Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
nikos
εργάστηκα στο εξωτερικό σε διεθνή οργανισμό με συμβόλαιο εξωτερικού συνεργάτη, πραγματοποίησα μελέτες/έρευνες οι οποίες έχουν δημοσιευτεί, ο αριθμός του συμβολαίου μου και της ταυτότητας μου ως συνεργάτης έχουν υποβληθεί στην υπηρεσία, υπήρξα επίσης ασκούμενος με αριθμό συμβολαίου, με συμβόλαιο, με βεβαιώσεις συνεργασίας από τους επιβλέπων….παρ΄όλα αυτά δεν τα αναγνωρίζουν ως προϋπηρεσία διότι δεν έχω καταθέσει ασφάλεια/ ασφάλεια ΙΚΑ… Στις διατάξεις πρόσληψις αναγνωριζόταν ως εμπειρία η πραγματοποίηση μελετών και η εργασία σε διεθνή οργανισμό, συμπεριλαμβανομένης και της άσκησης. Σύμφωνα με τις διατάξεις της προκήρυξης αρκούσε η Βεβαίωση από Διεθνή οργανισμό και μια Δήλωση του νόμου 105 (για διεθνή οργανισμό δεν χρειάζονται επικυρώσεις απασχόλησης από τις πρεσβείες των χωρών που απασχολήθηκες αλλά στην περίπτωση μου τις ζήτησαν)για να αποδεικνύεται η εμπειρία αλλά αυτή την εμπειρία δεν μου την αναγνώρισαν ως προϋπηρεσία (?)…μετά από δύο μήνες έγιναν οι κρίσεις προϊσταμένων….τώρα επανέρχονται…περιμένουμε και αποσπάσεις και εγκυμονούσες φιλικές προς υπουργούς, γ.γ. ……
 
 
Δημήτρης
Σχετικά με τη μοριοδότηση της φοίτησης στη Σχολή Δημόσιας Διοίκησης, του Μεταπτυχιακού και του Διδακτορικού.1) Είναι πέραν πάσης λογικής και εννοίας περί δικαίου και ίσης μεταχείρισης η μοριοδότηση των ανωτέρω με «πλασματικά» χρόνια περισσότερα από τα χρόνια φοίτησης. Δηλαδή η φοίτηση στη Σχολή Δημόσιας Διοίκησης πρέπει να μοριοδοτείται με 1,5 χρόνια όσα είναι τα χρόνια φοίτησης. Το Μεταπτυχιακό με δύο χρόνια (μερικά είναι 1,5 χρόνια) και το Διδακτορικό με 4,5 χρόνια. Το τελευταίο διότι τα έτη λήψης Διδακτορικού είναι από 3 έως 6 χρόνια, άρα παίρνουμε το μέσο όρο.2) Πρέπει να σεβαστούμε το βασικό τίτλο σπουδών που είναι και η σπονδυλική στήλη της εκπαίδευσης, καθώς και την αποκτηθείσα εμπειρία και χρηστή παρουσία του υπαλλήλου σε θέσεις προϊσταμένου, που είναι το κύριο ζητούμενο στη Δημόσια Διοίκηση. Το ενάμισυ έτος της Σχολής Διοίκησης Διοίκησης δεν είναι πανάκεια ούτε μεταμορφώνει ως δια μαγείας τον υπάλληλο σε άτομο λίαν υψηλών προσόντων. Αντίθετα θα είναι το άνοιγμα του κουτιού τη Πανδώρας για διάπραξη μεγάλων αδικιών. Το Μεταπτυχιακό δίνει πράγματι πιό ευρέία αντίληψη του περιβάλοντος κόσμου, αλλά και αυτό με μέτρο. Οσον αφορά το Διδακτόρικό δεν πρέπει να ξεχνούμε ότι αφορά ένα καθαρά ερευνητικό εξειδικεύμενο κομμάτι γνώσεως, που κύριο σκοπό έχει την έρευνα σε Πανεπιστημιακούς χώρους ή σε σε ερευνητικά κέντρα. Δηλαδή τι προσφέρει σε έναν Διευθυντή Διοικητικού η εξειδικευμένη γνώση πάνω στη σχάση του πλουτωνίου σε περιβάλλον υψηλών ηλεκτρομαγνητικών πεδίων υπό την επίδραση λίαν υψηλών βαρυτικών πεδίων. Τουλάχιστον ας υπάρχουν δημοσιεύσεις. Γιατί γνωρίζουμε πολύ καλά ότι υπάρχουν κάτοχοι Διδακτορικού τίτλου χωρίς καμμία δημοσίευση. Το γνωρίζετε κύριοι της Δημόσιας Διοίκησης ότι αυτό είναι επιεικώς απαράδεκτο; Με την ελπίδα(;) ότι θα διαβασθούν οι θέσεις μου αυτές, εκφράζω τις ευχαριστίες μου για την φιλοξενία στο ιστότοπο των Διαβουλεύσεων
 
