Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΕΝΩΣΗ ΜΑΡΙΝΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΘΕΜΑ: Διαβούλευση Σχεδίο Νόμου ‘‘Τουριστικά πλοία και άλλες διατάξεις‘‘Στα πλαίσια της διαβούλευσης του ως άνω σχεδίου νόμου και εκπροσωπώντας την Ένωση Μαρινών Ελλάδας (ΕΜΑΕ) σας δηλώνουμε ότι αναφορικά με τα θέματα των Φορέων Διαχείρισης των τουριστικών λιμένων (Μαρίνες) που φιλοξενούν σκάφη αναψυχής και αποτελούν τα μέλη μας, έχοντας ως γνώμονα τη βελτίωση του Σχεδίου Νόμου, έχουμε να κάνουμε τις παρακάτω επισημάνσεις και προτάσεις : 1. Άρθρο 3. ΝαύλωσηΣτα πλαίσια της απελευθέρωσης των επαγγελμάτων, στην παρ. 3 του άρθρου 3, να παρέχεται και στους φορείς διαχείρισης των τουριστικών λιμένων (μαρινών) το δικαίωμα εκναύλωσης των επαγγελματικών πλοίων αναψυχής. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΜΑΡΙΝΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣΤΟ Δ.Σ
 
 
Ευθύμιος Μπιμπής
Στο άρθρο 2.1.β ζητάμε να αναγράφεται στο έγγραφο εθνικότητας ότι το πλοίο είναι επαγγελματικό. Δηλαδή περιμένουμε ότι η κάθε Ευρωπαϊκή Χώρα θα εκδώσει νόμο για να αλλάξει το Έγγραφο Εθνικότητας που εκδίδει. Εμείς θα το κάναμε για κάποια άλλη χώρα;;; Επιπλέον το σκάφος χαρακτηρίζεται επαγγελματικό από άλλον φορέα (Ελλάδα-ΥΕΝ). Ο χαρακτηρισμός του σκάφους στο έγγραφο εθνικότητας είναι κατά δήλωση του πλοϊοκτήτη και μπορεί ν’ αλλάξει. Άρα προς τι όλα αυτά;
 
 
ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
Άρθρο 03 : ΝαύλωσηΗ εκμετάλλευση των επαγγελματικών πλοίων αναψυχής επιτρέπεται μόνον με ολική ναύλωση διάρκειας τουλάχιστον οκτώ (8) ωρών υπολογιζομένης από την αναχώρηση του πλοίου από τον λιμένα απόπλου έως και την τελική αποβίβαση των επιβατών με τον κατάπλου του πλοίου και τη ληξη του ναυλοσυμφώνου και έχει ως αποκλειστικό σκοπό την εκτέλεση ταξιδιού αναψυχής, αποκλειομένης της ναύλωσής τους για άλλο σκοπό που ρυθμίζεται από άλλες διατάξεις του παρόντος νόμου, όπως άθληση, εκπαιδευτικά ταξίδια, συμμετοχή σε αγώνες, εκτέλεση θαλασσίων εκδρομώνΝομιζω οτι θα ειναι και το τελος της προσπαθειας των ομιλων- σχολων για εκπαιδευση και διαδοση του αθληματος και κυριως σε ομιλους της περιφερειας που αναγκαστικα χρησιμοποιουν επαγ.σκαφη για τις αναγκες τους(δεν ειναι δυνατον καθε ομιλος να αγορασει και να συντηρει σκαφη για να κανει αυτο που του επιτασει το κρατος δηλαδη την διαδοση του αθληματος για το οποιο η πολιτεια του παραχωρει χωρους και διευκολυνσεις). Επεισης η συρικνωση του αγωνιστικου στολου ειναι αναποφευκτη αφου δεν θα μπορει πλεον να χρησιμοποιηται ενα σκαφος επαγγελματικο για αγωνες και οι οποιοι χορηγοι δεν θα μπορουν να εξυπηρετηθουν.