Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Αναστασία
Η ισχύουσα παράγραφος 4 του άρθρου 87 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007),που θεσπίζει τους κανόνες για την αναπλήρωση θέση προϊσταμένου οργανικής μονάδας στη περίπτωση που κενωθεί ή συσταθεί θέση, δεν πρέπει να τροποποιηθεί γιατί εμπεριέχει δικλείδες ασφαλείας και για αυτό και έχει παραβιαστεί πολλές φορές στο όνομα των «δικών μας παιδιών».Η αντικατάσταση της παρ. 4 του άρθρου 87 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007), με τη μορφή που προτείνεται στο παρόν σχέδιο νόμου, για τη περίπτωση που κενωθεί ή συσταθεί θέση προϊσταμένου οργανικής μονάδας οποιουδήποτε επιπέδου μας φέρνει πολλά βήματα πίσω (κομματικά κριτήρια και προώθηση υμετέρων), γιατί στερείται παντελώς δικλείδων ασφαλείας για την επιλογή του Αναπληρωτή Προϊσταμένου αφού προτείνει «σχετικά καθήκοντα μπορεί να ανατίθενται προσωρινά με απόφαση του αρμόδιου Υπουργού ή του αρμόδιου οργάνου διοίκησης σε προϊστάμενο οργανικής μονάδας του ίδιου ή κατώτερου επιπέδου ή σε οποιονδήποτε άλλο υπάλληλο του οικείου φορέα, εφόσον διαθέτει τα νόμιμα τυπικά προσόντα για την επιλογή σε θέση προϊσταμένου αντίστοιχου επιπέδου.¨ Οσοι έχουν σχέση με τη Δημόσια διοίκηση γνωρίζουν πολύ καλά ότι : 1)η θέση του Αναπληρωτή Προϊσταμένου δεν είναι καθόλου προσωρινή, με όλα τα οφέλη που τη συνοδεύουν, 2)οι κρίσεις αποφεύγονται ειδικότερα όταν πρόκειται για μόρια όπως έγινε με τη μη εφαρμογή του Ν.3839/2010 (όπου δεν έγιναν καθόλου κρίσεις ή έγιναν εν μέρει).
 
