Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΣΤΑΘΗΣ
εγω θα ηθελα να θιξω το θεμα της προαγωγης των υπαλληλων κατηγοριας Τ.Ε και Π.Ε…οπου και με τον νομο 3839/2010 στην ουσια εξισωνονται και απλα δινεται ενα προβαδισμα στον τελευταιο βαθμο προαγωγης κατα 2 ετη!!! και ρωτω το εξης,ενας πτυχιουχος πανεπιστημιου ο οποιος κοπιασε πολυ περισσοτερο και για την εισαγωγη του στο πανεπιστημιο και για την αποφοιτηση του απο αυτο,γιατι να μπαινει στην ιδια μοιρα στην εξελιξη του με εναν αποφοιτο ΤΕΙ οπου ο βαθμος εισαγωγης ( στα περισσοτερα απο αυτα) ηταν κατω του 10..?? αλλα και ακομα ενας πτυχιουχος νομικης ή δημοσιας διοικησης( οπως στην περιπτωση μου) μπορει να εξισωνεται με ενας πτυχιουχο τμηματος τουριστικων επαγγελματων ή ανθοκομιας??? αλλα ακομα και ενας πτυχιουχος δημοσιας διοικησης ,νομικης,οικονομικων επιστημων και αλλων συναφων αντικειμενων πως μπορει να εχει την ιδια εξελικτικη μοιρα με εναν μαθηματικο,γυμναστη,θεολογο??? δεν ειναι αδικο για τις σπουδες του και την εξειδικευση που ελαβε στα πανεπιστημιακα του χρονια?? ποιος ο λογος υπαρξης πανεπιστημιακων (και εξειδικευμενων τμηματων) στην ανωτατη εκπαιδευση?? θεωρω οτι υπαρχει μια μεγαλη αδικια στον νομο 3839/10 για τους πτυχιουχους πανεπιστημιων που πρεπει να αποκατασταθει…αλλωστε ολα τα δαχτυλα του χεριου,οπως λεει και ο λαος,δεν ειναι ιδια!!
 
 
αργυρης
Οι δημόσιοι υπάλληλοι που έχουν προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα είναι πάντα αδικημένοι.Βαθμολογικά δεν μπορούν να ανταγωνιστουν τους συναδέλφους της κλάσης τους διότι δεν αναγνωρίζεται αυτη η προϋπηρεσία τους στον ιδιωτικό τομέα και έτσι δεν εχουν ελπιδεςΓιατί δεν εκδιδεται το σχετικο Προεδρικο Διατάγμα όπως ορίζει ο Ν. 4024/2011; για αναγνωριση σχετικη με τον κλαδο που υπηρετουν μεχρι επτα χρονια στον ιδιωτικο τομεα?αν γινει αυτο την θεση της απογοητευσης θα παρει η ελπιδα και το ενδιαφερον και θα κινητοποιηθουν «κρυφες θετικες δυναμεις» απο τους μεχρι σημερα μονιμως παραγκωνισμενους κατοχους μεταπτυχιακων – διδακτορικων που λογικα και στατιστικα μπορουν να προσφερουν περισσοτερα και καλυτερα.
 
 
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
οχι στην καταργηση των 4 υ/δηλωσεων το ετος.και επιτελους αναγνωριση της προυπηρεσιας στον ιδιωτικο τομεα .προσληφθηκα στο δημοσιο ως αοριστου χρονου σε οργανικη θεση το 2012 και παρολο που εχω 11 χρονια ιδιωτικο τομεα στο ιδιο αντικειμενο (χειριστησ η/υ ) και 3 1/2 χρονια stage ειμαι στο στ βαθμο. δεν ειναι αυτο αδικία ?
 
 
Κώστας Βουδούρης
Στην παράγραφο 2 γίνεται αναφορά μονο σε μέλη ΔΕΠ.«… Στην περίπτωση ορισμού μέλους Δ.Ε.Π. πλήρους απασχόλησης ως Προέδρου …»Θα έπρεπε να γίνεται γενικότερη αναφορά σε καθηγητές ΑΕΙ (πανεπιστημίων ή ΤΕΙ).
 
 
ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
&7 Αρθρο2Θεωρω οτι η επ αοριστω ,στην πραξη, τοποθετηση προισταμενων χωρις αποφαση του αρμοδιου Συμβουλιου (πραγμα που συμβαινει συχνοτατα σημερα ιδιως στους ΟΤΑ Α και Β βαθμου) οδηγει σε «δουλοποιηση» του δημοσιου τομεα.Οπωσδηποτε πρεπει να υπαρχει μεγιστος χρονος για την επιλογη των Προισταμενων (πχ.το πολυ σε 12 μηνες).Επισης η μη υπαρξη στην ουσια στοχοθεσιας στους πιο πολλους φορεις (και σιγουρα στους ΟΤΑ) καθιστα το ορθο αυτο μετρο ακυρο.Προτεινω (μεχρι η στοχοθεσια να γινει πληρως πραξη σε ολους και σε βαθος χρονου τουλαχιστον 3 ετων ) να υπαρχει συνεντευξη του υποψηφιου σε ανεξαρτητο φορεα. Αρθρο 12Οπωσδηποτε πρεπει να υπαρξει βελτιωση σε δυο θεματαα) Να καθοριστουν επακριβως οι περιπτωσεις που υπαγονται στη &ε Αρθρου 107 Ν 4057/12 (και οχι η φοβερα αδικη γενικολογια που υπαρχει σημερα)β) Να καθορισθει μεγιστος υποχρεωτικος χρονος αποφασης του Πρωτοβαθμιου Πειθαρχικου Συμβουλιου περαν του οποιου ο υπαλληλος επανερχεται στη δουλεια του (και οχι μονο ο χρονος των 30 ημερων περαν των οποιων συνεχιζεται η αργια).Δηλαδη αν το Πειθαρχικο κανει 1-2 χρονια να συνεδριασει τι γινεται;