Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
demy
Διορίστηκα μέσω ΑΣΕΠ σε ΝΠΙΔ, είμαι κάτοχος Πανεπιστημιακού τίτλου, μεταπτυχιακού, διδακτορικού, πτυχίων ξένων γλωσσών και υπολογιστή, έχω 15 περίπου χρόνια υπηρετήσει το δημόσιο και τώρα θα πρέπει να απολυθώ γιατί δεν υπάρχει κάποια πρόβλεψη για να εξαιρεθούν όσοι επέλεξαν να διοριστούν αξιοκρατικά με ΑΣΕΠ στον ευρύτερο δημόσιο τομέα; Σε τί ακριβώς θα εξυπηρετήσει η ενδεχόμενη απόλυσή μου την αναβάθμιση της δημόσιας διοίκησης;Πόσο πιο αντικειμενικές θα είναι οι λεγόμενες νέες αντικειμενικές προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ, το οποίο ενέκρινε και τη δική μου πρόσληψη;
 
 
ΔΗΜΗΤΡΑ
Η αξιοποίηση και εξαίρεση από οποιονδήποτε σχεδιασμό για απολύσεις μετά την κατάργηση ή συγχώνευση ΝΠΙΔ όσων έχουν διοριστεί σε αυτά μέσω ΑΣΕΠ είναι πρωτίστως ηθικό θέμα, εφόσον το ζητούμενο είναι η ποιοτική αναβάθμιση του δημοσίου με αξιοκρατικές διαδικασίες, ευρέως αποδεκτές από το κοινωνικό σύνολο. Τα άτομα αυτά, κατά κανόνα πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, με εξειδίκευση, γνώσεις ξένων γλωσσών και εξοικειωμένα με την τεχνολογία επέλεξαν την οδό της αξιοκρατίας για να υπηρετήσουν το δημόσιο. Η συμμετοχή του ΑΣΕΠ στις διαδικασίες πρόσληψής τους δεν ήταν μια απλή επικύρωση πινάκων με μόρια,αλλά υπήρξε ουσιαστική, καθώς το ΑΣΕΠ αναβαθμολόγησε, άλλαξε την σειρά κατάταξης και σε ορισμένες περιπτώσεις απέλυσε υπαλλήλους ενώ είχαν ήδη αναλάβει καθήκοντα για να προσληφθούν αυτοί που πληρούσαν όλες τις προϋποθέσεις.Θα πρέπει λοιπόν να υπάρξει πρόβλεψη στο παρόν νομοσχέδιο για να δοθεί και στους υπαλλήλους των ΝΠΙΔ που έχουν διοριστεί μέσω ΑΣΕΠ η δυνατότητα να μετακινηθούν σε άλλες κενές θέσεις τόσο στον στενό όσο και στον ευρύτερο τομέα με βάση τα τυπικά τους προσόντα και το αντικείμενο της προϋπηρεσίας τους.Η ενδεχόμενη απόλυσή τους θα αποτελέσει πλήγμα στην αποδοχή του ΑΣΕΠ από την κοινωνία ως μιας αδιάβλητης αρχής και θα στιγματίσει την όποια προσπάθεια για αναβάθμιση της δημόσιας διοικησης με τις προαναγγελθείσες νέες αντικειμενικές προσλήψεις, καθώς ο ίδιο ΑΣΕΠ είχε εγκρίνει με την ίδια διαδικασία τις προσλήψεις αυτών που θα πρέπει τώρα να απολυθούν αν δεν υπάρξει μέριμνα.
 
 
ΑΝΩΝΥΜΟΣ
Επιστολή στον Σαμαρά από τους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. Αξιότιμε κύριε Πρωθυπουργέ, Συμμετείχαμε σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, όπου σύμφωνα με τις προκηρύξεις (οι οποίες είναι νόμοι του κράτους), έπρεπε να γίνει ο διορισμός μας το αργότερο εντός 4 μηνών από την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων (ΦΕΚ προκηρύξεων). Είναι προφανές ότι οποιαδήποτε παρέκκλιση από τους όρους της προκήρυξης είναι εκτός της κείμενης νομοθεσίας και του Συντάγματος, γιατί έπρεπε να αναφέρεται στους όρους και τα παραρτήματά της η οποιαδήποτε διαδικασία για αναβολή των διορισμών μας. Την αναστολή διορισμού που έγινε το 2010 (άρθρο 10 του ν. 3833/2010) και ανέφερε ότι οι διορισμοί θα γίνουν σταδιακά από το 2011 έως το 2013, ακολούθησε η κοινή εγκύκλιος ΥΠΕΣ και ΥΠΟΙΚ με αριθμό ΔΙΠΠ/Φ.2.9/29/22433/20-10-2010 που όριζε ότι οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ έπρεπε όλοι να διοριστούν μέχρι το 2013 κάτι που μέχρι σήμερα δεν έγινε. Ακολούθησαν το «μεσοπρόθεσμο», όπου το 2013 έγινε 2015 και τώρα με το «Νέο Μεσοπρόθεσμο » μεταβαίνουμε στο 2016 !!!. Όλα αυτά τα χρόνια με έκπληξη παρακολουθούμε να γίνονται