Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Δέσποινα Στόλη
Σε κάθε περίπτωση για την προβολή της αντικειμενικότητας και αξιοκρατίας , στην επιλογή των θέσεων που πραγματεύεται το νομοσχέδιο, πρέπει να μοριοδοτείται ή ακόμη και να επιβάλλεται στους συμμετέχοντες να έχουν διοριστεί μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας ΑΣΕΠ.
 
 
ΜΙΧΑΛΗΣ
Είμαι υπάλληλος κατηγορίας ΠΕ σε μια πολύ μεγάλη υπηρεσία όπου πραγματικά όλοι μας ανεξάρτητα από το τρόπο που διοριστήκαμε προσφέρουμε στην Υπηρεσία τον καλύτερο μας εαυτό. Εκτός από τον Προϊστάμενο της Υπηρεσίας, είμαι ο μεγαλύτερος σε ηλικία υπάλληλος κατηγορίας ΠΕ η ΤΕ, έχω το περισσότερο χρόνο απασχόλησης(συνολικά σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα), την μεγαλύτερη εμπειρία (σχεδόν όλοι οι συνάδελφοι όταν υπάρχει κάποιο δύσκολα αντιμετωπίσιμο πρόβλημα απευθύνονται σε μένα), τα περισσότερα αντικειμενικά προσόντα και επίσης είμαι ο μοναδικός υπάλληλος κατηγορίας ΠΕ η ΤΕ που έχει διοριστεί με γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Για όλα αυτά ο εργοδότης μου ,το ελληνικό δημόσιο, με τιμωρεί και με αμείβει χαμηλότερα από οποιοδήποτε άλλο συνάδελφο μου καθώς θεωρεί ότι η επαγγελματική μου ζωή ξεκίνησε από την στιγμή του διορισμού μου και μετά.Και προφανώς μου στερεί το δικαίωμα να προαχθώ σε θέσεις ευθύνης καθώς η δημόσια προϋπηρεσία και με το νέο νόμο θα μετράει μεν λιγότερο αλλά δεν παύει να μετράει. Ο λόγος που σας γράφω δεν αφορά προσωπικά εμένα καθώς έχω ήδη ξεκινήσει τις διαδικασίες και πριν τελειώσει το 2013 θα έχω μεταναστεύσει. Σας παρακαλώ,όμως, να κάνετε το αυτονόητο και να αναγνωρίσετε την προϋπηρεσία των πολύ λίγων δημοσίων υπάλληλων που διαγωνίστηκαν σε γραπτούς διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ,αρίστευσαν και διορίστηκαν αξιοκρατικά. Το δημοσιονομικό κόστος από μια τέτοια ενέργεια είναι αμελητέο καθώς υπάρχει ο φραγμός της ποσόστωσης στους βαθμούς εξέλιξης. Με μια τέτοια ενέργεια θα δικαιώσετε τουλάχιστον ηθικά εκείνους που πίστεψαν στον εαυτό τους και στην έννοια της αξιοκρατίας και θα τους δώσετε τουλάχιστον τη δυνατότητα να προαχθούν σε θέσεις ευθύνης όπως τους αξίζει..
 
 
Andreas Charitos
Αναγνώριση εμπειρίας του ιδιωτικού τομέα Οι δυνατότητες και η απόδοση ενός υπαλλήλου σχετίζεται απόλυτα με το «πακέτο» των τριών προϋποθέσεων που αυτός αντιπροσωπεύει: 1. Γνωστικό επίπεδο2. Εμπειρικό επίπεδο3. Προσωπικές ικανότητες και δεξιότητες Όσον αφορά στο δεύτερο για την επίτευξη της στοχοθετημένης αποδοτικότητας δεν μπορεί να αγνοούνται ικανότητες και δεξιότητες του υπαλλήλου που αποκτήθηκαν στον ιδιωτικό τομέα. Αυτό θα πρέπει να αποτυπώνεται ξεκάθαρα στο φάκελο του εργαζόμενου και να συσχετίζεται με τα έντυπα «περιγραφές θέσεων εργασίας».
 