Αν υπολογισουμε οτι τα δυο τριτα των σκαφων που συμμετεχουν σε αγωνες τοπικους ,εθνικους ,διεθνεις ειναι σκαφη επαγγελματικα που προσπαθωντας να εκμεταλευτουν την μεγαλη περιοδο απραξιας (τελος –αρχη σεζον) διατηρουν την ζωη και την κινηση στον ενχωριο αθλητικο τουρισμο ,Η απαγορευση θα θανατωσει το αθλητισμο το racing chartering,την εκμαθηση την διαδοση της ιστιοπλοιας και της ναυτικης μας τεχνης και παραδοσης που εδω και πολλα χρονια οι ομιλοι σχολες και επαγγελματιες προσπαθουν να αναπτυξουν σε μια χωρα και ενα λαο που θα επρεπε να ειναι υποδειγμα ναυτικου λαου και ναυτοσυνης.β) Απαγορεύεται επίσης η παραμονή του πλοιοκτήτη ή του εφοπλιστή καθώς και των παρένθετων προσώπων αυτών στο επαγγελματικό πλοίο αναψυχής, κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης των ελάχιστων προβλεπομένων ημερών ναύλωσης της παρ. 6 του παρόντος άρθρου.«Κυβερνήτης»:i. Για τα επαγγελματικά πλοία αναψυχής: είναι το πρόσωπο που προσλαμβάνεται από τον ναυλωτή ή ο επιβάτης που διαθέτει ναυτική ικανότητα και εμπειρία και αναλαμβάνει τη διακυβέρνηση επαγγελματικού πλοίου αναψυχής, το οποίο μπορεί να εκναυλώνεται χωρίς πλοίαρχο και πλήρωμα, σύμφωνα με τον παρόντα νόμο.Ενω απαγορευεται ο ιδιοκτητης να επιβαινει στο σκαφος , στους ορισμους οποιος κατα δηλωση διαθετει ναυτικη ικανοτητα αναλαμβανει την διακυβερνηση.Και αναρωτιεμαι, ειναι πιο ασφαλες αυτο; Και πως πρεπει να ειναι η εκπαιδευση του; Οι Ναυτικοι ομιλοι εχουν σχολες εκμαθησης με προγραμμα μαθηματων θεωρητικων –πρακτικων, εξετασεις κλπ. ολα αυτα για να δωσουν εμφαση στην εκμαθηση και την ασφαλεια .Η δηλωση εξασφαλιζει κατι?
 
 
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΘΑΛΛΑΣΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ
3.2. Η εκμετάλλευση των επαγγελματικών πλοίων αναψυχής επιτρέπεται μόνον με ολική ναύλωση διάρκειας τουλάχιστον οκτώ (8) ωρών υπολογιζόμενης από την αναχώρηση του πλοίου από τον λιμένα απόπλου έως και την τελική αποβίβαση των επιβατών με τον κατάπλου του πλοίου και τη λήξη του ναυλοσυμφώνου και έχει ως αποκλειστικό σκοπό την εκτέλεση ταξιδιού αναψυχής, αποκλειόμενης της ναύλωσής τους για άλλο σκοπό που ρυθμίζεται από άλλες διατάξεις του παρόντος νόμου, όπως άθληση, εκπαιδευτικά ταξίδια, συμμετοχή σε αγώνες, εκτέλεση θαλασσίων εκδρομών.Ναύλωση για μεταφορά προσώπων με εισιτήριο ή πραγμάτων με ναύλο απαγορεύεται.