Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΠΕΤΡΟΣ
Συμφωνώ με το άρθρο, εφόσον γίνουν οι παρακάτω τροποποιήσεις.Παράγραφος…«1. α. Ως προϊστάμενοι Γενικής Διεύθυνσης επιλέγονται υπάλληλοι που έχουν τουλάχιστον είκοσι (20) έτη υπηρεσίας, έχουν ασκήσει καθήκοντα προϊσταμένου Διεύθυνσης ή Γενικής Διεύθυνσης και δεν έχουν προφανή απόκλιση από την υλοποίηση της στοχοθεσίας τα προηγούμενα έτη πριν την επιλογή τους. Δεν μπορεί να κριθεί για την κάλυψη θέσης προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης υπάλληλος που αποχωρεί αυτοδικαίως από την υπηρεσία σε χρονικό διάστημα το οποίο είναι μικρότερο των τεσσάρων ετών κατά την πρώτη συνεδρίαση του αρμοδίου συλλογικού οργάνου.Παράγραφος…5. Υπάλληλοι οι οποίοι επιλέγονται ως προϊστάμενοι οργανικής μονάδας επιπέδου Τμήματος, αυτοτελούς Τμήματος και αυτοτελούς γραφείου και ανήκουν σε βαθμό κατώτερο του Βαθμού Β΄, με την τοποθέτηση τους κατατάσσονται στο Βαθμό Β΄. Υπάλληλοι, οι οποίοι επιλέγονται ως προϊστάμενοι οργανικής μονάδας επιπέδου Διεύθυνσης ή Υποδιεύθυνσης και ανήκουν σε βαθμό κατώτερο του Βαθμού Β΄, με την τοποθέτηση τους κατατάσσονται στο Βαθμό Β΄. Υπάλληλοι, οι οποίοι επιλέγονται ως προϊστάμενοι οργανικής μονάδας επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης και ανήκουν σε βαθμό κατώτερο του Α΄, με την τοποθέτηση τους κατατάσσονται στο Βαθμό Α΄. Σε περίπτωση μη επανεπιλογής σε θέση προϊσταμένου οργανικής μονάδας ή πρόωρης λήξης της θητείας του, ο υπάλληλος ανακατατάσσεται στο βαθμό που αντιστοιχεί στο συνολικό χρόνο της υπηρεσίας του, συνυπολογιζομένου του χρόνου που διήνυσε σε θέση προϊσταμένου.
 
 
α.β
Στο συγκεκριμμένο αρθ. Οφείλουμε να λάβουμε υπόψη και να σταθμισουμε τις περιπτωσεις οπου πολλές υπηρεσίες έχουν αναπληρωτές προϊστάμενους εδώ και τρια χρόνια ιδίως στους καλλικρατικους οργανισμους. Συγκεκριμενα υπάλληλοι δίχως υψηλόβαθμο και εξειδικευμένες γνώσεις (μεταπτυχιακό, διδακτορικό) κατέλαβαν θέσεις αναπληρωτων προϊσταμένων με απόφαση του γ.γ η του δημάρχου δίχως υπηρεσιακό συμβούλιο και απόκτησαν προβάδισμα έναντι των υπολοιπων. Επίσης ωφέλιμο και διαφανές είναι και η παράλληλη δημοσίευση των π.δ.και των προ σχεδίων περί προσόντων των υποψηφίων.
 