 
Σπηλιωτόπουλος Κωνσταντίνος
Αν το ζητούμενο είναι να επιλεγούν οι καταλληλότεροι για την κατάληψη θέσεων ευθύνης θα πρέπει να αναζητηθεί ένα σύστημα επιλογής που θα εστιάζει στη δυνατότητα όσων επιλεγούν να παίξουν το ρόλο που θα τους ανατεθεί. Η δυνατότητα αυτή δεν συναρτάται με το πλήθος των πτυχίων που κατέχει το προσωπικό της Διοίκηση αλλά με τις πραγματικές ικανότητες του καθενός. Το όποιο σύστημα επιλογής, κατά τη γνώμη μου, θα πρέπει να αναζητά αυτές ακριβώς τις ικανότητες και να στηρίζεται στην ουσιαστική αξιολόγηση του προσωπικού και όχι στο πλήθος των τίτλων. Ελάχιστο χρόνο (λίγες μόνο ημέρες) πριν την αποχώρησή μου από τη Διοίκηση και έχοντας υπηρετήσει σε νευραλγική θέση ευθύνης τα τελευταία δεκατρία έτη, έχω καταλήξει στην άποψη ότι ικανοί άνθρωποι υπάρχουν παντού και ότι τα τυπικά στοιχεία δεν καθιστούν οπωσδήποτε τον κάτοχό τους ικανό για την κατάληψη θέσεων ευθύνης. Προφανώς για την κατάληψη θέσεων ευθύνης πρέπει κάποιος να διαθέτει τυπικά στοιχεία αλλά αυτά θα πρέπει να αποτελούν το ελάχιστο προαπαιτούμενο και όχι το κρίσιμο στοιχείο της αξιολόγησης.Ας τολμήσει επιτέλους το Δημόσιο να επιλέξει τους ικανότερους καθιερώνοντας ένα σύστημα επιλογής όπου το 25% της μοριοδότησης θα στηρίζεται στα τυπικά στοιχεία των υπαλλήλων, το 15% σε προφορική συνέντευξη (για ευνόητους λόγους) και το 60% σε εξετάσεις στις οποίες θα μπορούν να λάβουν μέρος όσοι κατέχουν τα προαπαιτούμενα ελάχιστα τυπικά στοιχεία και έναν ελάχιστο χρόνο υπηρεσίας (π.χ. 5 έτη)και οι οποίες θα δίνουν τη δυνατότητα αξιολόγησης των πραγματικών ικανοτήτων των υπαλλήλων που επιθυμούν να καταλάβουν θέσεις ευθύνης. Μέθοδοι ουσιαστικής αξιολόγησης υπάρχουν αλλά για να υιοθετηθούν πρέπει να ξεφύγουμε όλοι από λογικές που εξυπηρετούν μόνο μικροσυντεχνιακά συμφέροντα και επιδιώξεις.
 
 
Μανώλης
Τί θα λέει το ΠΔ του [3] δεν διευκρινίζεται επακριβώς, το χειρότερο είναι η πρόνοια του [8] «Για την προσωρινή κάλυψη των κενών θέσεων προϊσταμένων των νέων οργανικών μονάδων μέχρι την επιλογή και τοποθέτηση προϊσταμένων κατά τις διατάξεις του παρόντος άρθρου, εφαρμόζονται αναλόγως οι διατάξεις του άρθρου 87 παρ. 4 του Υπαλληλικού Κώδικα», δηλαδή, «Αν κενωθεί ή συσταθεί θέση προϊσταμένου οργανικής μονάδας οποιουδήποτε επιπέδου και μέχρι την τοποθέτηση, κατόπιν επιλογής ή μετακίνησης, νέου προϊσταμένου, τα σχετικά καθήκοντα μπορεί να ανατίθενται προσωρινά με απόφαση του αρμόδιου Υπουργού ή του αρμόδιου οργάνου διοίκησης σε προϊστάμενο οργανικής μονάδας του ίδιου ή κατώτερου επιπέδου ή σε οποιονδήποτε άλλο υπάλληλο του οικείου φορέα, εφόσον διαθέτει τα νόμιμα τυπικά προσόντα για την επιλογή σε θέση προϊσταμένου αντίστοιχου επιπέδου»…Υπηρεσιακά συμβούλια δεν υπάρχουν στη Διοίκηση? Οποιοσδήποτε «ευνοούμενος» του πελατειακού κράτους θα μπορεί άνετα να προχωρήσει.