Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
MPR
«Η υποχρεωτική απομάκρυνση μερικών χιλιάδων προσωπικού θα γίνει για την ανανέωση του προσωπικού του δημοσίου. Θα φύγουν ακατάλληλοι ή «επίορκοι» και στον ίδιο αριθμό θα προσληφθούν αξιοκρατικά νέοι άνθρωποι που έχουν επιτύχει στο ΑΣΕΠ και παραμένουν για χρόνια αδιόριστοι. Θα ήθελα να δω ποιος θα βρεθεί τότε να «υπερασπιστεί» την απομάκρυνση των ακατάλληλων και τον ταυτόχρονο αξιοκρατικό διορισμό νέων από το ΑΣΕΠ. Είπαμε ότι σπάμε ταμπού και το εννοούμε..». Πρωθυπουργός, ομιλία στον ΣΕΒ «…για κάθε μία αναγκαστική αποχώρηση ακατάλληλου υπαλλήλου να προσλαμβάνεται ένα νέος, καταρτισμένος υπάλληλος μετά από διαγωνισμό». Υπουργός Δοικητικής Μεταρρύθμισης, συνέδριο Economist «όλοι γνωρίζουν ότι το δημόσιο χρειάζεται και νέους και καλά εκπαιδευμένους υπαλλήλους». Π. Τόμσεν, Απρίλιος 2013 Αξιότιμοι κύριοι,εφόσον η ποιοτική αναβάθμιση του δημοσίου και η καθιέρωση της αξιοκρατίας στις προσλήψεις είναι τα βασικά στοιχεία της διοικητικής μεταρρύθμισης, γιατί στοχοποιούμαστε ως υποψήφιοι προς απόλυση όσοι διοριστήκαμε μέσω ΑΣΕΠ σε ΝΠΙΔ που καταργούνται; Υπάρχουν δύο ΑΣΕΠ, ένα «παλιo» που ενέκρινε τις δικές μας προσλήψεις και αξιολόγησε τους τίτλους σπουδών, τα μεταπτυχιακά, τις γλώσσες, την προϋπηερσία μας για να διοριστούμε με ανοιχτές και αδιάβλητες διαδικασίες και ένα «νέο» που από εδώ και πέρα θα σηκώσει το βάρος της αναβάθμισης του δημοσίου;Υπάλληλος μέσω ΑΣΕΠ, κάτοχος διδακτορικού, σε ΝΠΙΔ
 
 
ZERAR
ΕΠΙΚΤΟΤΩ ΚΑΙ ANTIΓΡΑΦΩ (ΕΛΠΙΖΩΝΤΑΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ…ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ Η…ΩΡΑ….) ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ 14-5-2013, 11,41πμ.ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ – ΑΝΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗΣτο άρθρο 6 του ν. 3613 / 2007 «Ρυθμίσεις θεμάτων Ανεξαρτήτων Αρχών, κλπ…» ορίζονται τα εξής:«Στη διαδικασία κάλυψης κενών θέσεων με μετάταξη βάσει ανακοίνωσης (προκήρυξης), σύμφωνα με τη διάταξη της παρ. 1 του άρθρου 71 του Υπαλληλικού Κώδικα μπορεί να μετέχουν οι υπάλληλοι κρατικών νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου, καθώς και υπάλληλοι των Δ.Ε.Κ.Ο., οι οποίες δεν είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο και στις οποίες το Δημόσιο κατέχει την πλειοψηφία του μετοχικού τους κεφαλαίου, εφόσον έχουν συμπληρώσει διετή τουλάχιστον υπηρεσία. Ο χρόνος υπηρεσίας των μετατασσομένων λογίζεται ως χρόνος πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας για κάθε συνέπεια στις υπηρεσίες στις οποίες μετατάσσονται. Η κατάταξη στους βαθμούς του Υπαλληλικού Κώδικα γίνεται με βάση το συνολικό χρόνο υπηρεσίας τους με εξαίρεση το χρόνο ο οποίος δεν υπολογίζεται για προαγωγή σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 89 του Υπαλληλικού Κώδικα, που εφαρμόζεται αναλόγως».