Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
dd
1.Θα πρέπει να εξετασθεί αρχικά η εφαρμογή της κινητικότητας σε προαιρετική βάση, με ΑΡΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΩΝ όπως πχ.η 10ετής παραμονή σε παραμεθόριο μετά από μετάταξη (άλλωστε έχουν καταργηθεί σχεδόν όλα τα προνόμια που υπήρχαν) ή η δυνατότητα μετάταξης μετά από 5 χρόνια.Το σύνολο των αιτημάτων των φορέων για κάλυψη θέσεων και οι αιτήσεις των υπαλλήλων να διαχειρίζονται από το ΑΣΕΠ μέσω αξιοκρατικού συστήαμτος. Μ΄αυτό τον τρόπο αίρεται η πολύχρονη επαγγελματική στασιμότητα και δίνεται η δυνατότητα να εργασθούν πολλοί υπάλληλοι τόσο σε θέσεις που ανταποκρίνονται στα ουσιαστικά και τυπικά προσόντα τους, όσο και σε τόπους των βιοτικών συμφερόντων τους.2. Τα τυπικά προσόντα δεν είναι «πανάκεια». Αν δεν συνοδεύονται και από ουσιαστικά προσόντα δεν οδηγούν πουθενά.Σε κάθε περίπτωση πρέπει να υπάρχει συνδυασμός και των δύο. Άλλωστε και στον ιδιωτικό τομέα κανένας εργοδότης δεν «εστιάζει» απλά και μόνο στα πτυχία σου αλλά και στον τρόπο διαχείρισης των απαιτήσεων της εργασίας σου.3. Θα πρέπει επιτέλους να αναγνωρισθεί η προυπηρεσία του ιδιωτικού τομέα δεδομένου ότι αυτή έχει προσμετρηθεί από τον ΑΣΕΠ και σε κάθε περίπτωση ο υπάλληλος με προυπηρεσία δεν είναι «νεοεισερχόμενος» στην αγορά εργασίας.
 
 
Ελένη Tσιάντη.
Εργάζομαι σε νοσοκομείο .Έχω κατ’ιδίαν πείρα της μετάταξης σε ανώτερη θέση απο ΤΕ ΣΕ ΠΕ με όλα τα νόμιμα προσόντα και της μεταβολής και επιστροφής στην πρότερη θέση (υποβάθμιση )σε διάστημα 3 ετών μετά απο απόφαση υπηρεσιακού συμβουλίου ,που προέκρινε άλλον υπάλληλο απο μένα ,επειδή είχε πάρει το πτυχίο Η/Υ πιο πριν .Και ενώ θάπρεπε και οι δύο για λόγους σωστής και χρηστής διοίκησης να ενταχθούμε επιστημονικά εκεί όπου ανήκουμε ,εξαιτίας των υπηρεσιακών συμβουλίων που πιστεύω θάπρεπε να καταργηθούν και η διαδικασία μετάταξης να γίνεται μέσω ΑΣΕΠ αποκλειστικά ,εγώ αυτή την στιγμή έχω εξοντωθεί επιστημονικά ,ηθικά ,οικονομικά.Πιστεύω ότι τα υπηρεσιακά συμβούλια έχουν ανεπαρκείς νομικές και διοικητικές γνώσεις.Επίσης και επιστημονικές κατά κλάδο υπαλλήλου που έχουν να αξιολογήσουν.Πολλές φορές κρινόμαστε απο υπαλλήλους που έχουν τελειώσει μια πανεπιστημιακή σχολή ή ΤΕΙ και δουλεύουν πολλά χρόνια.Φυσικά δεν είναι αρμόδιοι αυτοί οι άνθρωποι να αξιολογήσουνυπαλλήλους με προσόντα πολύ ανώτερα ή και εξειδικευμένα απο τα δικά τους.Άμεση κατάργηση ή περιορισμό της δράσης των υπηρεσιακών συμβουλίων είναι η γνώμη μου ,διότι ακόμα και με την καταγραφή των προσόντων των ΔΥ που πρόκειται να γίνει δεν ξέρουν πως να κατανείμουν σωστά το επιστημονικό προσωπικό .
 
