Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΑΝΕΣΤΗΣ Γ.
Σύμφωνα με την γνωμοδότηση του ΣτΕ (235/2005) στην κατάληψη θέσεων ευθύνης προηγούνται οι υπάλληλοι της κατηγορίας ΠΕ ακολουθούν οι της κατηγορίας ΤΕ και έπονται οι της κατηγορίας ΔΕ.Ετσι στο άρθρο 02 πρέπει να τροποποιηθούν τα εξής:παρ 2.α. υποπ.1.α…..προϊστάμενοι Γενικής Διεύθυνσης επιλέγονται υπάλληλοι κατηγορίας μόνον ΠΕ που έχουν…υποπ.1.β..προϊστάμενοι Διεύθυνσης ή Υποδιεύθυνσης ή αντίστοιχου επιπέδου οργανικής μονάδας επιλέγονται υπάλληλοι κατηγορίας ΠΕ που έχουν τουλάχιστον δώδεκα (12) έτη υπηρεσίας…..Αν δεν υπάρχουν η δεν επαρκούν, επιλέγονται υπάλληλοι κατηγορίας ΠΕ που έχουν τουλάχιστον εννέα(9)έτη υπηρεσίας…Ελλείψει δε αυτών,επιλέγονται υπάλληλοι κατηγορίας ΤΕ που έχουν τουλάχιστον δώδεκα (12) έτη υπηρεσίας…..Αν δεν υπάρχουν η δεν επαρκούν, επιλέγονται υπάλληλοι κατηγορίας ΤΕ που έχουν τουλάχιστον εννέα(9)έτη υπηρεσίας… υποπ.1.γ…προϊστάμενοι Τμήματος, αυτοτελούς Τμήματος και αυτοτελούς γραφείου ή αντίστοιχου επιπέδου οργανικής μονάδας επιλέγονται υπάλληλοι κατηγορίας ΠΕ , ελλείψει δε αυτών ΤΕ,και ελλείψει αυτών ΔΕ οι οποίοι έχουν διατελέσει προϊστάμενοι αυτοτελούς Τμήματος η αυτοτελούς γραφείου ή αντίστοιχου επιπέδου οργανικής μονάδας.Αν δεν υπάρχουν η δεν επαρκούν επιλέγονται υπάλληλοι κατηγορίας ΠΕ , ελλείψει δε αυτών ΤΕ,και ελλείψει αυτών ΔΕ που έχουν τουλάχιστον επτα(7)έτη υπηρεσίας….Παρ 5…. υπάλληλοι οι οποίοι επιλέγονται ως προϊστάμενοι οργανικής μονάδας επιπέδου Τμήματος, αυτοτελούς Τμήματος και αυτοτελούς γραφείου και ανήκουν σε βαθμό κατώτερο του Βαθμού Γ΄, με την τοποθέτηση τους κατατάσσονται στο Βαθμό Γ΄μόνον εφόσον έχουν διατελέσει προϊστάμενοι αυτοτελούς Τμήματος η αυτοτελούς γραφείου ή αντίστοιχου επιπέδου οργανικής μονάδας….(Σε διαφορετική περίπτωση υπάλληλος τοποθετηθείς μετά τη δοκιμαστική του υπηρεσία σε θέση προϊσταμένου πχ. από το βαθμό Ε΄θα καταλάβει το βαθμό Γ΄;-κατάφωρη αδικία-).Η ικανότητα για την άσκηση των καθηκόντων των προϊσταμένων δεν αποκτάται μόνο με τίτλους πτυχίων,μεταπτυχιακών η γνώσεων ξένων γλωσσών που πιθανώς να μη χρειαστούν πότε στην υπηρεσιακή καριέρα αλλά μέσα από την θεωρητική και πρακτική εφαρμογή της καθημερινής βιομηχανίας παραγωγής νόμων,αποφάσεων,εγκυκλίων κλπ του Δημοσίου που αποκτώνται σε βάθος χρόνων και επιμόρφωσης του υπαλλήλου.Επίσης απαραίτητα προσόντα όπως πχ.η απόκτηση άδειας άσκησης λογιστικού επαγγέλματος Α΄η Β΄τάξης που αποκτώνται σε βάθος 10ετίας και πλέον για την άσκηση του μηχανογραφημένου διπλογραφικού συστήματος του Δημοσίου τομέα που επεκτείνεται σε όλες τις οικονομικές υπηρεσίες του Δημοσίου ούτε καν αναφέρονται ως προαιρετικά η υποχρεωτικά προσόντα για την κατάληψη θεσης ευθύνης οικονομικών υπηρεσιών!ΑΝΕΣΤΗΣ Γ. ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ-ΤΜΗΜΑΤΑΡΧΗΣ
 
