Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Andreas Charitos
Περιγραφές Θέσεων Εργασίας – Job description Από τα θετικότερα σημεία του εν λόγω σχεδίου νόμου. Βασικό εργαλείο αποδοτικότητας. Αμφιβάλλω κατά πόσο θα μπορέσει να κατανοηθεί από τους ήδη διοικούντες στο ελληνικό δημόσιο. Είναι καθαρό εργαλείο management. Για την ακρίβεια είναι εργαλείο του Human Resource Management. Προϊστάμενοι ΔΕ, ακόμη και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ακόμη και με επιπλέον τίτλους σε άσχετες του management ειδικότητες θα δυσκολευτούν ιδιαίτερα. Όμως δεν παύει να αποτελεί κορυφαίο διοικητικό εργαλείο για τους managers. Εφαρμόζεται στο δημόσιο τομέα των εξελιγμένων χωρών της δύσης και στις οργανωμένες ιδιωτικές επιχειρήσεις όλου του πλανήτη.
 
 
ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΟΛΗΣ
ΒΡΕ ΑΣΕΠ(ΑΚΙΑ) HΡΕΜΗΣΤΕ. ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΟΡΙΣΘΕΊ ΜΕ ΓΡΑΠΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΔΕΝ ΣHΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΟΡΙΣΘΕΙ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΑΡΜΠΑ ΑΠ΄ ΤΗΝ ΚΟΡΩΝΗ.
 
 
Δημήτρης
Σχετικά με τη μοριοδότηση της φοίτησης στη Σχολή Δημόσιας Διοίκησης, του Μεταπτυχιακού και του Διδακτορικού.1) Είναι πέραν πάσης λογικής και εννοίας περί δικαίου και ίσης μεταχείρισης η μοριοδότηση των ανωτέρω με «πλασματικά» χρόνια περισσότερα από τα χρόνια φοίτησης. Δηλαδή η φοίτηση στη Σχολή Δημόσιας Διοίκησης πρέπει να μοριοδοτείται με 1,5 χρόνια όσα είναι τα χρόνια φοίτησης. Το Μεταπτυχιακό με δύο χρόνια (μερικά είναι 1,5 χρόνια) και το Διδακτορικό με 4,5 χρόνια. Το τελευταίο διότι τα έτη λήψης Διδακτορικού είναι από 3 έως 6 χρόνια, άρα παίρνουμε το μέσο όρο.2) Πρέπει να σεβαστούμε το βασικό τίτλο σπουδών που είναι και η σπονδυλική στήλη της εκπαίδευσης, καθώς και την αποκτηθείσα εμπειρία και χρηστή παρουσία του υπαλλήλου σε θέσεις προϊσταμένου, που είναι το κύριο ζητούμενο στη Δημόσια Διοίκηση. Το ενάμισυ έτος της Σχολής Διοίκησης Διοίκησης δεν είναι πανάκεια ούτε μεταμορφώνει ως δια μαγείας τον υπάλληλο σε άτομο λίαν υψηλών προσόντων. Αντίθετα θα είναι το άνοιγμα του κουτιού τη Πανδώρας για διάπραξη μεγάλων αδικιών. Το Μεταπτυχιακό δίνει πράγματι πιό ευρέία αντίληψη του περιβάλοντος κόσμου, αλλά και αυτό με μέτρο. Οσον αφορά το Διδακτόρικό δεν πρέπει να ξεχνούμε ότι αφορά ένα καθαρά ερευνητικό εξειδικεύμενο κομμάτι γνώσεως, που κύριο σκοπό έχει την έρευνα σε Πανεπιστημιακούς χώρους ή σε σε ερευνητικά κέντρα. Δηλαδή τι προσφέρει σε έναν Διευθυντή Διοικητικού η εξειδικευμένη γνώση πάνω στη σχάση του πλουτωνίου σε περιβάλλον υψηλών ηλεκτρομαγνητικών πεδίων υπό την επίδραση λίαν υψηλών βαρυτικών πεδίων. Τουλάχιστον ας υπάρχουν δημοσιεύσεις. Γιατί γνωρίζουμε πολύ καλά ότι υπάρχουν κάτοχοι Διδακτορικού τίτλου χωρίς καμμία δημοσίευση. Το γνωρίζετε κύριοι της Δημόσιας Διοίκησης ότι αυτό είναι επιεικώς απαράδεκτο; Με την ελπίδα(;) ότι θα διαβασθούν οι θέσεις μου αυτές, εκφράζω τις ευχαριστίες μου για την φιλοξενία στο ιστότοπο των Διαβουλεύσεων
 
