Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
gthomakos
Σύμφωνα με το άρθρο 153 του Δ.Υ Κώδικα «Δεν απολύεται ο υπάλληλος αν η ανικανότητα του επιτρέπει την άσκηση άλλων καθηκόντων».Συνεπώς θα πρέπει -το ερώτημα της Υπηρεσίας να αφορά – και η Υγειονομική επιτροπή να γνωμοδοτήσει όχι μόνο για το αν μπορεί να επανέλθει στα καθήκοντά του αλλά και για το εαν μπορεί να ασκήσει κάποια – όποια – άλλα καθήκοντα.
 
 
ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΑΡΓΥΡΙΑΔΗΣ
Στο προτεινόμενο Σχέδιο Νόμου δεν υπάρχει διάταξη σχετικά με τους υπαλλήλους που ανήκουν σε ελεγκτικά Σώματα (ΣΔΟΕ, ΣΕΕΔΔ, ΣΕΠΕ, κλπ.) και την εξαίρεσή τους από τις διατάξεις περί αργίας του Ν. 4093/2012. Διευκρινίζεται πως θα πρέπει να υπάρχει νομική θωράκιση των υπαλλήλων που διενεργούν ελέγχους σε φυσικά ή νομικά πρόσωπα από οιεσδήποτε κακόβουλες ενέργειες των ελεγχομένων. Είναι ευνόητο πως άλλο είναι το ζήτημα να καταπολεμηθεί η διαφθορά στο Δημόσιο – κάτι που όλοι θέλουμε και άλλο να γίνεται μήνυση με το παραμικρό επειδή εις βάρος κάποιου ελήφθησαν δυσμενή μέτρα (πρόστιμα κλπ). Πως μπορεί κάποιος να κάνει αποτελεσματικούς ελέγχους ή να επιβάλλει πάσης φύσεως διοικητικές κυρώσεις και διοικητικά μέτρα υπό τον φόβο της θέσεως σε αυτοδίκαιη αργία, απλώς επειδή έκανε την δουλειά του; Πώς μπορεί το Δημόσιο να έχει την απαίτηση από υπαλλήλους αυτών των Υπηρεσιών να αναλαμβάνουν θέσεις ευθύνης και να υπογράφουν τα πάσης φύσεως έγγραφα; Για όλους τους ανωτέρω λόγους, θα πρέπει να υπάρξει η ανάλογη αναγκαία τροπολογία που να προστατεύει (όχι συγκαλύπτει) όλους εκείνους τους υπαλλήλους που ανήκουν σε ελεγκτικές υπηρεσίες από κακόβουλες ενέργειες. Ίσως, μια λύση θα ήταν η αργία στους υπαλλήλους αυτών των υπηρεσιών να επιβάλλεται μόνο ύστερα από απόφαση του Πειθαρχικού Συμβουλίου και όχι με απλή μήνυση.
 
 
Κυριακη Σ.
Θεωρώ ότι πρέπει να καθιερωθεί ένα σύστημα υποχρεωτικής παρακολούθησης της υγείας των ΔΥ σε ετήσια βάση. Δηλαδή ο κάθε ΔΥ μία φορά το χρόνο να παραπέμπεται υπηρεσιακά σε πλήρη ιατρικό έλεγχο. Μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου θα ενημερώνεται η υπηρεσία του ΔΥ, από τον φορέα που διεξήγαγε τον ιατρικό έλεγχο,για την κατασταση της υγείας του υπαλλήλου. Η έγκαιρη προγνωση τυχόν ασθενειών θα μειώσει το ενδεχόμενο εξέλιξης σε μία κατάσταση «κακής υγείας» του υπαλλήλου με ότι αυτό συνεπάγεται.Επίσης ο θεσμός του ιατρού εργασίας θα πρέπει να καθιερωθεί και στο Ελληνικό Δημόσιο, όπως ισχύει στην υπόλοιπη ΕΕ.Φυσικά ούτε οι ΔΥ θα πρέπει να κάνουν κατάχρηση αναρρωτικών αδειών αλλά ούτε και το Κράτος θα πρέπει να «τιμωρεί» τους υπαλλήλους που θα τύχει να ασθενήσουν.
 
