Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Aristoteles
Υπάρχουν περιπτώσεις υπλλήλων που τους ανατέθηκαν καθήκοντα προϊστάμενου Τμήματος, Διεύθυνσης ακόμη και Γεν. Διεύθυνσης χωρίς να έχουν περάσει από Υπηρεσιακό Συμβούλιο. Οι τοποθετήσεις αυτές στις περισσότερες περιπτώσεις – στην υπηρεσία μου σίγουρα- έγιναν καθαρά για σκοπιμότητες κάθε μορφής. Οι υπάλληλοι αυτοί και για αυτό το χρονικό διάστημα δεν θα πρέπει να μοριοδοτηθούν για τη συγκεκριμένη προυπηρεσία. Στην καλύτερη των περιπτώσεων για 6 μήνες όσο είναι οι έκτακτες ανάγκες. Μια σημαντική τομή θα ήταν σε θέση που προβλέπονται προϊστάμενοι από τον Κλάδου ΠΕ-Διοικητικού να μπορούν να υποβάλουν υποψηφιότητα προϊσταμένου υπάλληλοι κάθε κλάδου.
 
 
Γ. Ψ.
Το κριτήριο να μην έχουν προφανή απόκλιση από την υλοποίηση της στοχοθεσίας τα προηγούμενα έτη πριν την επιλογή τους είναι κατά τη γνώμη μου ασαφές. Επιπλέον υπάρχει η δυσκολία ότι ακόμη δεν έχουν θεσπιστεί στόχοι τουλάχιστον σε κάποια τμήματα της δημόσιας διοίκησης. Αρα με ποια κριτήρια θα γίνεται η επιλογή για τον πρώτο καιρό που θα πρέπει να εφαρμοστεί ο νόμος; Θα ήθελα να τονίσω ότι ακόμη δεν υπάρχουν διαδικασίες μετάβασης από τον ένα βαθμό στον άλλο. Επειτα όλα αυτά υπάρχει κίνδυνος να ανατραπούν στα συμβούλια επιλογής και η επιλογή να βασίζεται στην επετηρίδα. Αυτό θα πρέπει να προβλεφθεί. Θα υπάρχει δυνατότητα προσφυγής κατά της τελικής απόφασης του συμβουλίου επιλογής; Νομίζω ότι θα έπρεπε να καθοριστούν στο νομοσχέδιο κάποια τυπικά κριτήρια επιλογής πχ απόφοιτοι της Σχολής Δημόσιας Διοίκησης, κάτοχοι διδακτορικού ή μεταπτυχιακού κλπ
 
 
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΜΕ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΟΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ.ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΝ ΟΧΙ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΙΘΟΥΜΕ ΩΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ.ΕΧΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ – ΑΤΥΧΙΑ ΠΡΙΝ ΔΙΟΡΙΣΤΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΓΙΑ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟ 2005 ΑΡΑ ΕΧΩ ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΤΣΙ ΘΕΩΡΟΥΜΑΙ ΝΕΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΡΙΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ, ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΕ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΠΟΣΟΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΟΤΙ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΚΤΛ ΚΤΛ. ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ 20 – 25 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΛΑΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΟΛΟΙ(ΟΣΟΙ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ)ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ(ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ) ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΙΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Ο ΔΙΑΓΩΝΣΜΟΣ ΚΑΘΕ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ.
 
 
thanassis
υπάρχουν πιό απλοί τρόποι αξιολόγησης. Προκηρύσσεις μια θέση υπευθύνου ως ενδιαφέροντος, δηλαδή ποιοί θέλουν μια τέτοια θέση, η οποία θα έχει το εξής: θα πληρώνεται κάποιος αν φέρνει τα λεφτά του μισθού του πίσω και ταυτόχρονα δημιουργεί στην υπηρεσία του πλεονάσματα που δεν πλήττουν την κοινωνία – χαράτσια κλπ άγονοι φόροι. Αν το ψάξετε λίγο αυτό που θεωρείται προοδευτική πρόταση εδώ είναι κεκτημένα αιώνα και βάλε στην υπόλοιπη Ευρώπη, δηλαδή ο απλός πολιτισμός στην καθημερινότητα. Το αν μια πρόταση είναι αληθής ή ψευδής στο μέλλον- αυτό που θα συμβεί στο μέλλον είναι η αιτία της σημερινής πρότασης αληθούς ή ψευδούς! Αν κάποιος νέος άνθρωπος πρέπει να διδαχτεί κάτι στα πανεπιστήμια, είναι οτιδήποτε άλλο εκτός ότι δουλειά είναι μόνο αυτή του δημοσίου υπαλλήλου κατά τον »ελληνικό τρόπον»: οριζόντιο μπετόν στην σκέψη μας και κάποιοι που είναι αρχιτέκτονες ξέρουν τι εννοώ.
 
 
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΠΡΟΤΑΣΗ 1.ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΥΠΟΨΙΝ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ/ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ. ΑΦΟΥ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΝ ΜΕ ΝΟΜΙΜΕΣ/ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΟΣΑ ΕΙΣΕΠΡΑΞΑΝ.ΠΡΟΤΑΣΗ 2.ΝΑ ΜΗΝ ΘΙΓΟΥΝ ΟΣΟΙ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΝ ΜΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ, Η ΑΛΛΟ ΝΟΜΙΜΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΗ ΔΙΑΦΩΝΙΣΜΟ , ΑΛΛΑ ΑΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ, ΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ ΥΠΟΨΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ , ΚΑΙ ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ Η ΣΥΝΗΠΗΡΕΤΗΣΗ ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ/ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ…ΑΦΗΣΑΝ ΔΟΥΛΙΕΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ , ΜΕ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΕΣ ΑΜΟΙΒΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ‘ΣΙΓΟΥΡΟ’ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΔΙΕΛΥΣΑΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΕΩΘΗΚΑΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ, ΟΣΟΙ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ, ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΒΑΖΕΤΕ ΝΑ ΒΡΑΣΟΥΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΖΑΝΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ: ΔΕΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΘΗΚΑΝ, ΔΕΝ ΞΟΔΕΨΑΝ, ΔΕΝ ΧΡΕΩΘΗΚΑΝ ,ΔΕΝ ΞΕΝΙΤΕΥΤΗΚΑΝ , ΔΕΝ ΣΤΕΡΗΘΗΚΑΝ , ΕΙΣΗΛΘΑΝ ΜΕ ΄ΜΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ’ , ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΚΑΛΥΠΤΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥΣ, ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ /ΕΛΙΣΣΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΠΙΟ ΄ΣΙΓΟΥΡΕΣ’ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ………………ΠΡΟΤΑΣΗ 3.ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ,ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΟΙ .ΠΡΟΤΑΣΗ 4.ΣΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΟΠΟΠΘΕΤΗΣΗΣ ΤΩΝ 1851 ΙΔΑΧ ΔΕ ( ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΜΕ ΜΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΠΡΩΤΟΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΘΕΣΕΙΣ) 100 ΜΟΡΙΑ ΗΤΑΝ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΦΟΡΕΑ/ΥΠΗΡΕΣΙΑ. ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΜΕΤΡΟ , ΚΑΘΩΣ ΟΠΟΙΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ ΧΑΝΕΙ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΑΥΤΑ , ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ.ΠΡΟΤΑΣΗ5. AN ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΕΙΤΕ;; ΒΑΛΤΕ ΒΡΑΧΥΧΡΟΝΙΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΑΝΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟ , ΔΩΣΤΕ ΜΙΑ- ΔΥΟ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΔΙΟΡΘΩΣΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΣΟΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΠΙΣΩ……