β΄, με την τοποθέτηση τους κατατάσσονται στο Βαθμό Β΄. Υπάλληλοι, οι οποίοι επιλέγονται ως προϊστάμενοι οργανικής μονάδας επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης και ανήκουν σε βαθμό κατώτερο του Α΄, με την τοποθέτηση τους κατατάσσονται στο Βαθμό Α΄. Σε περίπτωση μη επανεπιλογής σε θέση προϊσταμένου οργανικής μονάδας ή πρόωρης λήξης της θητείας του, ο υπάλληλος ανακατατάσσεται στο βαθμό που αντιστοιχεί στο συνολικό χρόνο της υπηρεσίας του, συνυπολογιζομένου του χρόνου που διήνυσε σε θέση προϊσταμένου.
 
 
Πολυχρονιάδης Απ.
1. Να διευκρινιστεί στην παράγραφο 5 ότι αφορά σε ΝΠΔΔ πλην ΟΤΑ.2. Τα συμβόλαια αποδοτικότητας στους ΟΤΑ θα καταστήσουν όμηρους τους Διευθυντές στα παράλογα κριτήρια των Δημάρχων.3. Πιστεύω ότι η κρίση τήρησης των συμβολαίων αποδοτικότητας θα πρέπει να γίνεται ανά δυόμιση έτη για να συμβαδίζει με τις κρίσεις των υπηρεσιακών συμβουλίων (ουσιαστικά μία ενδιάμεση αξιολόγηση από τον πολιτικό προϊστάμενο πριν την νέα κρίση του υπηρεσιακού συμβουλίου.4. Η περίπτωση της «προφανούς απόκλισης» της παραγράφου 4 εάν δεν προσδιοριστεί επακριβώς (ή τουλάχιστον ποσοτικά με αντικειμενικό τρόπο) θα απασχολήσει εκατοντάδες υπαλλήλους και νομικούς μετά από δύο χρόνια και θα έχει μεγάλο κόστος σε χαμένες εργατοώρες και διοικητικές (εάν όχι δικαστικές) διεκδικήσεις.5. Γιατί η παράγραφος 6 αφορά μόνο τα υπουργεία; Ή θα περιλάβει όλους τους φορείς που υπάγονται στο Νόμο ή διαφορετικά θα πρέπει να καταργηθεί.6. Στην παράγραφο 7 θα πρέπει να προστεθούν και οι αντίστοιχες τροποποιήσεις του Ν.3584/07
 
 
Βασίλης
Διαπιστώνεται μεγάλος επιθυμία των νέων υπαλλήλων για προαγωγή και ανάληψη θέσεων ευθυνών. Μεγάλη υπερεκτίμηση των πολλών τίτλων σπουδών. Όλοι οι νέοι, λόγω του μεγάλου χρόνου ανεργίας συνεχίζουν τις σπουδές τους αποκτώντας συνεχώς τίτλους και γνώσεις τις οποίες είναι αμφίβολο αν θα τις χρησιμοποιήσουν ποτέ. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για όσους κάνοντας χρήση εκπαιδευτικών αδειών μεγάλης διάρκειας και αυξάνουν τα προς αναρρίχηση προσόντα τους ενώ οι συνάδελφοί τους εργάζονται και αποδίδουν. Το δημόσιο μη μπορώντας να κάνει ουσιαστική κρίση και για να αποφύγει πιθανές αδικίες αυξάνει το βάρος των τυπικών προσόντων έναντι των ουσιαστικών. Διαπιστώθηκε όμως ότι οι πολλοί νέοι υπάλληλοι με την ανάληψη της υπηρεσίας τους γίνονται πολύ σύντομα ¨διαμαρτυρόμενοι ¨ για το τρόπο λειτουργίας της υπηρεσίας τους, εκφράζουν συνεχώς νέες – ιδανικές γι΄ αυτούς ιδέες, όλα τους φταίνε με αποτέλεσμα και η απόδοσή τους να είναι περιορισμένη. Ο γρήγορος τρόπος ανάληψης θέσεων ευθύνης δηλώνει την άγνοια του τρόπου λειτουργίας μιας μεγάλης υπηρεσίας, τις διαδικασίες και τα προβλήματα που θα κληθεί αντιμετωπίσει. Είναι ασύλληπτα μεγάλη η εμπειρία που αποκτάται από κάποιον προϊστάμενο που εκτελεί ουσιαστικά τα καθήκοντά του. Και σήμερα οι περισσότεροι προϊστάμενοι κατέχουν αρκετούς τίτλους σπουδών, έχουν αρκετά χρόνια προϋπηρεσίας και διαφοροποιούνται από την όρεξη που εκτελούν τα καθήκοντά τους, την οργανωτικότητα , την αποδοτικότητα, τη διάθεση να ενημερώνονται και την ικανότητα για διοίκηση. Εδώ πρέπει να δοθεί το βάρος.