Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
nikos kimberopoulos
Αν το Διδακτορικό σου δίδει 5 χρόνια + στο μισθολόγιο το ίδιο θα πρέπει να γίνεται για κάποιον που έχει 3 ή τρία μεταπτυχιακά συναφή με το αντικείμενο εργασίας
 
 
Δομές Διοίκησης Εκπαίδευσης
- Να μπορούν να επιλέγονται/τοποθετούνται ως Προϊστάμενοι Τμημάτων Διοικητικών Θεμάτων στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και εκπαιδευτικοί. Απαιτείται τροποποίηση ή κατάργηση των άρθρων 19 και 20 του Ν.1566/1985.- Παρόμοιες αλλαγές πρέπει να γίνουν και στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (αλλαγές/τροποποιήσεις στο Ν.2986/2002 και στο Ν.3467/2006). Επίσης, στα πλαίσια της κινητικότητας θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα και σε εκπαιδευτικούς (περίπου 160.000) να επιλέγονται ως Προϊστάμενοι Τμήματος/Διεύθυνσης σε οποιοδήποτε Υπουργείο, συνεπώς και εντός του Υπ. Παιδείας. Την παρούσα χρονική στιγμή σε πολλές περιπτώσεις είναι τοποθετημένοι ως Προϊστάμενοι υπάλληλοι κατηγορίας ΔΕ χωρίς εξοικείωση στις νέες τεχνολογίες. Θα πρέπει οπωσδήποτε όσοι τοποθετούνται σε θέσεις ευθύνης να αντιλαμβάνονται και να αποδεικνύουν την επαφή τους με τη σύγχρονη πραγματικότητα: ηλεκτρονική διακυβέρνηση, ηλεκτρονικό πρωτόκολλο, ψηφιοποίηση αρχείων, διαχείριση πόρων και ανθρώπινου δυναμικού, κ.λ.π.
 
 
α.β
Στο συγκεκριμμένο αρθ. Οφείλουμε να λάβουμε υπόψη και να σταθμισουμε τις περιπτωσεις οπου πολλές υπηρεσίες έχουν αναπληρωτές προϊστάμενους εδώ και τρια χρόνια ιδίως στους καλλικρατικους οργανισμους. Συγκεκριμενα υπάλληλοι δίχως υψηλόβαθμο και εξειδικευμένες γνώσεις (μεταπτυχιακό, διδακτορικό) κατέλαβαν θέσεις αναπληρωτων προϊσταμένων με απόφαση του γ.γ η του δημάρχου δίχως υπηρεσιακό συμβούλιο και απόκτησαν προβάδισμα έναντι των υπολοιπων. Επίσης ωφέλιμο και διαφανές είναι και η παράλληλη δημοσίευση των π.δ.και των προ σχεδίων περί προσόντων των υποψηφίων.
 
 
Εν ενεργεία Δημόσιος Υπάλληλος
Προτείνω τη δημιουργία Νέας κατηγορίας ΜΕ (Μεταπτυχιακής Εκπαίδευσης) για τους κατόχους όλων των συναφών και όχι άσχετων μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών με τη θέση εργασίας (βλέπε περιγράμματα θέσεων εργασίας) και με επιπρόσθετη παράλληλη κατάργηση όλων των θέσεων ειδικών επιστημόνων. Στη νέα θεσμοθετημένη κατηγορία ΜΕ θα μπορούσαν να ενταχθούν οι απόφοιτοι της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης ή Υγείας (με συναφείς ειδικότητες ανά θέση εργασίας) και κάτοχοι μεταπτυχιακών (συναφών με τη θέση εργασίας) τίτλων ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ (που έκρυψαν τα πτυχία τους κατά το διορισμό). Υ/Γ. Είναι υπερβολική και άδικη η προικοδότηση των αποφοίτων της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης διότι στα δύο (2) χρόνια σπουδών πληρωνόντουσαν ως δημόσιοι υπάλληλοι και είναι συντάξιμα σε αντίθεση με άλλους κατόχους συναφών μεταπτυχιακών σπουδών από κορυφαία διεθνή πανεπιστήμια όπου κάλυψαν όλο το άμεσο και έμμεσο κόστος με ιδία έξοδα και δεν είναι συντάξιμα.
 

Περισσότερες πληροφορίες

 
ακης
«…………..επιλέγονται υπάλληλοι οι οποίοι δεν έχουν προφανή απόκλιση από την υλοποίηση της στοχοθεσίας τα προηγούμενα έτη πριν την επιλογή τους…….»: βάσει του Δ.Κ. ανατίθενται καθήκοντα σε υπαλλήλους, που μπορεί να είναι παραπλήσια της ειδικότητάς τους ή και άσχετα. Πολλές οι περιπτώσεις, που υπάλληλοι ενίστανται και η απάντηση, που λαμβάνουν: «θα το κάνεις». Θα πρέπει λοιπόν να αξιολογούνται ΣΩΣΤΑ όλες οι δράσεις του υπαλλήλου. Η στοχοθεσία έτσι όπως αναφέρεται είναι πολύ γενικός όρος περικλείοντας ή αποκλειόντας διάφορα στοιχεία. Οπότε η διατύπωση προτείνεται να βελτιωθεί ως ακολούθως: «…………..επιλέγονται υπάλληλοι οι οποίοι δεν έχουν προφανή απόκλιση από την υλοποίηση της στοχοθεσίας (απόρροια της ειδικότητας αλλά και των εργασιών, που ανέθεσε η Διοίκηση) τα προηγούμενα έτη πριν την επιλογή τους…….»