Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
MATINA
Ξέχασαν την τοπική αυτοδιοίκηση που έχει άλλο Κώδικα. Επίσης στον δημοσιουπαλληλικό δεν υπάρχει ο όρος «κινητικότητα». Οι μετατάξεις, αποσπάσεις κλπ. είναι υπηρεσιακές μεταβολές. Άρα λάθος η παραπομπή στην κινητικότητα του δημοσιοϋπαλληλικού.
 
 
Dr Katerina Pazioni-Kalli
Ειδικά, επί του άρθρου 02, §7.α (4) χρειάζεται να διευκρινιστεί επακριβώς ποια θα είναι «τα νόμιμα τυπικά προσόντα για την επιλογή σε θέση προϊσταμένου αντίστοιχου επιπέδου», διότι σε εσωτερικό κανονισμό ΝΠΔΔ ενός ΟΤΑ της Ανατολικής Αττικής προάγονται, ακόμη και τώρα, σε θέσεις ευθύνης υπάλληλοι, για παράδειγμα, ΤΕ χωρίς συνάφεια προς το αντικείμενο της θέσης τους «λόγω απουσίας άλλων με εκπαίδευση ΠΕ ή συναφούς εκπαίδευσης».Άρθρο 02, § 7.β αναφέρεται «εφόσον υπάρχουν σχετικά στοιχεία αξιολόγησης του υπαλλήλου». Καταρχήν, θα πρέπει να οριστεί υποχρεωτική εξωτερική & εσωτερική αξιολόγηση. Στην περίπτωση, ωστόσο, των ΟΤΑ χρειάζεται να εξαιρεθεί η συμμετοχή αιρετών ή/και υπηρεσιακών συμβουλίων από τις κρίσεις διότι η πραγματικότητα αποδεικνύει καθημερινά την επίδραση των «πελατειακών σχέσεων» σε ανάλογες ενέργειες. Επιπλέον, μετά από πρόσφατη ενημέρωση από την υπηρεσία μας, θα διατεθούν σύντομα κάποια ερωτηματολόγια στους δημοσίους υπαλλήλους (να θεωρήσουμε ότι αφορούν και σε υπαλλήλους ΟΤΑ και ΝΠΔΔ;) για να περιγράψουν τη φύση και το σκοπό της εργασίας τους. Ενώ το ερωτηματολόγιο βρίθει άσκοπων και περιπεπλεγμένων ερωτημάτων δεν συμπεριλαμβάνεται το απολύτως αναγκαίο ερώτημα εξαρχής, δηλαδή: «Ποιο είναι το εκπαιδευτικό σας επίπεδο και πώς αξιοποιείται από την Υπηρεσία στην οποία εργάζεστε;»Συμπληρωματικά, θα ωφελούσε να ερωτηθεί ο υπάλληλος: «Πώς πιστεύετε ότι μπορούν να αξιοποιηθούν οι γνώσεις και δεξιότητές σας, από την Υπηρεσία σας, και ποιες θα έπρεπε να είναι οι αρμοδιότητές σας σύμφωνα με το αντικείμενο σπουδών και εξειδίκευσης (εάν διαθέτετε) για την αναβάθμιση της Υπηρεσίας σας και βελτίωση της δικής σας απόδοσης;».
 
 
Χρύσα
Θεωρώ ότι για να ηγηθεί κάποιος ενός οργανισμού πρέπει να έχει γνώσεις διοίκησης και κυρίως διοίκησης ανθρώπινων πόρων. Γι’ αυτό στη χώρα μας η ομαδική εργασία, η υποκίνηση του προσωπικού, η επιβράβευση, τα κίνητρα είναι άγνωστες λέξεις. Φυσικά να πληροί κάποια minimum κριτήρια όπως πτυχίο, γνώσεις χειρισμού Η/Υ, κάποια προϋπηρεσία, ευστροφία, υπομονή, αντοχή στην πίεση, αποδοτικότητα, συναισθηματική νοημοσύνη, ικανότητα συνεργασίας, καινοτόμες ιδέες, σωστή συμπεριφορά προς υφισταμένους και πολίτες κλπ. Αλήθεια γιατί κάποιος με ένα διδακτορικό είναι καλύτερος όταν δεν απασχολείται σε θέση ερευνητή ή κάποιος που γνωρίζει γαλλικά όταν δεν τα χρησιμοποιεί στον χώρο εργασίας ή κάποιος με 30 χρόνια προϋπηρεσίας και παλιά νοοτροπία;
 
 
Δημήτρης Τζούλιας
Τα μεγάλα πρόβλημα της Δημόσιας Διοίκησης ήταν και συνεχίζουν να είναι η έλλειψη κινήτρων, η καθετοποιημένη δομή της και η αναξιοκρατία.Οι θέσεις ευθύνης, είναι αυτό ακριβώς που έννοεί η ίδια η λέξη «ΕΥΘΥΝΗ». Συνεπώς, κατά την άποψή μου, η κατάληψη των θέσεων αυτών δεν θα πρέπει να συνδυάζεται με τυπικά ή άλλου τέτοιου είδους προσόντα. Η 33άχρονη εμπειρία από την υπηρεσία μου σε διάφορα ΝΠΔΔ, μου έχει αποδείξει ότι ένας υπάλληλος κατηγορίας ΔΕ είναι δυνατόν να διοικήσει με καλύτερα αποτελέσματα ένα οργανισμό από έναν ΠΕ.Δεν θα πρέπει λοιπόν να αποκλείεται εκ΄ των προτέρων κανείς από τη δυνατότητα κατάληψης μιας τέτοιας θέσης.Αρκεί η «ειδική επιτροπή» που θα τους κρίνει, να έχει τη δυνατότητα της διερεύνησης αυτών των ικανοτήτων. Αυτό φυσικά προϋποθέτει την ύπαρξη πλήρους φακέλου του κάθε υπαλλήλου, πράγμα το οποίο μέχρι σήμερα δεν υπάρχει, πέραν των γνωστών εκθέσεων αξιολόγησης που όλοι γνωρίζουμε πως συντασσόταν.Σε καμία όμως περίπτωση δεν θα πρέπει να καταλαμβάνονται αυτές οι θέσεις από υπαλλήλους που έχουν λιγότερα από 25 χρόνια υπηρεσία και δεν έχουν περάσει από όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις εργασίας.
 
 
Δημήτρης Ρέππος
Ρε παιδιά αυτός ο Μιχαλόπουλος μεγάλος μεταρρυθμιστής. Τι να το κάνεις το σχέδιο νόμου όταν έχει τον Οδηγό σχεδιασμού περιγραμμάτων θέσεων εργασίας? κ. Υπουργέ γιατί δεν τον κάνετε εξαγωγή στη Γαλλία να μεταλαμπαδεύσει τη συσσωρευμένη του γνώση? κάνατε πάνω από 6 μήνες για την αξιολόγηση των δομών και αυτός θέλει 10 μέρες για τα περιγράμματα? Πού τον βρήκατε? Στη NASΑ?