Με την προαναφερόμενη διάταξη προβλέπεται η συμμετοχή υπαλλήλων κρατικών νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου, καθώς και υπαλλήλων των Δ.Ε.Κ.Ο. οι οποίες δεν είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο και στις οποίες το Δημόσιο κατέχει την πλειοψηφία του μετοχικού τους κεφαλαίου σε διαδικασία μετάταξης η οποία διενεργείται κατ’ εφαρμογή της παρ. 1 του άρθρου 71 του Υπαλληλικού Κώδικα και αφορά υπαλλήλους υπαγόμενους στον κώδικα αυτό!Οι υπάλληλοι αυτοί (κρατικών ΝΠΙΔ και ΔΕΚΟ) δεν υπάγονται στον υπαλληλικό κώδικα και δεν έχουν την ιδιότητα του δημοσίου υπαλλήλου, την οποία το πρώτον την αποκτούν εφόσον κριθούν ότι έχουν τα νόμιμα προσόντα της προς κάλυψη με μετάταξη θέσεως! Δηλαδή γι’ αυτούς δεν πρόκειται ουσιαστικά για μετάταξη αλλά για πρώτο διορισμό σε κενή οργανική θέση δημοσίου υπαλλήλου!Για τους προαναφερόμενους υπαλλήλους (το πρώτον διοριζόμενους) προβλέπεται η αναγνώριση της υπηρεσίας τους στα κρατικά ΝΠΙΔ και τις ΔΕΚΟ από τις οποίες προέρχονται «… ως χρόνος πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας για κάθε συνέπεια στις υπηρεσίες στις οποίες μετατάσσονται (το πρώτον διορίζονται)…»!Παρόμοια όμως ρύθμιση δεν προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία για όσους διορίζονται το πρώτον (χωρίς δηλαδή τη συμμετοχή τους σε διαδικασία μετάταξης) κατ’ εφαρμογή των διατάξεων 15 επ. του Υπαλληλικού Κώδικα σε θέσεις του Δημοσίου και έχουν προϋπηρεσία σε ίδια κρατικά ΝΠΙΔ και ΔΕΚΟ!Όμως πρόκειται για τις ίδιες ακριβώς περιπτώσεις για τις οποίες ωστόσο γίνεται διαφορετική ρύθμιση! Στην πρώτη περίπτωση αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία ενώ στη δεύτερη όχι!Η προαναφερόμενη ρύθμιση αντιβαίνει στην καθιερούμενη από το άρθρο 4 παρ. 1 του Συντάγματος αρχή της ισότητας των Ελλήνων ενώπιον του νόμου, η οποία επιβάλλει την ίση αντιμετώπιση των Ελλήνων από το νόμο, όταν τελούν υπό τις αυτές νομικές και πραγματικές συνθήκες χωρίς να συντρέχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος δημοσίου συμφέροντος που να επιβάλει διαφορετική ρύθμιση. Είναι δηλαδή αντισυνταγματική!Για την αποκατάσταση της αρχής της ισότητας, που έχει παραβιασθεί σύμφωνα με τα παραπάνω, θα πρέπει η διάταξη που προβλέπει την αναγνώριση της υπηρεσίας των υπαλλήλων των κρατικών ΝΠΙΔ και ΔΕΚΟ που διορίζονται το πρώτον σε κενές οργανικές θέσεις του Δημοσίου κλπ μέσω συμμετοχής τους σε διαδικασία μετάταξης «… ως χρόνο πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας για κάθε συνέπεια στις υπηρεσίες στις οποίες μετατάσσονται (το πρώτον διορίζονται)…» να εφαρμοστεί και στους υπαλλήλους των ίδιων προσώπων που διορίζονται το πρώτον σε ίδιες θέσεις χωρίς τη συμμετοχή τους σε διαδικασία μετάταξης, αλλά ως επιτυχόντες σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ!