Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
TASOS
Δεν είδα να αναφέρεται στο νομοσχέδιο κάτι σχετικά με την κινητικότητα και των προϊσταμένων. Υπάρχουν προϊστάμενοι που κατέχουν την θέση προϊσταμένου στην ίδια υπηρεσία για πάνω από 20 χρόνια. Καλό θα ήταν να μπεί και κάποιος περιορισμός σε αυτό. Η μια πενταετία είναι αρκετή. Καλό είναι και οι προϊστάμενοι να δοκιμάζονται σε διαφορετικές θέσεις, γιατί και μεγαλύτερη εμπειρία αποκτούν ίδιοι και μειώνονται και τα φαινόμενα της δοαφθοράς για τη Δημόσια Διοίκηση.Όσον αφορά τους υπαλλήλους ΔΕ που τόσο πολύ λιθοβολούνται κατά τη Διαβούλευση, θεωρώ ότι είναι οι πιό ιδανικοί υπάλληλοι για τις θέσεις ευθύνης σε Τμήματα Γραμματειακής Υποστήριξης, καθώς διαθέουν σημαντική εμπειρία στον συγκεκριμένο τομέα και τα καταφέρνουν καλύτερα και από αρκετούς πτυχιούχους συναδέλφους τους, οι οποίοι σημειωτέον σνομπάρουν τις θέσεις αυτές. Όπως επίσης θεωρώ ότι οι ΔΕ υπάλληλοι που έχουν ασχοληθεί με γραμματειακή υποστήριξη, με διοικητικά ή οικονομικά θέματα και μετά τον διορισμό τους αποκτούν πτυχίο δεν θα έπρεπε να μειώνεται κατά το ήμισυ ο πέραν της 10ετίας χρόνος υπηρεσίας τους. Οι υπάλληλοι αυτοί διαθέτουν μεγάλη εμπειρία σε διαφορετικά αντικείμενα και σε πολλές περιπτώσεις υπερέχουν κατά πολύ των πτυχιούχων οι οποίοι σε πολλά θέματα ζητούν και την άποψή τους. Η προσπάθεια (σωματική, πνευματική, οικονομική επιβάρυνση) στη Δια Βίου Μάθηση πρέπει να ενισχύεται και όχι να αποτρέπεται και να τιμωρείται με μείωση αποδοχών.Ελπίζω κ. Υπουργέ να γίνουν κάποιες αλλαγές σε αυτούς τους τομείς.
 
 
Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία
Άρθρο 8: Με αυτό το άρθρο αντικαθίσταται το άρθρο 56 του Κώδικα Δημοσίων Υπαλλήλων. Στην παρ. 8 του υπό αντικατάσταση άρθρου αναφέρεται: 8. Μετά τη λήξη του ανωτάτου χρονικού ορίου αναρρωτικής άδειας η υπηρεσία ή ο υπάλληλος μετά από αίτησή του, μπορούν να απευθύνονται, εφόσον κρίνεται σκόπιμο, στην αρμόδια ειδική υγειονομική επιτροπή για γνωμοδότηση περί του ιασίμου ή μη της νόσου. Στη δεύτερη περίπτωση και αφού η γνωμάτευση γίνει οριστική , ο υπάλληλος απολύεται κατά τα οριζόμενο στο άρθρο 153. Πριν τοποθετηθούμε επί του ανωτέρω εδαφίου παραθέτουμε το άρθρο 153 του ν. 3528/2007 του οποίου ζητούμε την τροποποίηση ή και κατάργησή του. Άρθρο 153: Απόλυση για σωματική ή πνευματική ανικανότητα 1. Ο υπάλληλος απολύεται ύστερα από απόφαση του υπηρεσιακού συμβουλίου, αν διαπιστωθεί σωματική ή πνευματική ανικανότητα, σύμφωνα με τα άρθρα 100, 165 και 167 του παρόντος. Δεν απολύεται ο υπάλληλος αν η ανικανότητά του επιτρέπει την άσκηση άλλων καθηκόντων. 2. Ο υπάλληλος που απολύεται σύμφωνα με την παρ. 1 του παρόντος άρθρου αναδιορίζεται σύμφωνα με το άρθρο 21 του παρόντος Κώδικα. Ζητούμε καταρχήν την κατάργηση του άρθρου 153 καθώς και κάθε ανάλογης διάταξης που εμπεριέχεται στο παρόντα νόμο (π.χ παρ. 10 του άρθρου 8 του παρόντος νόμου) και στον Κώδικα Δημοσίων Υπαλλήλων (π.χ. άρθρο 165 «Υγειονομικές Επιτροπές» παρ. 2 περ. β. όπως αντικαθίσταται με το άρθο 10 του παρόντος ν/σ ) και αναφέρεται στην απόλυση υπαλλήλου λόγω σωματικής και πνευματικής ανικανότητας. Αυτές οι διατάξεις έρχονται σε αντίθεση με : • Τη Διεθνή Σύμβαση των δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία η οποία κυρώθηκε από τη Βουλή των Ελλήνων με την ψήφιση του ν. 4074/2012 και τις προσπάθειες εφαρμογής του κοινωνικού μοντέλου της αναπηρίας στη χώρα μας, μέσω των οποίων προωθείται η ένταξη των ατόμων με αναπηρία στην εργασία.• Το Χάρτη των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης – 2000 και συγκεκριμένα με το άρθρο 26 «Ένταξη των ατόμων με αναπηρίες» του «Χάρτη των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης», ο οποίος ανακηρύχτηκε στις 7 Δεκεμβρίου του 2000 στη Νίκαια από το Συμβούλιο, το Κοινοβούλιο και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, «Η Ένωση αναγνωρίζει και σέβεται το δικαίωμα των ατόμων με αναπηρίες να επωφελούνται μέτρων που θα τους εξασφαλίζουν την αυτονομία, την κοινωνική και επαγγελματική ένταξη και τη συμμετοχή στον κοινοτικό βίο». Επιπρόσθετα, αναφέρουμε και το άρθρο 21 παρ. 1 του Χάρτη όπου προβλέπεται η απαγόρευση όλων των μορφών διάκρισης.• Την ευρωπαϊκή οδηγία 2000/78/Εκ του Συμβουλίου της 27ης Νοεμβρίου 2000 για την ίση μεταχείριση στην απασχόληση όπως έχει ενσωματωθεί στο ν. 3304/2005: Ειδικότερα διατάξεις που αναφέρονται στην απόλυση λόγω σωματικής ή πνευματικής ανικανότητας έρχονται σε ευθεία σύγκρουση με τον ανωτέρω νόμο. Σχόλιο: Αξίζει να επισημανθεί ότι η προστασία του ν.3304/2005 περιλαμβάνει και την απόλυση ή δυσμενή, εν γένει, μεταχείριση προσώπου, η οποία εκδηλώνεται ως αντίμετρο σε καταγγελία ή αίτημα παροχής έννομης προστασίας, για τη διασφάλιση τήρησης της αρχής της ίσης μεταχείρισης (παρ.2, άρθρο 13). Επομένως, και βάσει των ανωτέρω, ο Κώδικας Δημοσίων Υπαλλήλων θα πρέπει να λάβει υπόψη του την νέα κοινωνική προσέγγιση της αναπηρίας και να καταργήσει διατάξεις μέσω των οποίων γίνεται ευθεία αναφορά σε απόλυση λόγω σωματικής ή πνευματικής ανικανότητας. Τέτοιου είδους διατάξεις επιστρέφουν τη χώρα χρόνια πίσω στο αναχρονιστικό ιατρικό μοντέλο της αναπηρίας.
 
 
NESSUN
Nομίζω ότι λείπει μια ομάδα συλλογής ταλέντων του δημοσίου τομέα ανεξαρτήτως ειδικότητας και μόρφωσης[απλά πολύ αποτελεσματικούς και εργατικούς ανθρώπους ]που θα αποκοπεί στα ΚΕΠ που σαν νεώτερο και αποτελεσματικότερο σύστημα μπορεί να λειτουργήσει ως παράλληλο σύστημα εκσυγχρονισμένο που θα καταργεί σιγά σιγά το πεπαλαιωμένο.θα λειτουργήσει όπως το εξώδερμα στα έντομα θα συγκρατεί και θα στηρίζει τα μαλακότερα μέρη αλλά χρήσιμα του συνόλου.Δώστε ελπίδα και κίνητρο στους εργαζομένους κάντε τους γνωστό ότι τα προσόντα τους μπορούν να αναγνωριστούν από άξιους και γνώστες κι όχι απο τον κάθε εγκάθετο που θα κρίνει κι εγώ δεν ξέρω πως και τι.Δείτε λίγο πως επιλέγεται το έφεδρο προσωπικό των ειδικών δυνάμεων από κάποια λίγα στελέχη που γυρίζουν τα στρατόπεδα έχοντας το ελεύθερο και την υποστήριξη όλων να το πράξουν.
 
 
TASOS
Δεν είδα να αναφέρεται στο νομοσχέδιο κάτι σχετικά με την κινητικότητα και των προϊσταμένων. Υπάρχουν προϊστάμενοι που κατέχουν την θέση προϊσταμένου στην ίδια υπηρεσία για πάνω από 20 χρόνια. Καλό θα ήταν να μπεί και κάποιος περιορισμός σε αυτό. Η μια πενταετία είναι αρκετή. Καλό είναι και οι προϊστάμενοι να δοκιμάζονται σε διαφορετικές θέσεις, γιατί και μεγαλύτερη εμπειρία αποκτούν ίδιοι και μειώνονται και τα φαινόμενα της δοαφθοράς για τη Δημόσια Διοίκηση.Όσον αφορά τους υπαλλήλους ΔΕ που τόσο πολύ λιθοβολούνται κατά τη Διαβούλευση, θεωρώ ότι είναι οι πιό ιδανικοί υπάλληλοι για τις θέσεις ευθύνης σε Τμήματα Γραμματειακής Υποστήριξης, καθώς διαθέουν σημαντική εμπειρία στον συγκεκριμένο τομέα και τα καταφέρνουν καλύτερα και από αρκετούς πτυχιούχους συναδέλφους τους, οι οποίοι σημειωτέον σνομπάρουν τις θέσεις αυτές. Όπως επίσης θεωρώ ότι οι ΔΕ υπάλληλοι που έχουν ασχοληθεί με γραμματειακή υποστήριξη, με διοικητικά ή οικονομικά θέματα και μετά τον διορισμό τους αποκτούν πτυχίο δεν θα έπρεπε να μειώνεται κατά το ήμισυ ο πέραν της 10ετίας χρόνος υπηρεσίας τους. Οι υπάλληλοι αυτοί διαθέτουν μεγάλη εμπειρία σε διαφορετικά αντικείμενα και σε πολλές περιπτώσεις υπερέχουν κατά πολύ των πτυχιούχων οι οποίοι σε πολλά θέματα ζητούν και την άποψή τους. Η προσπάθεια (σωματική, πνευματική, οικονομική επιβάρυνση) στη Δια Βίου Μάθηση πρέπει να ενισχύεται και όχι να αποτρέπεται και να τιμωρείται με μείωση αποδοχών.Ελπίζω κ. Υπουργέ να γίνουν κάποιες αλλαγές σε αυτούς τους τομείς.