 
Argyro
Η προκήρυξη για κατάληψη θέσης ευθύνης θα πρέπει να εξειδικεύεται με βάση αφ’ ενός τον τίτλο σπουδών, αφ’ ετέρου την προγενέστερη ευδόκιμη προϋπηρεσία του υπαλλήλου σε επίπεδο προϊσταμένου αντίστοιχης θέσης και να υπολογίζεται υπέρ του υπαλλήλου. Οι κλάδοι είναι ενιαίοι Διοικητικού-Οικονομικού. Θεωρώ πως ένας λογιστής αποδίδει σε θέση ευθύνης οικονομικού περιεχομένου και όχι διοικητικού και το αντίστροφο. Ναι στα αυξημένα προσόντα υπαλλήλων νεοεισερχόμενων, αλλά αξιολόγησή τους με βάση το πως κατέλαβαν την θέση του δημοσίου (συμβάσεις Ι.Δ. ορισμένου χρόνου, ειδικοί διαγωνισμοί – ΑΣΕΠ, υπηρεσίες χωρίς ουσιαστικό αντικείμενο και απόκτηση των επιπρόσθετων προσόντων «εν υπηρεσία», αδιαφανείς διαδικασίες κατάληψης θέσεων ευθύνης Αναπληρωτών Προϊσταμένων χωρίς Υπηρεσ.Συμβούλια κ.λ.π.). Καταλυτικό ρόλο θα πρέπει να παίξει το «δείγμα γραφής» των ήδη υπηρετούντων Προϊσταμένων οργανικών μονάδων κατά την διαρκεια της θητείας τους και όχι με βάση την αξιολόγησή τους από τους άμεσα προϊσταμένους τους (η οποία μπορεί να τίθεται υπό αμφισβήτηση εάν δεν υλοποίησε ¨ευσεβείς τους πόθους» )αλλά κυριολεκτώντας το «δείγμα γραφής τους», καθόσον από τα πεπραγμένα τους κρίνεται η συμβολή τους στη διοίκηση της υπηρεσίας τους.Και πως μπορεί να αξιολογηθεί ένας προϊστάμενος, εάν δεν έχει αξιολογηθεί η υπηρεσία που υπηρετεί? Θεωρώ θετικό το έντυπο αξιολόγησης που έχει κυκλοφορήσει για υπαλλήλους αξιολογημένων υπηρεσιών και νομίζω πως πρέπει να επεκταθεί κατ’ εξοχήν στους ήδη υπηρετούντες προΪσταμένους οργανικών μονάδων πριν ή ενεργοποιηθεί το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο.Εκεί με το κατάλληλο ερωτηματολόγιο θα κατατεθεί η πραγματική επίτευξη στόχων και θα κριθεί αξιολογικά το έργο του αξιολογούμενου ήδη υπηρετούντος υπαλλήλου και είτε θα δώσει μπόνους είτε θα φρενάρει την εξέλιξή του σε σχέση με τους άλλους κρινόμενους.
 
 
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
1.Για να επιλεγεί κάποιος προιστάμενος διεύθυνσης θα πρέπει να έχει ασκήσει καθήκοντα προισταμένου τμήματος.Αυτή η διάταξη νομίζω περιτεύτει.Όλοι ξέρουμε πως διορίζονταν μέχρι τώρα οι προιστάμενοι τμήματος….Είναι σαν να επιβραβεύουμε ότι γίνεται μέχρι τώρα στην επιλογή καθώς αποκλείονται αυτόματα αρκετοί υπάλληλοι.Το να οριστούν εδω απλά απαιτούμενα χρόνια προυπηρεσίας και να συμμετέχουν όλοι είναι πιο σωστό. 2. Aν θέλουμε νέα και δραστήρια στελέχη προϊσταμένου διευθύνσεων δεν μπορούμε να μιλάμε για 15ετή ή 18ετή προϋπηρεσία. Πιο λογικό θα ήταν μια 8ετή ή 10ετή προϋπηρεσία. 3. Το πιο σημαντικό για το νόμο θα είναι να εφαρμοστεί άμεσα με την προκήρυξη των θέσεων και την υποβολή αίτησης από τους υποψήφιους και να εξασφαλίζει το αδιάβλητο των διαδικασιών, την αντικειμενική μοριοδότηση καθώς και το να εξασφαλιστεί ότι αυτός και μόνο αυτός θα είναι ο τρόπος επιλογής ώστε να σταματήσει το φαινόμενο των αρεστών στην ιεραρχία των δημοσίεων υπηρεσιών.Μόνο έτσι θα φανεί ότι πράγματι κάτι αλλάζει στη δημόσια διοίκηση. Όλοι ξέρουμε τι συνεβη με τον Νόμο Ραγκούση και την εφαρμογή του.
 
 
Καλλιόπη
Εξειδίκευση στη Διοικητική ΕπιστήμηΓια την επιλογή σε θέση προισταμένων θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η εξειδίκευση στη διοικητική επιστήμη/management. Δεν μπορεί να προσμετρούνται το ίδιο οι μεταπτυχιακοί τίτλοι, ασχέτως γνωστικού πεδίου.Πρέπει να γίνει σαφής διάκριση σε όσους έχουν εξειδίκευση στο management δηλαδή στους πτυχιούχους της ΕΣΔΔ και κατόχους μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων management. Στον ιδιωτικο τομέα είναι ξεκάθαρο ότι προβάδισμα στην επιλογή προισταμένων έχουν οι πτυχιούχοι που έχουν εξειδικευτεί στο management