διορισμοί σε διάφορους τομείς χωρίς να τηρείται ουδεμία αναλογία, να γίνονται μετατάξεις, να παραμένουν υπηρεσίες χωρίς αντικείμενο και γενικά να κατασπαταλάται δημόσιο χρήμα, ενώ από την άλλη εμάς, μας κάλεσε το ίδιο το κράτος να συμμετέχουμε σε διαγωνισμούς του και κριθήκαμε με βάση τα προσόντα μας αξιοκρατικά, έναντι πολλών άλλων, για να υπηρετήσουμε σε διάφορους φορείς του δημοσίου. Παρά το γεγονός ότι έχουν δημοσιευθεί για όλους εμάς οριστικά αποτελέσματα στο τεύχος Γ΄ του ΑΣΕΠ υπάρχουν ακόμη επιτυχόντες με οριστικά αποτελέσματα από το 2009 και ακόμη περιμένουν την πρόσληψη τους. Με ποια αναλογία, με ποια κριτήρια και με ποιόν έλεγχο; ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΕΚΔΟΘΗΚΑΝ ΟΙ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ ΜΑΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ. (Όπως συμβαίνει πάντα με όλες τις προκηρύξεις του Ελληνικού Δημοσίου). ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ. Δυστυχώς η κατάργηση της αξιοκρατίας που συντελέστηκε σε παρά πολλές περιπτώσεις στο μεταπολιτευτικό ελληνικό κράτος αποτέλεσε μια από τις κυρίαρχες αιτίες που οδήγησε στα σημερινά αδιέξοδα. Διέλαθε τη προσοχή από τους κατεξοχήν πολιτικούς, που ήταν επιφορτισμένοι να διαχειριστούν τις τύχες της ελληνικής κοινωνίας, ότι όταν καταργείς την αξιοκρατία πρέπει να γνωρίζεις ότι έχεις καταργήσει την ευγενή άμιλλα μεταξύ των πολιτών, τη γνώση των υποχρεώσεων από μέρους των πολιτών, τη φορολογική συνείδηση, ακόμη περισσότερο την τήρηση των νόμων και έχεις δημιουργήσει μια κοινωνία της ελάχιστης προσπάθειας, έχεις επιβραβεύσει τον πονηρό και έχεις στείλει στον κάλαθο των αχρήστων ανθρώπους που από ηθική επιλογή και παιδεία επέλεξαν τον ανηφορικό δρόμο που συνοψίζεται στο:1. Προσπαθώ,2. Εκ-παιδεύομαι,3. Αγωνιώ για να πετύχω, δεν προσπαθώ δεν θα πετύχω. Περιμένουμε επιτέλους, έστω και ετεροχρονισμένα, να δείξετε την απαιτούμενη ευαισθησία και να εφαρμοστούν οι επιταγές του Συντάγματος στα θέματα της ισότητας και του δικαίου, βασικά θεμέλια μιας δημοκρατίας. Τα αιτήματα μας, εν προκειμένω, δεν έχουν να κάνουν μόνο με το νομικό πλαίσιο που παραβιάζεται κατάφωρα, αλλά πέραν αυτού υπάρχουν και ζητήματα ΗΘΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ που σε μια ευνομούμενη κοινωνία θα πρέπει να λαμβάνονται σοβαρά υπόψη. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ1. Η Πολιτεία να υλοποιήσει, σύμφωνα με όσα υπαγορεύουν το Σύνταγμα και οι νόμοι, όλους τους διορισμούς των ανθρώπων που πέτυχαν αξιοκρατικά – με ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΑΣΕΠ για να υπηρετήσουν στο δημόσιο.2. Όσοι έχουν απόφαση διορισμού ΑΣΕΠ να προτάσσονται από όλους τους άλλους για τις συγκεκριμένες θέσεις, όπως αυτές ορίζονται στα ΦΕΚ των προκηρύξεων!!!. Αν και μόνο αν δεν καλύπτονται, τότε να προβαίνει το υπουργείο στην τοποθέτηση άλλων (μετατάξεις – διαθεσιμότητες κλπ.) στις συγκεκριμένες θέσεις. Εδώ σας υπενθυμίζουμε την πρόσφατη απόφαση του διοικητικού εφετείου Αθηνών σχετικά με τους διαγωνισμούς για το ΙΚΑ, όπου αντί των επιτυχόντων του εν λόγω διαγωνισμού, είχαν διοριστεί άτομα από άλλη προκήρυξη και που σύμφωνα με την απόφαση του δικαστηρίου η πράξη αυτή κρίθηκε παράνομη και αντισυνταγματική.3. Πέρα από την καταγραφή των διοριστέων που έχει γίνει πολλαπλά, οφείλετε να ζητήσετε από όσους είναι με τελικά σε πολλές προκηρύξεις, να οριστεί σε ποιάν επιθυμούν να διοριστούν. Ας τονιστεί ότι πολλοί