Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΛΕΩΝΙΔΑΣ
Επιτρέψτε μου να αμφιβάλλω αν πράγματι «θεσπίζεται το νέο και ανταποκρινόμενο στη διοικητική πραγματικότητα πλαίσιο της επιλογής» των προϊσταμένων των οργανικών μονάδων.Με το προτεινόμενο άρθρο, απλά δεν αποκλείονται από τη διαδικασία επιλογής ως προϊσταμένων επιπέδου τμήματος, οι χαμηλόβαθμοι υπάλληλοι (Βαθμοί Ε΄ και ΣΤ΄).Στην πραγματικότητα, εφόσον οι κρίσεις θα γίνουν με τη μοριοδότηση του άρθρου πρώτου του ν. 3839/2010 και τις μεταβατικές διατάξεις της παραγράφου 5 του άρθρου 5 του ίδιου νόμου (χωρίς διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και συνέντευξη δηλαδή) η προϋπηρεσία θα βαρύνει τόσο υπέρ των «παλαιών» συναδέλφων ώστε τα πιθανά πρόσθετα τυπικά προσόντα να μην μπορούν να γείρουν την πλάστιγγα υπέρ των νεώτερων.Προτείνω την μείωση της μοριοδότησης της προϋπηρεσίας στο δημόσιο τομέα και την ταυτόχρονη αναγνώριση της προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα.Συμφωνώ με τις διαπιστώσεις του Αντώνη (3/5/2013)
 
 
Βασίλειος Κοντοθανάσης
Για τον υπάλληλο που του ανατίθενται προσωρινά καθήκοντα προϊσταμένου σύμφωνα με την παρ 7 του άρθρου 2 ισχύουν τα περιγραφόμενα στην παράγραφο 2.α.5 του άρθρου 2;
 
 
Αθηνά
Επειδή όπως λέει ο λάος » Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι» Θα πρέπει να υπάρξει έλεγχος για το πως έγιναν προϊστάμενοι αυτοί που υπηρετούν θέσεις ευθύνης σήμερα. Αν δεν τηρήθηκε η νόμιμη διαδικασία και ορίστηκαν ως προϊστάμενοι από τον εκάστοτε Γενικό Γραμματέα, Δήμαρχο κτλ, ενώ προηγούνταν άλλοι υπάλληλοι, δεν θα πρέπει να προσμετρηθεί ο χρόνος αυτός και θα πρέπει οι παρανομούντες πολιτικώς προϊστάμενοι να τιμωρηθούν για τις παράνομες αποφάσεις που εξέδωσαν, ώστε να κοπεί ο ομφάλιος λώρος με την πολιτική εξουσία & να εξορθολογιστεί η Δημόσια Διοίκηση.Επίσης, πρέπει να υπάρξει αρνητική μοριοδότηση για όλους αυτούς που μονιμοποιήθηκαν με φωτογραφικές διατάξεις (π.χ. Π.Δ. Παυλόπουλου και ΠΑΣΟΚ), καθώς τεκμαίρεται υποχρέωσή τους στα κόμματα.Ακόμη, θα πρέπει να καταργηθεί ο θεσμός του Γενικού Γραμματέα, που αποτελεί έναν θεσμό ανευ αντικειμένου που δημιουργεί προβλήματα παρά λύνει, και έχει ως επακόλουθο να ξοδεύονται τεράστια ποσά για τη μισθοδοσία προσώπων που κατά κανόνα δεν κατάφεραν να σταδιοδρομήσουν ως βουλευτές καθώς και των πολυάριθμων συμβούλων τους – πολλές φορές ανύπαρκτων προσόντων.Τέλος, να αναρτηθούν στο OpenGov.gr τα τυπικά προσόντα των Γενικών Γραμματέων και η προηγούμενη εμπειρία τους, καθώς και των συμβούλων τους.Αν δεν υπάρξει αξιοκρατία, διαφάνεια και ηθική στα ανώτερα στρώματα ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΘΑΡΣΗ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ…
 