 
50άρης
Η μεταβίβαση της διοίκησης σε νεότερα και ικανότερα στελέχη κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση, αρκεί να μην καταργηθεί στην πράξη από τις συνεντεύξεις. Αυτή η λογική πρέπει να επεκταθεί σε όλο το δημόσιο τομέα και ειδικά στην επίκαιρη και πολύπαθη εκπαίδευση, που διοικείται από τους γνωστούς κομματικούς στρατούς. Σημαντικότερη είναι η διάταξη να μην μπορεί να διοικεί κάποιος λίγο πριν τη σύνταξη, οπότε και αγνοεί πλήρως όλους τους κανόνες του πειθαρχικού δικαίου, εκτός κι αν αρχίσει πλέον να εμπίπτει στο ποινικό δίκαιο.
 
 
Κιμπαρόπουλος Νικόλαος
Η διοίκηση έχει αναγνωρίσει τον Ειδικό επιστήμονα/ το Ειδικό επιστημονικό Προσωπικό/ ως μέρος του προσωπικού της Δημόσιας Διοίκησης.Επιπλέον, η Δημόσια Διοίκηση αναγνωρίζει τη βαρύτητα της θέσεως καθώς οι ΕΕΠ είναι χειριστές σημαντικών υποθέσεων/ συμμετέχουν σε γνωμοδοτήσεις/ σε εισηγήσεις και σε Υπουργικές/Κοινοβουλευτικές/ αποφάσεις και σε αποφάσεις Ανεξάρτητων αρχών. Συνήθως είναι αυτοί που είναι οι βασικοί εισηγητές. Το νομοσχέδιο θα πρέπει να τους αναγνωρίσει να τους διασφαλίσει την ανεξαρτησία τους και το κύρος τους προσδίδοντας τους το βαθμό Α ανεξάρτητα των ετών προϋπηρεσίας. Ο ρόλος του προϊσταμένου είναι διοικητικός/διαδικαστικός/επικουρικός/εποπτικός. Ο ΕΕΠ για να ερευνά να μελετά, να αναλύει να επικοινωνεί με τους εμπλεκόμενους θα πρέπει να έχει ανεξαρτησία κινήσεων/ αξιοπρέπεια/ σεβασμό και διασφάλιση ότι ανεξάρτητα ποιο θα είναι το αποτέλεσμα των ερευνών του δεν θα υπάρξουν «διοικητικά/ιεραρχικά» εμπόδια. ένα χαρακτηριστικό της Ελληνικής διοίκησης είναι η ευθυνοφοβία!!! Την ευθυνοφοβία δυστυχώς τη βλέπεις σε προϊσταμένους…..Με το θεσμό του ΕΕΠ, η Διοίκηση πιθανόν να προσπάθησε να αντιμετωπίσει την επικρατούσα κουλτούρα. Η θέση του ΕΕΠ είναι υπεύθυνη θέση και ως τέτοια θα πρέπει να αντιμετωπίζεται το νομοσχέδιο δίδει αυτή την ευκαιρία….
 
 
ΗΛΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ – ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ
Με την αναδιατύπωση-αντικατάσταση του άρθρου 10 του Ν.4024/11, «επαναφέρεται» το επίπεδο διοίκησης του αυτοτελούς γραφείου. ‘Ομως για το άρθρο 18 του Ν.4024/11 που αναφέρει τα επιδόματα δεν είδα καμία τροποποίηση. Δηλαδή το επίδομα προϊσταμένου αυτοτελούς γραφείου πόσο θα είναι; Θα πρέπει να είναι κάπου ενδιάμεσα των 100 ευρώ (παιδικοί σταθμοί) και 250 ευρώ (τμήμα) Επίσης, στην παράγραφο 5 του νέου άρθρου 10, θα πρέπει να διευκρινιστεί με πιο άρθρο επανακατάσσετε ο υπάλληλος που δεν ξαναεπιλέγετε προϊστάμενος, με το άρθρο 7 ή με το 28 του Ν.4024/11 (υποθέτω με το άρθρο 7) Τέλος να αναγραφεί-διευκρινιστεί ότι οι «υποχρεωτικές» προαγωγές του παρόντος άρθρου δεν υπάγονται στο γενικό «πάγωμα» των προαγωγών του Ν.4046/12