διοριστέοι είναι πρώτοι σε πολλές προκηρύξεις. Ας επιλέξουν σε ποια θέλουν, όμως και το κράτος οφείλει να τους πει επιτέλους συγκεκριμένα πότε οφείλει να εκδώσει τα ατομικά ΦΕΚ διορισμού τους(μήνα / χρόνο). Είναι προφανές πως ο αριθμός των ατόμων για τους οποίους εκκρεμεί ο Διορισμός είναι αρκετά μικρότερος από αυτόν που αναφέρει το Υπουργείο σας.4. Να καταργηθεί η διάταξη της τριετίας των τελικών ΠΙΝΑΚΩΝ ΑΣΕΠ που ισχύει εφεξής, διότι προσβάλλει βάναυσα τη συνταγματικότητα, σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό δίκαιο όπου αναγνωρίζει το διορισμό στο δημόσιο με αξιοκρατικές διαδικασίες, ως περιουσιακό στοιχείο. Να διευκρινιστεί επαρκώς ότι η συγκεκριμένη διάταξη δεν ισχύει, ούτε πρόκειται να ισχύσει σε όλους του προηγούμενους διαγωνισμούς και προκηρύξεις ΑΣΕΠ.Αν θέλουμε ως κοινωνία να μεταβούμε σε ένα επίπεδο αξιοκρατίας, δικαιοσύνης και διαφάνειας και να εμπεδώσουμε στους πολίτες τις αξίες και τους συμβολισμούς της ευγενούς άμιλλας και της παροχής ίσων ευκαιριών, πρέπει οι προσλήψεις στο δημόσιο να διενεργούνται υποχρεωτικά και μόνο μέσω της ΘΕΣΜΙΚΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΗΣ και επιχορηγούμενης από τον κρατικό Προϋπολογισμό Αρχής του Α.Σ.Ε.Π.Στην κρίσιμη καμπή στην οποία έχει περιέλθει η Ελληνική κοινωνία ένας σημαντικός λόγος που υπαγορεύει την υλοποίηση των ανωτέρω διορισμών, είναι και το γεγονός ότι η κοινωνία μας έχει ανάγκη σε πολλαπλά επίπεδα από παραδείγματα προς μίμηση. Δυστυχώς ενόσω οι διορισμοί μας δεν υλοποιούνται, γινόμαστε παράδειγμα προς αποφυγή με πολλές παρεπόμενες αρνητικές ερμηνείες. Είμαστε οι μοναδικοί έλληνες πολίτες που το κράτος μας εμπαίζει και μας τιμωρεί συστηματικά, επειδή ακολουθήσαμε τη νόμιμη οδό του Α.Σ.Ε.Π., για το διορισμό μας στο δημόσιο τομέα.Ρωτάμε συνεπώς τον Πρωθυπουργό οι αναξιοκρατικοί διορισμοί που έγιναν τα προηγούμενα χρόνια (Συμβασιούχοι, Stage που ενώ αποκτούσαν εργασιακή εμπειρία στη συνέχεια μονιμοποιήθηκαν έναντι ψήφων, Μετακλητοί κ.α,) είναι κάτι που πρέπει να εξακολουθήσει, έτσι θα εμπεδώσουν οι πολίτες την εμπιστοσύνη τους απέναντι στο κράτος αλλά και οι θεσμοί με αυτό το τρόπο διαχέουν την αξιοπιστία τους στο κοινωνικό σύνολο και σε τελική ανάλυση όσοι δεν έχουν « μπάρμπα στη Κορώνη » δεν πρέπει να ζούν; Με τιμήΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΑΣΕΠ
 
 
Κώστας Κουτσομύτης
Για να μπορέσει το Δημόσιο να προσελκύσει νέα άτομα με αντικειμενικές ικανότητες και να κρατήσει αυτά που έχει ήδη, θα πρέπει να δίνει το δικαίωμα από πολύ νωρίτερα να μπορούν να καλύπτουν κάποιες θέσεις ευθύνης. Νομίζω ότι μια πενταετία είναι υπεραρκετή για να δείξει κάποιος την αξία του και να αναλάβει κάποιο ιδιαίτερα υπεύθυνο πόστο. Δεν χρειάζονται περισσότερα χρόνια προϋπηρεσίας, οπότε θα έχει αφομοιωθεί από το σύστημα και θα εξυπηρετεί μόνο τα συμφέροντα των ημετέρων!
 
 
Ρίτσα Πλέσσα
Σε περίπτωση κατάργησης ενός Ν.Π.Ι.Δ. και εφόσον υπάρχει προσωπικό το οποίο προσελήφθησε μέσω ΑΣΕΠ και διαθέτει πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά, ξένες γλώσσες και άριστη γνώση Η/Υ, τότε και μόνο τότε το εν λόγω προσωπικό θα πρέπει να μην απολύεται αλλά να μεταφέρετε σε άλλη υπηρεσία του δημοσίου. Επιτέλους, σεβαστείτε τα άτομα εκείνα που διορίστηκαν στον ευρύτερο δημόσιο τομέα μέσω ΑΣΕΠ και είναι διδάκτορες με πλήθος ουσιαστικών και τυπικών προσόντων τα οποία είναι απολύτως απαραίτητα για την αναβάθμιση της δημόσιας διοίκησης.