 
Ι.Ι.
το νομοσχέδιο1.καταργεί τους βαθμούς και είναι σωστό2.καταργεί την επετηρίδα ( χρόνια υπηρεσίας ) και είναι σωστό3.μειώνει τα χρόνια για επιλογή σε θέση Γ.Διευθυντή και είναι σωστό4.δεν αναφέρει πουθενά τα αξιοκρατικά κριτήρια που πεσπίζει ο ν.3839/2010 και αυτό είναι λάθος ( μήπως και ύποπτο ? )5.δεν αναφέρει πουθενά ότι και οι αναπληρώσεις ( τοποθετήσεις προσωρινών αναπληρωτών προισταμένων ) θα γίνονται με αξιοκρατικά κριτήρια και με μόρια επίσης και αυτό είναι λάθος6.δεν αναφέρει πουθενά θέματα χρονικών περιθωρίων και αυτο είναι λάθος7.αναφέρει για έκδοση Π.Δ. τα οποία θα εκδοθούν… πότε ? άγνωστο ….και αυτό είναι λάθος. τα κριτήρια του νόμου 3839/2010 πρέπει να μνημονευθούν στο εν λόγω νομοσχέδιο με αναφορά ότι μπορεί να γίνουν τροποποιήσεις προς όφελος τις αξιοκρατίας. σε άλλη περίπτωση προεδρικά δεν θα βγούν, οι αναπληρωτές θα είναι ίδιοι και με τις μεταβατικές και οι ήδη προιστάμενοι θα είναι οι ίδιοι και η κατάσταση αυτή θα μονιμοποιηθεί. κρατήστε τα κριτήρια του ν.3839/2010 έστω και μέχρι την εφαρμογή και έκδοση των νέων Π.Δ. καθώς και την εφαρμογή των μεταβατικών διατάξεων του άρθρου 5
 
 
Σταύρος Κυριαζής
Καλό θα είναι να μην ξεχνάει κανείς ότι η Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης είναι «αδιαβάθμητη» στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας.Εξ ού και ο τίτλος που απονέμει σε καμία χώρα της Ε.Ε., των ΗΠΑ, της Αυστραλίας, της Ασίας κλπ. δεν λογίζεται ως μεταπτυχιακός ή ως διδακτορικός.Προς επίρρωσιν των προαναφερομένων, θα πρέπει να αναφερθεί ότι κανείς απόφοιτος της ΕΣΔΔΑ δεν μπορεί να σταδιοδρομήσει στα Τριτοβάθμια Ιδρύματα οποιασδήποτε χώρας -ούτε της Ελλάδας- (π.χ. για μεταπτυχιακές, διδακτορικές ή μεταδιδακτορικές σπουδές) χρησιμοποιώντας ως μοναδικό του προσόν τον τίτλο αποφοίτησής του από την Σχολή.Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο άλλωστε, χρειάζεται παράλληλα να προσκομίσει και τον τίτλο σπουδών του σε οποιδήποτε διαβαθμισμένο εκπαιδευτικό ίδρυμα, τον οποίον απέκτησε πριν ή ακόμη και μετά τη εισαγωγή του στην ΕΣΔΔΑ.Συνεπώς, θεωρώ φρόνιμο να μην τοποθετούμε τον τίτλο της ΕΣΔΔΑ, υπερβολικά πάνω από την πραγματική «εσωτερική του αξία» (υπερεκτίμηση), δεδομένου μάλιστα ότι υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο να αντιμετωπίσουμε στο μέλλον το ζήτημα με ενστάσεις και προσφυγές, που προφανώς θα επιφέρουν καθυστερήσεις στις κρίσεις και τοποθετήσεις και κατ’ επέκτασιν και στο έργο της δημόσιας διοίκησης!Πολύ αβάντα έχει δοθεί ήδη με τα έξι έτη στη βαθμολογική εξέλιξη (και όχι μόνον)!Άλλωστε, είναι αυτονόητο, ότι στις ευνομούμενες πολιτείες, οι τίτλοι σπουδών καθώς και τα αντικειμενικά προσόντα με τα οποία συνδέονται οι κάτοχοί τους, δεν μπορούν να αναβαθμίζονται τεχνητά (δηλ. όχι με νόμους, υπουργικές αποφάσεις και Προεδρικά διατάγματα, αλλά ούτε κάν με το ίδιο το Σύνταγμα της χώρας).Η περίπτωση παραπέμπει σε «κλέπτοντας οπώρας».