 
Καλλιόπη
Εξειδίκευση στη Διοικητική ΕπιστήμηΓια την επιλογή σε θέση προισταμένων θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η εξειδίκευση στη διοικητική επιστήμη/management. Δεν μπορεί να προσμετρούνται το ίδιο οι μεταπτυχιακοί τίτλοι, ασχέτως γνωστικού πεδίου.Πρέπει να γίνει σαφής διάκριση σε όσους έχουν εξειδίκευση στο management δηλαδή στους πτυχιούχους της ΕΣΔΔ και κατόχους μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων management. Στον ιδιωτικο τομέα είναι ξεκάθαρο ότι προβάδισμα στην επιλογή προισταμένων έχουν οι πτυχιούχοι που έχουν εξειδικευτεί στο management
 
 
ΚΑΤ.Κ.
Υπάρχουν πολλοί υπάλληλοι στους ΟΤΑ από πρώην Δημοτικές Επιχειρήσεις που πολύ πριν τη «εφεύρεση» του ΑΣΕΠ κάλυπταν πάγιες και διαρκείς ανάγκες στον εκάστοτε Δήμο. Η βασική τους διαφορά από τους υπόλοιπους συναδέλφους του Δήμου ήταν ότι τους πλήρωνε άλλο ταμείο. Η προϋπηρεσία αυτών των υπαλλήλων ανέρχεται περίπου σε 20 χρόνια και εννοείται ότι οι περισσότεροι από αυτούς ανήκουν σε κατηγορίες ΠΕ και ΤΕ, δηλαδή με βαθμό τουλάχιστον Γ’.Με το σύστημα που επικρατεί και «καλά κρατεί» τα τελευταία χρόνια, δηλαδή με τη μή σύνταξη νέων οργανισμών εσωτερικής υπηρεσίας (ελλείψει εσωτερικού οργανισμού υπάλληλοι ΙΔΑΧ δεν μπορούν να τοποθετηθούν σε θέσεις προϊσταμένων) αλλά και τη στάση κρίσεων από τα Υπηεσιακά Συμβούλια, οι υπάλληλοι αυτοί δεν καλύπτουν θέσεις προϊσταμένων όπως θα έπρεπε και μάλιστα βλέπουν συναδέλφους τους με χαμηλότερο βαθμό αλλά και τυπικά προσόντα να κατέχουν θέση προϊσταμένου με μια απλή απόφαση Δημάρχου.Θεωρώ ότι δεν θα πρέπει να ληφθεί υπόψη στις κρίσεις η «προϋπηρεσία» προϊσταμένων που έχει προέλθει από απόφαση Δημάρχου ή άλλου οργάνου πλην του υπηρεσιακού συμβουλίου (Αρθρο 02 1α και 1β). Παράλληλα θεωρώ το ζήτημα που τίθεται ως προς της στοχοθεσία λανθασμένο:όποιος έχει ασχοληθεί υπεύθυνα και σοβαρά με στοχοθεσία και δείκτες γνωρίζει ότι για τη για την κατάκτηση των στόχων απαιτούνται ανθρώπινοι και οικονομικοί πόροι ταυτόχρονα.Με ποιον τρόπο θα εξασφαλίζεται στον εκάστοτε Δ/ντη ή Προϊ/νο ότι θα διαθέτει καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας του τους απαιτούμενους αυτούς πόρους, με δεδομένο ότι οι περισσότεροι υπάλληλοι σπεύδουν να συνταξιοδοτηθούν ή απειλούνται καθημερινά με εφεδρία αλλά και οι προϋπολογισμοί γυρνούν «κουτσουρεμένοι»?