Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Ελένη
Πέρα απο τα πτυχία θα πρέπει να εξετάζεται και η εμπειρία σε θέσεις (όχι μόνον ευθύνης) που έχει υπηρετήσει ο υπάλληλος. Για παράδειγμα όταν ένας υπάλληλος μονιμοποίηθηκε με ένα απο τα γνωστά διατάγματα (Παπανδρέου και Παυλόπουλου) λόγω συμμετοχής του με συμβάσεις σε ερευνητικά προγράμματα και έκτοτε τοποθετήθηκε σε μια μόνο θέση γιατί έτσι βόλευε, με ποιά εμπειρία θα εξελιχθεί σε Δ/ντή ?! Επιπλέον, γενικότερα ένας υπάλληλος σε θέση ευθύνης δεν μπορεί να μην έχει διατελέσει και ως απλός υπάλληλος με βάση την εξέλιξη στην ιεραρχία αλλά να τοποθετείται σε θέση ευθύνης κατ’ ευθείαν. Θα πρέπει να γνωρίζει ένα ευρύ φάσμα της διοίκησης ώστε να συνεργάζεται και να είναι αποτελεσματικός με τις επι μέρους υπηρεσίας και άλλους δημόσιους φορείς. Παρατηρείται το φαινόμενο υπάλληλοι που δεν είχαν ποτέ πριν διοικητικά καθήκοντα να αναλαμβάνουν θέσεις, να μην εκπαιδεύονται και στη συνέχεια να αναλαμβάνουν θέσεις.Ενας άλλος παράγοντας θα έπρεπε να είναι και ο αριθμός των υπαλλήλων που εποπτεύει ένας προιστάμενος γιατί με τις αναθέσεις σε αν. προισταμένους που έχουν γίνει σχετικά πρόσφατα παρατηρείται ο τμηματάρχης ή ο προιστάμενος να εποπτεύει τον εαυτό του(!) ή το πολύ άλλον έναν υπάλληλο.Πέρα απο τα τεχνικά χαρακτηριστικά των πτυχιών τα οποία θα πρέπει να έχουν κάποια συγγένεια με ανθρώπινο δυναμικό ή διοίκηση δεν νοείται να εξισώνεται πτυχίο, μάστερ ή διδακτορικό στη χημεία για παράδειγμα με τη θέση ενός προιστάμενου π.χ. διοικητικού ή οικονομικού. Εχει καμια σχέση το πτυχίο του χημικού με το αντικείμενο της θέσης?Η αξιολόγηση ενός υπαλλήλου θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη της πέρα απο τη συνέντευξη και τα προσόντα και τη δημιουργικότητα, τη πρωτοβουλία, τη κενοτομία στις ιδέες και στο ξεπέρασμα της γραφειοκρατίας και της αναβλητικότητας που πολλοί, δυστυχώς, απο τους δημόσιους υπαλλήλους έχουν με αποτέλεσμα να μην εξυπηρετούν, να μην έχουν προτάσεις υπέρβασης προβλημάτων και να είναι στάσιμοι στην διεκπεραίωση προβλημάτων.Για την υπέρβαση αυτών των προβλημάτων θα πρέπει να αξιολογείται απο νωρίς ο υπάλληλος, να ελέγχεται η αποδοτικότητά του και η δυνατότητα να προσαρμόζεται όταν χρειάζεται ακόμα και στη ‘λάντζα’. Συγκεντρωτισμός και ερασιτεχνία είναι τα μεγάλα προβλήματα.
 
 
Ελένη Tσιάντη.
Εργάζομαι σε νοσοκομείο .Έχω κατ’ιδίαν πείρα της μετάταξης σε ανώτερη θέση απο ΤΕ ΣΕ ΠΕ με όλα τα νόμιμα προσόντα και της μεταβολής και επιστροφής στην πρότερη θέση (υποβάθμιση )σε διάστημα 3 ετών μετά απο απόφαση υπηρεσιακού συμβουλίου ,που προέκρινε άλλον υπάλληλο απο μένα ,επειδή είχε πάρει το πτυχίο Η/Υ πιο πριν .Και ενώ θάπρεπε και οι δύο για λόγους σωστής και χρηστής διοίκησης να ενταχθούμε επιστημονικά εκεί όπου ανήκουμε ,εξαιτίας των υπηρεσιακών συμβουλίων που πιστεύω θάπρεπε να καταργηθούν και η διαδικασία μετάταξης να γίνεται μέσω ΑΣΕΠ αποκλειστικά ,εγώ αυτή την στιγμή έχω εξοντωθεί επιστημονικά ,ηθικά ,οικονομικά.Πιστεύω ότι τα υπηρεσιακά συμβούλια έχουν ανεπαρκείς νομικές και διοικητικές γνώσεις.Επίσης και επιστημονικές κατά κλάδο υπαλλήλου που έχουν να αξιολογήσουν.Πολλές φορές κρινόμαστε απο υπαλλήλους που έχουν τελειώσει μια πανεπιστημιακή σχολή ή ΤΕΙ και δουλεύουν πολλά χρόνια.Φυσικά δεν είναι αρμόδιοι αυτοί οι άνθρωποι να αξιολογήσουνυπαλλήλους με προσόντα πολύ ανώτερα ή και εξειδικευμένα απο τα δικά τους.Άμεση κατάργηση ή περιορισμό της δράσης των υπηρεσιακών συμβουλίων είναι η γνώμη μου ,διότι ακόμα και με την καταγραφή των προσόντων των ΔΥ που πρόκειται να γίνει δεν ξέρουν πως να κατανείμουν σωστά το επιστημονικό προσωπικό .