 
Μ.Π
Διαβάζοντας το σχετικό άρθρο και τα σχόλια των συνανθρώπων και συναδέλφων μου θέλω να προσθέσω τα εξής. Οι δημόσιοι υπάλληλοι που έχουν προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα είναι πάντα αδικημένοι.Βαθμολογικά δεν μπορούν να φτάσουν τους συναδέλφους της κλάσης τους διότι δεν αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία τους στον ιδιωτικό τομέα και έτσι δεν μπορούν να τους συναγωνιστούν με ίδια κριτήρια.Γιατί εδώ και τόσο καιρό δεν προχωρούν στην έκδοση του Προεδρικού Διατάγματος όπως ορίζει ο Ν. 4024/2011; Ή μήπως ήταν και αυτό μια καραμέλα για συγκεκριμένους σκοπούς; Μάλλον.Δεν είπε κανείς να αναγνωρίζεται η κάθε τυχόν προϋπηρεσία, αλλά αυτή που αντιστοιχεί στον κλάδο και κατηγορία που ανήκει ο κάθε υπάλληλος.Ο ιδιώτης εργοδότης πρέπει να λάβει υπόψη την προϋπηρεσία του δημοσίου, το δημόσιο γιατί όχι;Είναι εντελώς παράλογο να λάβουν έως επτά χρόνια πλασματικό χρόνο στο βαθμό οι απόφοιτοι της Ε.Σ.Δ.Δ.Α και αυτοί που δούλεψαν στον ιδιωτικό τομέα ούτε ένα.Η πείρα, η τριβή με τη δουλειά και τις δυσκολίες σε κάνουν καλό ηγέτη. Μόνο αν έχεις δουλέψει χαμηλά και έχεις φτάσει ψηλά ξέρεις να διοικείς. Όχι με τα πλασματικά χρόνια, αλλά μόνο με την πραγματική εργασία.Συμφωνώ με όλους που αναφέρονται στην αναγνώριση της πραγματικής προϋπηρεσίας και όχι στα πλασματικά χρόνια.Δεν αντιλέγω, ότι όποιος έχει ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό ή είναι απόφοιτος της Ε.Σ.Δ.Δ.Α να πάρει ένα BONUS, αλλά όχι και έτσι.Για τις θέσεις ευθύνης πρέπει να γίνονται αξιοκρατικές κρίσεις , λαμβάνοντας υπόψη μεταξύ άλλων την εμπειρία, την αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων, την επίλυση προβλημάτων, την εργατικότητα, τα χρόνια υπηρεσίας τη συμπεριφορά του κάθε υπαλλήλου ναι και το φιλότιμο ακόμα.Ως γνωστό , όποιος ήταν πέντε ή και δέκα χρόνια σε θέση ευθύνης δεν ήταν και πάντα ο καλύτερος προϊστάμενος, απλά τον ευνοούσαν οι καταστάσεις.Καιρός να αλλάξει κάτι.
 
 
Δημήτρης Μ.
Για την Παράγραφο 3 του άρθρου 2«3. Τα προσόντα και τα κριτήρια επιλογής πρέπει να συντρέχουν κατά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων. Η ημερομηνία αυτή λαμβάνεται υπόψη και για τη μοριοδότηση των υποψηφίων, όπου απαιτείται κατά τις κείμενες διατάξεις»………..Πως θα μοριοδοτηθούν οι υποψήφιοι οι οποίοι υπηρετούσαν την 31/10/2011, και είχαν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο που δεν είχε εγκριθεί η συνάφεια του, ή απέκτησαν ή θα τον αποκτήσουν μετά την 1/11/2011.Θεωρώ ότι τόσο με τα άρθρα 6&7 του Ν. 4024/2011, αλλά και με τον προτεινόμενο νόμοδεν λαμβάνεται υπόψη η περίπτωση των υπηρετούντων δημοσίων υπαλλήλων την 31/10/2011 που απέκτησαν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο μετά την 1/11/2011, ή θα τον αποκτήσουν και μετά την εφαρμογή του προτεινόμενου νόμου.Π.χ. Α) Για την περίπτωση μεταπτυχιακού τίτλου: Ο ένας υπάλληλος ΠΕ , έστω Χ, θα έχει βαθμό Γ (+2 έτη, λόγω απόκτησης και αναγνώρισης μεταπτυχιακού πριν την 31/10/11), ο δεύτερος υπάλληλος ΠΕ, έστω Υ, βαθμό Δ (λόγω απόκτησης μεταπτυχιακού τίτλου μετά την 1/11/2011, που δεν έχει προσμετρηθεί ).Β) Για την περίπτωση διδακτορικού τίτλου: Υπάλληλος ΠΕ Χ, με ένα χρόνο προυπηρεσίας την 31/10/2011, κάτοχος διδακτορικού τίτλου κατατάχθηκε στο βαθμό Δ1, και σήμερα είναι στο βαθμό-μισθολογικό κλιμάκιο Δ2, υπάλληλος ΠΕ, έστω Υ, με τρία χρόνια υπηρεσίας την 31/10/2011 κατατάχθηκε στο βαθμό Ε.Ο Υ υπάλληλος έχει αποκτήσει διδακτορικό τίτλο μετά την 1/11/2011 και βρίσκεται και πάλι στο βαθμό Ε.Οι παραπάνω υπάλληλοι που έχουν αποκτήσει μεταπτυχιακούς ή διδακτορικούς τίτλους μετά την 1/11/2011, αδικούνται και δεν αντιμετωπίζονται ίσα και με ενιαίο τρόπο με τους συνυποψήφιους τους. Πως σκέπτεστε να καλύψετε το κενό αυτό;
 
 
ΗΛΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ – ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ
Με την αναδιατύπωση-αντικατάσταση του άρθρου 10 του Ν.4024/11, «επαναφέρεται» το επίπεδο διοίκησης του αυτοτελούς γραφείου. ‘Ομως για το άρθρο 18 του Ν.4024/11 που αναφέρει τα επιδόματα δεν είδα καμία τροποποίηση. Δηλαδή το επίδομα προϊσταμένου αυτοτελούς γραφείου πόσο θα είναι; Θα πρέπει να είναι κάπου ενδιάμεσα των 100 ευρώ (παιδικοί σταθμοί) και 250 ευρώ (τμήμα) Επίσης, στην παράγραφο 5 του νέου άρθρου 10, θα πρέπει να διευκρινιστεί με πιο άρθρο επανακατάσσετε ο υπάλληλος που δεν ξαναεπιλέγετε προϊστάμενος, με το άρθρο 7 ή με το 28 του Ν.4024/11 (υποθέτω με το άρθρο 7) Τέλος να αναγραφεί-διευκρινιστεί ότι οι «υποχρεωτικές» προαγωγές του παρόντος άρθρου δεν υπάγονται στο γενικό «πάγωμα» των προαγωγών του Ν.4046/12