Ρητά επιτρέπεται η εκτέλεση μέχρι δύο συμβάσεων ναύλωσης εντός του ίδιου εικοσιτετραώρου. Στην περίπτωση αυτή οι συμβάσεις ναύλωσης εντός του ίδιου εικοσιτετραώρου, θα υπολογίζονται ως μία ημέρα ναύλωσης. Αντικαθίσταται ως εξής: 3.2. Η εκμετάλλευση των επαγγελματικών πλοίων αναψυχής επιτρέπεται μόνον με ολική ναύλωση διάρκειας τουλάχιστον οκτώ (8) ωρών υπολογιζόμενης από την αναχώρηση του πλοίου από τον λιμένα απόπλου έως και την τελική αποβίβαση των επιβατών με τον κατάπλου του πλοίου και τη λήξη του ναυλοσυμφώνου και έχει ως αποκλειστικό σκοπό την εκτέλεση ταξιδιού αναψυχής.Ναύλωση για μεταφορά προσώπων με εισιτήριο ή πραγμάτων με ναύλο απαγορεύεται.Ρητά επιτρέπεται η εκτέλεση μέχρι δύο συμβάσεων ναύλωσης εντός του ίδιου εικοσιτετραώρου. Στην περίπτωση αυτή οι συμβάσεις ναύλωσης εντός του ίδιου εικοσιτετραώρου, θα υπολογίζονται ως μία ημέρα ναύλωσης. Τεκμηρίωση: Ο περιορισμός είναι επιβαρυντικός για τα σκάφη με ελληνική σημαία. Στην περίπτωση που οι ναυλωτές δεν μπορούν να ναυλώσουν ελληνικά επαγγελματικά σκάφη / πλοία αναψυχής για τη συμμετοχή τους σε αγώνες αναγκαστικά θα απευθυνθούν στη γείτονα χώρα. Έτσι, θα συμμετέχουν σε αγώνες που διοργανώνονται στην Ελλάδα με τουρκικές σημαίες…!Σε ότι αφορά στο κομμάτι της εκπαίδευσης, ένα τέτοιο μέτρο θα ήταν καταστρεπτικό για τις περισσότερες σχολές. Καταστροφή των σχολών σημαίνει καταστροφή της βάσης της πυραμίδας των ενασχολούμενων με τα ιστιοπλοϊκά σκάφη. Όσο λιγότεροι νέοι ιστιοπλόοι εισέρχονται στο χώρο, τόσο λιγότεροι θα είναι αυτοί που θα νοικιάζουν σκάφη, ή θα εξελίσσονται επαγγελματικά στο χώρο.Επίσης, τα ελληνικά διπλώματα θα απαξιωθούν πλήρως και θα βρεθούμε στη δυσάρεστη θέση στην Ελλάδα να χρησιμοποιούμε διπλώματα που θα βγάζουν ξένες σχολές (με σκάφη που δρουν ανεξέλεγκτα στην Ελλάδα)! 3.4. α) Επιβίβαση στο επαγγελματικό πλοίο αναψυχής άλλων προσώπων πέραν αυτών πουαναγράφονται στη θεωρημένη από τη Λιμενική Αρχή του λιμένα αφετηρίας κατάστασηεπιβαινόντων ή οριστική αποβίβαση ενός ή περισσότερων από τους επιβαίνοντες, πριν από τη λήξη του ναυλοσυμφώνου, δεν επιτρέπεται, εκτός εάν αυτό προβλέπεται ρητά από τοναυλοσύμφωνο με την αναγραφή των ονοματεπωνύμων των προσώπων που θα επιβιβαστούν ή αποβιβαστούν και του λιμένα επιβίβασής ή αποβίβασής τους ή αν πρόκειται για λόγους που οφείλονται σε ανωτέρα βία. Αντικαθίσταται ως εξής: 3.4. α) Επιβίβαση ή αποβίβαση στο επαγγελματικό πλοίο αναψυχής άλλων προσώπων πέραν αυτών που αναγράφονται στη θεωρημένη από τη Λιμενική Αρχή του λιμένα αφετηρίας κατάσταση επιβαινόντων ή οριστική αποβίβαση ενός ή περισσότερων από τους επιβαίνοντες, πριν από τη λήξη του ναυλοσυμφώνου, δεν επιτρέπεται, παρά μόνο ύστερα από θεώρηση στην πλησιέστερη Λιμενική Αρχή νέας κατάστασης επιβαινόντων ήαν πρόκειται για λόγους που οφείλονται σε ανωτέρα βία. Τεκμηρίωση: Πρόκειται για μια διάταξη που θα αυτοαναιρεθεί καθώς δεν είναι εφικτός ο έλεγχος. Είναι δε παράλογος, καθώς σε πολλές περιπτώσεις δεν μπορεί να υπάρχει τέτοιος προγραμματισμός. 