 
 
Ελένη
Κύριε Υπουργέ, Το δημόσιο έχει πολλές μα πολλές ελλείψεις σε όλους τους τομείς οργάνωσης, διοίκησης κτλ.Το κακό είναι ότι κοιτάτε όλον τον υπόλοιπο τομέα (υπουργεία, υπηρεσίες του δημοσίου κτλ) και δεν υπάρχει καμία μέριμνα για τους δήμους. Έχετε ιδέα για την διάταξη που υπάρχει στον Ν.3584/2007 που αφορά τους υπαλλήλους των δήμων, που είναι μοναδικοί υπάλληλοι;;; Υπάλληλος που είναι μοναδικός στην ειδικότητά του, δεν του επιτρέπεται να πάρει μετάταξη όσα χρόνια και να περάσουν. Διορίστηκα πριν 6 χρόνια σε έναν ορεινό δήμο, 250 χλμ μακριά από το σπίτι μου και πηγαινοερχόμουν μέσα σε άθλια καιρικές συνθήκες με χιόνια κτλ κάθε σκ για να βλέπω την οικογένειά μου. Είμαι μοναδική υπάλληλος πληροφορικής και δεν μου δίνεται η δυνατότητα να πάρω μετάταξη. Έχω δύο παιδιά, ο άντρας μου αυτή τη στιγμή είναι άνεργος και αναγκαστήκαμε μετά από τόσα χρόνια να μετακομίσουμε μια τετραμελής οικογένεια μαζί με τα πεθερικά μου, διότι δεν μπορούμε να ανταπεξέλθουμε στα οικογενειακά έξοδα, καθότι ο ένας άνεργος κι εγώ σε άδεια άνευ αποδοχών, διότι για να πάω πάλι πίσω στην υπηρεσία μου πρέπει να νοικιάσω εκεί σπίτι. Πως θα πληρώνω όλα αυτά τα έξοδα με 784ευρώ το μήνα, με δύο παιδιά;; Που θα αφήσω τα παιδιά μου να επιστρέψω στην υπηρεσία μου;; Ο δήμαρχος λόγω της μοναδικότητας δεν υπογράφει την σύμφωνη γνώμη του για μετάταξη και πολύ σωστά διότι και να το κάνει θα συναντήσω στο υπουργείο, στο υπηρεσιακό ανάλογο σκόπελο. Τι θα γίνει λοιπόν μετά από δύο χρόνια που θα λήξει η άδεια άνευ αποδοχών μου;; Θα με αναγκάσουν να παραιτηθώ;;; Βγήκε ο νόμος 4018/2011 για μετάταξη υπαλλήλων των δήμων στις διευθύνσεις αλλοδαπών των αποκεντρωμένων διοικήσεων της χώρας. Οι υπάλληλοι των δήμων ήταν απαραίτητη προϋπόθεση να έχουν ασχοληθεί με το συγκεκριμένο αντικείμενο (παραλαβή αιτήσεων, δικαιολογητικά αλλοδαπών) για πάνω από ένα έτος. Έχω λοιπόν υποβάλλει αίτηση εδώ και ένα χρόνο, έχω όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά για να στελεχώσω μια υπηρεσία αλλοδαπών στον τόπο διαμονής μου και το ίδιο το κράτος μου στερεί το δικαίωμα να γυρίσω και στα παιδιά μου και να πληρώνομαι από την υπηρεσία μου, που αυτή τη στιγμή έχουμε σοβαρό πρόβλημα επιβίωσης. Το ίδιο το κράτος δεν πρόβλεψε τα χρήματα για τις μετατάξεις στις δ/νσεις αλλοδαπών να υπάρχουν στον προϋπολογισμό (γιατί όλοι οι υπάλληλοι των δήμων πληρωνόμαστε από τους αυτοτελείς πόρους) με αποτέλεσμα, αυτή τη στιγμή οι υπηρεσίες αλλοδαπών να έχουν σοβαρό πρόβλημα προσωπικού και να στελεχώνονται από τον στενό δημόσιο τομέα με άτομα από το υπουργείο παιδείας και το υπουργείο υγείας. Εμείς που είμαστε οι άνθρωποι με τα απαραίτητα προσόντα, που έχουμε δουλέψει το αντικείμενο, που το συγκεκριμένο ΦΕΚ το ζητούσε απαραίτητη προϋπόθεση μένουμε εκτός, διότι το κράτος δεν μερίμνησε για τις πιστώσεις μας. Έχουν υποβληθεί στο Υπουργείο και στο Γενικό Λογιστήριο ερωτήματα από τον βουλευτή του πασόκ κ. Κεγκέρογλου και τον Σύριζα, αλλά καμιά απάντηση δεν έχει δοθεί. Για ποια κινητικότητα λοιπόν μιλάμε;;;; Μιλάω τακτικά με το Υπουργείο σας για το θέμα μου και η απάντηση είναι μία και μοναδική……..