Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΜΑΡΙΑ
Στο άρθρο 6 του ν. 3613 / 2007 «Ρυθμίσεις θεμάτων Ανεξαρτήτων Αρχών, κλπ…» ορίζονται τα εξής:«Στη διαδικασία κάλυψης κενών θέσεων με μετάταξη βάσει ανακοίνωσης (προκήρυξης), σύμφωνα με τη διάταξη της παρ. 1 του άρθρου 71 του Υπαλληλικού Κώδικα μπορεί να μετέχουν οι υπάλληλοι κρατικών νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου, καθώς και υπάλληλοι των Δ.Ε.Κ.Ο., οι οποίες δεν είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο και στις οποίες το Δημόσιο κατέχει την πλειοψηφία του μετοχικού τους κεφαλαίου, εφόσον έχουν συμπληρώσει διετή τουλάχιστον υπηρεσία. Ο χρόνος υπηρεσίας των μετατασσομένων λογίζεται ως χρόνος πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας για κάθε συνέπεια στις υπηρεσίες στις οποίες μετατάσσονται. Η κατάταξη στους βαθμούς του Υπαλληλικού Κώδικα γίνεται με βάση το συνολικό χρόνο υπηρεσίας τους με εξαίρεση το χρόνο ο οποίος δεν υπολογίζεται για προαγωγή σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 89 του Υπαλληλικού Κώδικα, που εφαρμόζεται αναλόγως».Με την προαναφερόμενη διάταξη προβλέπεται η συμμετοχή υπαλλήλων κρατικών νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου, καθώς και υπαλλήλων των Δ.Ε.Κ.Ο. οι οποίες δεν είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο και στις οποίες το Δημόσιο κατέχει την πλειοψηφία του μετοχικού τους κεφαλαίου σε διαδικασία μετάταξης η οποία διενεργείται κατ’ εφαρμογή της παρ. 1 του άρθρου 71 του Υπαλληλικού Κώδικα και αφορά υπαλλήλους υπαγόμενους στον κώδικα αυτό!Οι υπάλληλοι αυτοί (κρατικών ΝΠΙΔ και ΔΕΚΟ) δεν υπάγονται στον υπαλληλικό κώδικα και δεν έχουν την ιδιότητα του δημοσίου υπαλλήλου, την οποία το πρώτον την αποκτούν εφόσον κριθούν ότι έχουν τα νόμιμα προσόντα της προς κάλυψη με μετάταξη θέσεως! Δηλαδή γι’ αυτούς δεν πρόκειται ουσιαστικά για μετάταξη αλλά για πρώτο διορισμό σε κενή οργανική θέση δημοσίου υπαλλήλου!Για τους προαναφερόμενους υπαλλήλους (το πρώτον διοριζόμενους) προβλέπεται η αναγνώριση της υπηρεσίας τους στα κρατικά ΝΠΙΔ και τις ΔΕΚΟ από τις οποίες προέρχονται «… ως χρόνος πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας για κάθε συνέπεια στις υπηρεσίες στις οποίες μετατάσσονται (το πρώτον διορίζονται)…»!Παρόμοια όμως ρύθμιση δεν προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία για όσους διορίζονται το πρώτον (χωρίς δηλαδή τη συμμετοχή τους σε διαδικασία μετάταξης) κατ’ εφαρμογή των διατάξεων 15 επ. του Υπαλληλικού Κώδικα σε θέσεις του Δημοσίου και έχουν προϋπηρεσία σε ίδια κρατικά ΝΠΙΔ και ΔΕΚΟ!Όμως πρόκειται για τις ίδιες ακριβώς περιπτώσεις για τις οποίες ωστόσο γίνεται διαφορετική ρύθμιση! Στην πρώτη περίπτωση αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία ενώ στη δεύτερη όχι!Η προαναφερόμενη ρύθμιση αντιβαίνει στην καθιερούμενη από το άρθρο 4 παρ. 1 του Συντάγματος αρχή της ισότητας των Ελλήνων ενώπιον του νόμου, η οποία επιβάλλει την ίση αντιμετώπιση των Ελλήνων από το νόμο, όταν τελούν υπό τις αυτές νομικές και πραγματικές συνθήκες χωρίς να συντρέχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος δημοσίου συμφέροντος που να επιβάλει διαφορετική ρύθμιση. Είναι δηλαδή αντισυνταγματική!Για την αποκατάσταση της αρχής της ισότητας, που έχει παραβιασθεί σύμφωνα με τα παραπάνω, θα πρέπει η διάταξη που προβλέπει την αναγνώριση της υπηρεσίας των υπαλλήλων των κρατικών ΝΠΙΔ και ΔΕΚΟ που διορίζονται το πρώτον σε κενές οργανικές θέσεις του Δημοσίου κλπ μέσω συμμετοχής τους σε διαδικασία μετάταξης «… ως χρόνο πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας για κάθε συνέπεια στις υπηρεσίες στις οποίες μετατάσσονται (το πρώτον διορίζονται)…» να εφαρμοστεί και στους υπαλλήλους των ίδιων προσώπων που διορίζονται το πρώτον σε ίδιες θέσεις χωρίς τη συμμετοχή τους σε διαδικασία μετάταξης, αλλά ως επιτυχόντες σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ!
 