 
kp
• Να εστιάσει το Άρθρο 04 στους ΟΤΑ και να εξηγηθούν ρητά οι προϋποθέσεις διατήρησης/ κατάργησης ΝΠΔΔ των ΟΤΑ. Μια απλή καταγραφή αυτών των Νομικών Προσώπων – εκείνα τα οποία έχουν διατηρηθεί – θα καταδείξει την κατασπατάληση οικονομικών & ανθρώπινων πόρων. Ενώ υπάρχουν οι οδηγίες της ΕΕΤΑΑ (2011)για σύσταση οργανογραμμάτων και οργανισμών εσωτερικής υπηρεσίας Νομικών Προσώπων των Δήμων, υπάρχουν ακόμη ΝΠΔΔ που αν και τροποποίησαν/ αναμόρφωσαν τους Ο.Ε.Υ. δεν εκπληρώνουν τις βασικές προϋποθέσεις λειτουργίας τους. Αφού υπάρχει η εγκύκλιος: υπ’ αριθ. ΔΟΑ/Φ.14/1/οικ.21732/31.10.2011 Εγκύκλιος του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, που δεν επιτρέπει να προωθούνται για υπογραφή στα αρμόδια όργανα οι νέοι οργανισμοί των φορέων (ΝΠΔΔ, ΟΤΑ) προτού προσαρμοστούν στις διατάξεις του άρθρου 33 του νόμου Ν.4024/2011 ΠΕΡΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ, γιατί εγκρίθηκαν Ο.Ε.Υ. κάποιων ΝΠΔΔ που δεν τηρούν τα παραπάνω;• Τα ΝΠΔΔ των Δήμων που δεν συμφωνούν με αυτές τις προϋποθέσεις να καταργηθούν χωρίς άλλες καθυστερήσεις και να μην επιτρέπεται καμιά εξαίρεση λόγω «πολιτικών» παρεμβάσεων. Ήδη στους Δήμους έχουν δημιουργηθεί τεράστια προβλήματα από έλλειψη προσωπικού που μπορεί να πληρωθεί από τους υπαλλήλους των Νομικών προσώπων που θα καταργηθούν. Χωρίς άμεσες και αποτελεσματικές δράσεις δεν θα επέλθει καμιά βελτίωση στο Δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα.• Να προβλέπεται εξωτερική και εσωτερική αξιολόγηση των δομών & υπηρεσιών των ΟΤΑ, αλλά και των ΝΠΔΔ τους, όπως γίνεται για τα ΑΕΙ.• Να απαιτείται επιμόρφωση σύγχρονης διοικητικής αντίληψης ή/και άλλων επιμορφώσεων στις νέες τεχνολογίες & ξένες γλώσσες, προκειμένου να προάγονται σε θέσεις ευθύνης πραγματικά άξια στελέχη όχι μόνο των Δήμων αλλά και των νομικών προσώπων τους.• Να μην εξισώνονται οι εργαζόμενοι Δ.Ε. με ΤΕ και ΠΕ. Δεν επιτρέπεται να διοικείται μια Υπηρεσία ή ΝΠΔΔ Δήμου από υπαλλήλους χαμηλού εκπαιδευτικού επιπέδου «εν απουσία άλλου…». Χρειάζονται μόνο εκείνα τα στελέχη που είναι εφοδιασμένα με σύγχρονες γνώσεις και δεξιότητες, με καινοτόμες ιδέες και πνεύμα πρωτοβουλίας – στοιχεία που τα καθιστούν ικανά να ανταποκρίνονται στις προκλήσεις που αναφύονται στο διαρκώς μεταβαλλόμενο διοικητικό περιβάλλον. Εάν δεν υπάρχουν ανάλογα στελέχη να θεσπιστεί ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ για ανάπτυξη σύγχρονης διοικητικής αντίληψης & γνώσης νέων τεχνολογιών.• Να συγχωνευθούν σε μια Υπηρεσία του Δήμου ή σε ένα Οργανισμό, δύο ΝΠΔΔ στα οποία παρουσιάζεται αλληλοεπικάλυψη αρμοδιοτήτων και δράσεων, χωρίς εξαιρέσεις. Η παρούσα κατάσταση δεν επιτρέπει πλέον παρέκκλιση (λόγω πολιτικής παρέμβασης, εξυπηρέτησης «πελατειακών» σχέσεων κ.α.) από κάποιες γενικές αρχές διασφάλισης της ποιότητας των υπηρεσιών και αξιοποίησης ικανών & υψηλού μορφωτικού επιπέδου στελεχών.
 
 
Maria N.
Επαναφέρετε στον παρόντα νόμο τη διάταξη που εσείς ψηφίσατε στο Ν. 4093/12 (και την οποία καταργήσατε με το πρόσφατο πολυνομοσχέδιο) για δικαίωμα μετακίνησης σε άλλες υπηρεσίες υπαλλήλων των ΝΠΙΔ που καταργούνται, ιδιατέρως όσων έχουν προσληφθεί με διαδικασίες ΑΣΕΠ.Τιμήστε τις δεσμεύσεις σας ότι «δεν θα κάνετε ανθρωποθυσίες» και ότι θέλετε «αναβαθμισμένο δημόσιο με τους άριστους». Η απόλυση υπαλλήλων από ΝΠΙΔ, οι οποίοι συνειδητά επέλεξαν τον δρόμο της διαφάνειας και της αξιοκρατίας και έχουν προσληφθεί μέσω ΑΣΕΠ, αποτελεί τη μεγαλύτερη ανακολουθία και καταστρέφει τις όποιες εξαγγελίες για αναβάθμιση του δημοσίου και μεταρρύθμιση.
 
 
Θ.Τ.
Παρακάμπτεται ο Κώδικας Νόμων για την Υγεία και την Ασφάλεια των Εργαζομένων και γενικά οι προβλέψεις περί της Ιατρικής της Εργασίας. Συστηματικά το Δημόσιο συνεχίζει να μην εφαρμόζει την νομοθεσία για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων.
 
 
Χρήστος Μαλέας
Καμία απόλυση για κανέναν ΑΣΕΠίτη!Μετάθεση των επιτυχόντων ΑΣΕΠ σε άλλο φορέα σε περίπτωση που ο φορέας στον οποίο εργάζονταν μέχρι χτες κλείνει.