χρειάζεται γίνει νομοθετική ρύθμιση για να βρεθούν τα χρήματα. Γιατί δεν κάνετε λοιπόν νομοθετική ρύθμιση για να στελεχώσετε αυτές τι υπηρεσίες;;; Γιατί υπογράψατε το νόμο 4018/2011 και οι ίδιοι μένετε ακάλυπτοι;;;Εμείς τι φταίμε να περιμένουμε πάνω από ένα χρόνο για να βρεθούν χρήματα;;;Εμείς οι υπάλληλοι των δήμων με την διάταξη της μοναδικότητας γιατί να αποτελούμε ανθρώπους ενός κατώτερου Θεού και να είμαστε καταδικασμένοι και καθηλωμένοι να περάσουμε σε μια υπηρεσία τόσα χλμ μακρυά από την οικογενειά μας, μια ολόκληρη ζωή;;; Που μας οδηγείτε τελικά;;; Στην παραίτηση;;; Στην αυτοκτονία;;; Που;;;
 
 
Σ..Μ.
Δε μπορώ να καταλάβω, τον θεσμό του Γενικού Δ/ντή. Στην δική μας Γενική Δ/νση ο Γ.Δ. δεν κάνει απολύτως τίποτα. Δεν ξέρω με ποιόν τρόπο έχει τοποθετηθεί, μέχρι στιγμής έχει υπογράψει δέκα έγγραφα, και αυτά αφορούν κινήσεις υπαλλήλων και για την αλήθεια των λόγων:http://sites.diavgeia.gov.gr/pamth/search/find/ypogid:10529.Αλλά και οι Δ/ντές των υπηρεσιών της Περιφέρειας δεν έχουν λόγο. Ακόμη οι υπάλληλοι που εργάζονται στις Κεντρικές υπηρεσίας είναι με παράλληλη τοποθέτηση, είναι υπάλληλοι των Δ/νσεων των Π.Ε. (ελλείψει προσωπικού).Αφού υπάρχει η αποκεντρωμένη Περιφέρεια, γιατί δημιουργήθηκαν οι Κεντρικές υπηρεσίες της Αιρετής Περιφέρειας; Για να δίνονται τόσα επιδόματα Γενικών Δ/ντών, Δ/ντών και Τμηματαρχών και να βγαίνουν στην σύνταξη με υψηλές συντάξεις; Αντέχει σήμερα η Χώρα τόσες σπατάλες;Ακόμη Γενικοί Δ/ντές γίνονται υπάλληλοι όλων των κλάδων. Εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να ανταποκριθούν στα καθήκοντά τους, γιατί όπως γίνεται συχνά, λόγω άγνοιας των αντικειμένων αγνοούνται από τους υπαλλήλους και αποστασιοποιούνται για να μην κάνουν την παρουσία τους αισθητή.Με την τροποποίηση των Οργανισμών των αιρετών περιφερειών, πρέπει να καταργηθούν οι Γενικές Δ/νσεις και οι Δ/νσεις.Σπατάλη χρημάτων και προσωπικού.
 
 
Κώστας Κουτσομύτης
Για να μπορέσει το Δημόσιο να προσελκύσει νέα άτομα με αντικειμενικές ικανότητες και να κρατήσει αυτά που έχει ήδη, θα πρέπει να δίνει το δικαίωμα από πολύ νωρίτερα να μπορούν να καλύπτουν κάποιες θέσεις ευθύνης. Νομίζω ότι μια πενταετία είναι υπεραρκετή για να δείξει κάποιος την αξία του και να αναλάβει κάποιο ιδιαίτερα υπεύθυνο πόστο. Δεν χρειάζονται περισσότερα χρόνια προϋπηρεσίας, οπότε θα έχει αφομοιωθεί από το σύστημα και θα εξυπηρετεί μόνο τα συμφέροντα των ημετέρων!