Περισσότερες πληροφορίες

 
Dimitris
Κύριε Υπουργέ, με βάση ποιόν ακριβώς κανόνα ή αρχή δικαίου αποκλείονται από την απόδοση του Β βαθμού οι εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που καταλαμβάνουν θέση διευθυντή (ή ανάλογη) σχολικής μονάδας; Επιτέλους λίγη δικαιοσύνη και εφαρμογή των αυτονόητων σε αυτή τη χώρα!!!
 
 
N.D.
Τα αναφερόμενα στην παράγραφο 8, του άρθρου 2, έρχονται σε αντίθεση με τα ισχύοντα στο άρθρο 9, του Νόμου 4057/2012, σύμφωνα με το οποίο, η κατάργηση ή συγχώνευση οργανικής μονάδας επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης, Διεύθυνσης, Υποδιεύθυνσης ή Τμήματος συνεπάγεται την επανατοποθέτηση από το αρμόδιο προς τούτο όργανο όλων των προϊσταμένων του ιδίου επιπέδου, στις θέσεις προϊσταμένων που διατηρούνται, με βάση τη μοριοδότηση της τελευταίας κρίσης για τις επιλογές προϊσταμένων του κάθε επιπέδου.
 
 
Γιάννης
Κύριε Υπουργέ μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας.Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται καμία ψήφιση νέου νόμου (εκτός κάποιων πάρα πολύ μικρών προσθηκών). Το μόνο που απαιτείται είναι η πλήρη και χωρίς καμία εξαίρεση εφαρμογή των νόμων που υπάρχουν. Τι δεν είναι σωστό και αντικειμενικό (αν βεβαίως εφαρμόζεται σωστά) στην νομοθεσία που ισχύει για τις επιλογές των προισταμένων για να χρειάζεται η ψήφιση νέας;Το πρόβλημα δημιουργείται από την μη σωστή εφαρμογή των νόμων για την οποία βασική ευθύνη φέρουν οι αιρετοί (στην πλειοψηφία τους) αλλά δυστυχώς και αρκετοί συνάδελφοι.Εκείνο που πρέπει να αλλάξει είναι ο τρόπος σκέψης όλων μας.Στην Ελλάδα η μόνη βαθμολόγηση που θεωρείται αδιάβλητη από όλους είναι η βαθμολόγηση των πανελληνίων εξετάσεων (Μήπως θα πρέπει να γίνονται με τον ίδιο τρόπο και οι εξετάσεις για τις επιλογές προισταμένων;). Για όλα τα άλλα υπάρχουν έντονες αμφισβητήσεις.Κλείνοντας στον διαχωρισμό μεταξύ ΠΕ. ΤΕ και ΔΕ που κάνουν οι περισσότερι συνάδελφοι θα πρέπει να γίνει σαφές ότι και στις τρεις αυτές κατηγορίες υπαλλήλων υπάρχουν και καλοί και κακοί υπάλληλοι. Πριν από 15 χρόνια στους 50 που έδιναν πανελλήνιες σε ΑΕΙ και ΤΕΙ συνέχιζαν οι 5-6. Τα τελευταία χρόνια στους 50 συνεχίζουν οι 45. Ανέβηκε ξαφνικά το επίπεδο ή απλώς αυξήθηκε ο αριθμός των εισακτέων και έπεσε το επίπεδο;Όταν σε μια σχολή εισάγονται όλοι με μέσο όρο κάτω από την βάση τι αξία μπορεί να έχει ένα τέτοιο πτυχίο;
 
 
ΓΙΟΥΛΑ Χ.
Η επιλογή υπαλλήλων σε θέσεις Προϊσταμένων χωρίς να λαμβάνεται υπόψιν η προϋπηρεσία είναι άδικη και παραπέμπει σε ρουσφετολογία. θα προάγεται ταυτόχρονα ο υπάλληλος και σε βαθμό Γ,Β και Α ακόμα και ο υπάλληλος που έχει κατώτερο βαθμό (απαράδεκτο!). Το τελικό όφελος θα αυξηθούν και οι αποδοχές του. Η επιλογή πρέπει να γίνεται με αξιοκρατικά κριτήρια.