 
eva
Να θυμηθούμε το Σύνταγμα της Ελλάδος MEPOΣ ΔEYTEPO – Aτομικά και κοινωνικά δικαιώματα ‘Αρθρο 4: (Ισότητα των Ελλήνων) 1. Oι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου. MEPOΣ ΔEYTEPO – Aτομικά και κοινωνικά δικαιώματα ‘Αρθρο 25: (Αρχή του κοινωνικού κράτους δικαίου, προστασία θεμελιωδών δικαιωμάτων) **1. Τα δικαιώματα του ανθρώπου ως ατόμου και ως μέλους του κοινωνικού συνόλου και η αρχή του κοινωνικού κράτους δικαίου τελούν υπό την εγγύηση του Κράτους. Όλα τα κρατικά όργανα υποχρεούνται να διασφαλίζουν την ανεμπόδιστη και αποτελεσματική άσκησή τους. Τα δικαιώματα αυτά ισχύουν και στις σχέσεις μεταξύ ιδιωτών στις οποίες προσιδιάζουν. Oι κάθε είδους περιορισμοί που μπορούν κατά το Σύνταγμα να επιβληθούν στα δικαιώματα αυτά πρέπει να προβλέπονται είτε απευθείας από το Σύνταγμα είτε από το νόμο, εφόσον υπάρχει επιφύλαξη υπέρ αυτού και να σέβονται την αρχή της αναλογικότητας. 2. H αναγνώριση και η προστασία των θεμελιωδών και απαράγραπτων δικαιωμάτων του ανθρώπου από την Πολιτεία αποβλέπει στην πραγμάτωση της κοινωνικής προόδου μέσα σε ελευθερία και δικαιοσύνη.3. H καταχρηστική άσκηση δικαιώματος δεν επιτρέπεται.4. Tο Kράτος δικαιούται να αξιώνει από όλους τους πολίτες την εκπλήρωση του χρέους της κοινωνικής και εθνικής αλληλεγγύης. Αντί των ανωτέρω: θεσπίζεται το «Ένοχος μέχρι αποδείξεως του εναντίου» και η αυτοδίκαιη αποπομπή του υπαλλήλου από την εργασία του μέχρις ότου εξεταστεί η υπόθεση και αποφανθεί το αρμόδιο όργανο για τις κατηγορίες. Είναι η πρώτη φορά στη σύγχρονη δημοκρατία και του νομικού μας πολιτισμού που το τεκμήριο της αθωότητας αντικαθίσταται από το τεκμήριο της ενοχής. Αυτά προς απάντηση σε όσους θέτουν ως ύψιστο καθήκον τον σεβασμό προς το Σύνταγμα.
 
 
ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ
….πιστοποιούνται από δημόσιο νοσοκομείο ή άλλο δημόσιο φορέα παροχής υγειονομικής περίθαλψης με βάση παραπεμπτικό έγγραφο, στο οποίο περιγράφονται από την υπηρεσία, σε γενικές γραμμές, τα καθήκοντα της θέσης που πρόκειται να καταληφθεί.» Δηλαδή: Ο Γιατρός του Νοσοκομείου ή άλλου άλλο δημόσιο φορέα παροχής υγειονομικής περίθαλψης (Ενδεχομενως ο ΕΟΠΠΥ ;, εδω δε προλαβαίνει τους ασθενείς θα προλαβαίνει εμας;), θα αποφασίζει με βοήθεια του παραπεμπτικου, ποιές εξετασεις θα πρεπει να κανουμε ως υπάλληλοι;; Πιστευω ότι οι εξετάσεις υγείας θα πρπει εκ των προτέρων να ορισθούν ανα ειδικότητα, τουλαχιστον και να συμπεριληφθούν εμβολιασμοι ανα επικινδυνότητα επαγγέλματος. Για παραδειγμα σκεφθείτε τη διαφορα ενός Νοσηλευτή με έναν Μηχανικό.