3.7.β) Στην περίπτωση εκναύλωσης του επαγγελματικού πλοίου αναψυχής σε παρένθετα πρόσωπα του πλοιοκτήτη ή του εφοπλιστή, δεν παρέχεται απαλλαγή από τον ειδικό φόρο κατανάλωσης, τον Φ.Π.Α., οποιουσδήποτε δασμούς ή επιβαρύνσεις καυσίμων και λιπαντικών που προβλέπονται για τα επαγγελματικά πλοία αναψυχής. Τα αντίστοιχα ταξίδια αναψυχής δεν μπορούν να διαρκούν συνολικά περισσότερο από δεκαπέντε (15) ημέρες κατά την περίοδο από 15ης Ιουνίου έως και 15ης Σεπτεμβρίου. Αντικαθίσταται ως εξής: 3.7.β) Στην περίπτωση εκναύλωσης του επαγγελματικού πλοίου αναψυχής σε παρένθετα πρόσωπα του πλοιοκτήτη ή του εφοπλιστή, δεν παρέχεται απαλλαγή από τον ειδικό φόρο κατανάλωσης, τον Φ.Π.Α., οποιουσδήποτε δασμούς ή επιβαρύνσεις καυσίμων και λιπαντικών που προβλέπονται για τα επαγγελματικά πλοία αναψυχής. Τεκμηρίωση: Αυτή η παράγραφος αντίκειται στο σκεπτικό της μεικτής χρήσης η οποία είναι ο ακρογωνιαίος λίθος στο μεγαλύτερο ποσοστό αυτής της δραστηριότητας. Η απαξίωση των επαγγελματικών σκαφών είναι τόσο μεγάλη που σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να καλυφθεί από το κέρδος από τα ναύλα, ιδιαίτερα σε αυτήν την περίοδο κρίσης που διανύουμε. Ως εκ τούτου, η κτήση επαγγελματικού σκάφους δεν αποτελεί κερδοφόρο επένδυση πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Εάν κάποιος αφαιρέσει το κίνητρο της χρήσης σε παρένθετα πρόσωπα τότε δεν θα υπάρξει καμία σχετική επένδυση και κατ’ επέκταση ανάπτυξη στο χώρο και θα παραδώσουμε τον κλάδο στα χέρια των σκαφών της Τουρκίας και της Κροατίας. Εφόσον δε από τη χρήση αυτή θα προκύπτει ΦΠΑ από το ναύλο και τα καύσιμα, το Κράτος μόνον κέρδος έχει και όχι ζημία.
 
 
Πανελλήνιος Όμιλος Ιστιοπλοΐας Ανοικτής Θαλάσσης
Στο άρθρο 3 παράγραφος 2 μεταξύ άλλων αναφέρεται: «Η εκμετάλλευση των επαγγελματικών πλοίων αναψυχής έχει ως αποκλειστικό σκοπό την εκτέλεση ταξιδιών αναψυχής αποκλειόμενης της ναύλωσης τους για άλλο σκοπό που ρυθμίζεται από άλλες διατάξεις του παρόντος νόμου όπως άθληση, εκπαιδευτικά ταξίδια, συμμετοχή σε αγώνες, εκτέλεση θαλασσίων εκδρομών».Στο άρθρο αυτό παρατηρούμε ότι προστίθεται πέραν των περιορισμών που αναφέρονται στο άρθρο 1 και η απαγόρευση ναύλωσης για εκτέλεση θαλασσίων εκδρομών. Δηλαδή η θαλάσσια εκδρομή δεν θεωρείται αναψυχή.