 
nikos
εργάστηκα στο εξωτερικό σε διεθνή οργανισμό με συμβόλαιο εξωτερικού συνεργάτη, πραγματοποίησα μελέτες/έρευνες οι οποίες έχουν δημοσιευτεί, ο αριθμός του συμβολαίου μου και της ταυτότητας μου ως συνεργάτης έχουν υποβληθεί στην υπηρεσία, υπήρξα επίσης ασκούμενος με αριθμό συμβολαίου, με συμβόλαιο, με βεβαιώσεις συνεργασίας από τους επιβλέπων….παρ΄όλα αυτά δεν τα αναγνωρίζουν ως προϋπηρεσία διότι δεν έχω καταθέσει ασφάλεια/ ασφάλεια ΙΚΑ… Στις διατάξεις πρόσληψις αναγνωριζόταν ως εμπειρία η πραγματοποίηση μελετών και η εργασία σε διεθνή οργανισμό, συμπεριλαμβανομένης και της άσκησης. Σύμφωνα με τις διατάξεις της προκήρυξης αρκούσε η Βεβαίωση από Διεθνή οργανισμό και μια Δήλωση του νόμου 105 (για διεθνή οργανισμό δεν χρειάζονται επικυρώσεις απασχόλησης από τις πρεσβείες των χωρών που απασχολήθηκες αλλά στην περίπτωση μου τις ζήτησαν)για να αποδεικνύεται η εμπειρία αλλά αυτή την εμπειρία δεν μου την αναγνώρισαν ως προϋπηρεσία (?)…μετά από δύο μήνες έγιναν οι κρίσεις προϊσταμένων….τώρα επανέρχονται…περιμένουμε και αποσπάσεις και εγκυμονούσες φιλικές προς υπουργούς, γ.γ. ……
 
 
thanassis
Φοβάμαι ότι σαν πολίτες αγνοούμε πολύ βασικά πράγματα: ήτοι – τι είναι κράτος, ποιός ο ρόλος του. Θεωρούμε ότι το κράτος είναι ένα είδος εποπτείας της εργασίας των πολιτών που δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι εξ ου και ο τρόπος που αντιλαμβάνεται η δευτεροβάθμια εκπαίδευση τον τερατώδη ρόλο του συντονιστή των φροντιστηρίων….Ένα τέτοιο- εποπτικό κράτος με τη σύγχρονη τεχνολογία απαιτεί το πολύ όσους ασχολούνται με την καθαριότητα δημοσίων κτιρίων, τους νοσηλευτές και τα σώματα ασφαλείας, όλοι οι υπόλοιποι πρέπει όπου και να εργάζονται να παράγουν ανταγωνιστικά με τον ιδιωτικό τομέα. Δεν γίνεται 6 να εποπτεύουν 2 να είναι άνεργοι και 2 να παράγουν…Αν θέλουμε κρατικούς μισθούς και σχεδόν μόνιμη εργασία πρέπει να καταλάβουμε ότι σε πρώτη φάση θα δουλεύουμε σε πολύ χειρότερες συνθήκες απ’ τον ιδιωτικό τομέα και κατόπιν θα απαιτηθεί τεράστιος αγώνας αυτό που θα είναι παραγωγικό κράτος να κρατηθεί ως τέτοιο, αφού ιστορικά τα περισσότερα μοντέλλα απέτυχαν, όμως εδώ έχουμε το πλεονέκτημα του μικρού μέγεθους και ειδικών κλιματικών συνθηκών. Επομένως όλοι αυτοί που θα επιλεγούν θα έχουν τρομακτικό όγκο δουλειάς και ευθυνών, αλλά ηθική ανταμοιβή.
 
 
Παναγιώτης Γκλαβίνης
Τι γίνεται με το άρθρο ένατο παρ.1-6 του Ν.4057/2012 (ΦΕΚ Α 54 14.3.2012), σε συνδυασμό με τις παραγράφους 1 έως 3 του άρθρου 35 του ν. 4024/2011; Καταργείται και το ένα και το άλλο; Ή μόνο το πρώτο; Ή κανένα από τα δύο;
 
 
Αντώνης
1.Θα πρέπει να υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση για τις αναρρωτικές άδειες συνεπεία εργατικών ατυχημάτων.2.Θα πρέπει να ληφθεί υπ’όψη, ότι οι υπάλληλοι θα εργάζονται ως τα 67 τους πλέον και ότι οι εργαζόμενοι άνω των 60 ετών αρρωσταίνουν συχνότερα , για να μην πω ότι θα πνέουν τα λοίσθια μέσα στους εργασιακούς τους χώρους.3. Στην παράγραφο 3 του άρθρου 56, να προστεθεί και από διευθυντή κέντρου υγείας και διευθυντή ιδρύματος ΙΚΑ.4. Στην παράγραφο 3δ του άρθρου 56, να προστεθεί και από ιδιωτικό νοσοκομείο ( είναι γνωστό ότι η λίστα αναμονής για εγχείριση ορθοπεδικής φύσης π.χ σε δημόσια νοσοκομεία, ξεπερνά το 10μηνο, οπότε υποχρεωτικά κάποιος οδηγείται στα ιδιωτικά).5. Το νομοσχέδιο μπορεί ( αν θέλετε επιβάλλεται) να είναι αυστηρό, δυστυχώς όμως, έχει στοιχεία που το χαρακτηρίζουν ανάλγητο και ανήθικο.