Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΚΟΥΛΟΥΡΗΣ ΔΗΜΟΣ
γ) Για την συμπλήρωση του κατώτατου ορίου ημερών ναύλωσης δεν προσμετρώνται οι ημέρες που το επαγγελματικό πλοίο, μετά τη λήψη άδειας απόπλου από την λιμενική αρχή του αφετήριου λιμένα παρέμεινε σε αυτόν πέραν των εικοσιτεσσάρων (24) ωρών χωρίς να εκτελέσει ταξίδι αναψυχής εφόσον δεν συντρέχουν λόγοι που αποδεδειγμένα δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα των συμβαλλομένων μερών της ναύλωσης. Σε αυτή τη περίπτωση, εκτός από την εγγραφή των στοιχείων του ναυλοσυμφώνου στο Ε.Ε.Π.Σ.Ε.Π.Α. απαιτείται και η εγγραφή στη στήλη παρατηρήσεων του ίδιου εντύπου της Λιμενικής Αρχής απόπλου για τις ημέρες που δεν πρέπει να προσμετρηθούν. Δηλαδή αν οι πελάτες θέλουν να μείνουν στο λιμάνι αναχώρησης θα πρέπει να τους διώξουμε με το ζόρι και να ελέγχουμε αν έφυγαν την επόμενη μέρα του απόπλου
 
 
Βιντζηλαίος Φίλιππος
Απλοποιήστε με τον νόμο τις διαδικασίες απόπλου του κάθε σκάφους. Θεσπίστε ΤΗΝ ΕΝΑΙΑ ΚΑΡΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΣΚΑΦΟΥς ΚΑΘΕ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ στην εννοια της αδεια κυκλοφορίας αυτοκινήτου με ενιαίο αριθμό μητρωου το νουμερο του καθε σκάφους. Εκεί να βάλετε και ενα παράβολο για την ετήσια ανανέωση , που να περιλαμβάνει ακόμα και τα έξοδα που θα γίνουν για την διαδικτύωση των λιμεναρχείων.Την ΕΝΑΙΑ ΚΑΡΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΣΚΑΦΟΥς να επιδεικνύουμε μαζι με αντίγραφο ηλεκτρονική κατάθεση του Ναυλοσυμφώνου που να υπάρχει στο διαδικτυο. Ουτε χαρτομάνι ουτε Πολλα παρα δωσε με τα Λιμενικά φυλάκια για τρίωρα. Αν πατε στην Ζεα , στο Καλαμακι κ.λ.π.βλέπετε λιμενοφυλακες που γκρινιαζουν γιατι αντι να κάνουν την δουλειά τους, ασχολούνται με χαρτία. Εχετε ρωτησει τους απλούς λιμενοφύλακες αν αυτη ειναι η δουλειά τους κι αν αυτοι εχουν εκπαιδευτει για γραμματείς? Επιτρέπεται λιμενοφύλακες να μην ξέρουν τουλάχιστον 2 γλώσσες και να μην εχουν στην στολή τους ενα σημαιάκι της γλώσσας που ξέρουν? ο συντάκτης μάλλον δεν εχει παει με σκάφος σε άλλα μερη του κόσμου, να δει πως συμπεριφέρονται και τι ρόλο παιζουν τα λιμενικά φυλακια. Για ποιόν λόγο τα λιμεναρχεία δεν δινουν απόπλου μετα τις 8 το βράδυ εφόσον τα σκάφη πληρουν τους νομους για νυκτερινους πλόες? Μου εχειτ υχει να ερθει καθυστερημένη πτήση, ναμην μου δινουν απόπλου. Με ποιό δικαίωμα, εφ όσον ειναι ανοικτά και εχει αξιωματικό υπηρεσίας?
 
 
ΚΟΥΛΟΥΡΗΣ ΔΗΜΟΣ
4. Πριν από τον απόπλου, ο πλοίαρχος ή ο κυβερνήτης επαγγελματικού πλοίου αναψυχής είναι υποχρεωμένος να καταθέτει στη Λιμενική Αρχή του λιμένα αφετηρίας ονομαστικές καταστάσεις πληρώματος και επιβατών, αντίγραφα των οποίων, θεωρημένα από την ίδια Αρχή, πρέπει να φέρει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μαζί με τα λοιπά έγγραφα και τα πρωτότυπα δημόσια αποδεικτικά ταυτοπροσωπίας των επιβαινόντων.Επίσης υποχρεούται να επιδεικνύει στην αρμόδια Λιμενική Αρχή, κατά την λήψη της σχετικής άδειας απόπλου, ταυτότητα, διαβατήριο ή άλλο ικανό δημόσιο αποδεικτικό από το οποίο να πιστοποιείται η ταυτοπροσωπία καθενός από τους επιβάτες. Αν κατά τη διάρκεια της ναύλωσης επέλθει μερική μεταβολή στην κατάσταση επιβαινόντων, ο πλοίαρχος ή ο κυβερνήτης υποβάλει για θεώρηση νέα κατάσταση στην αρμόδια Λιμενική Αρχή. Στην περίπτωση αυτή, τα αποδεικτικά της ταυτοπροσωπίας επιβατών θα προσκομίζονται κατά την θεώρηση της νέας κατάστασης επιβατών καθώς και σε κάθε μεταγενέστερη τροποποίησή της. Η ολική μεταβολή της κατάστασης επιβαινόντων απαγορεύεται και ισοδυναμεί με τερματισμό της τρέχουσας ναύλωσης. Πρέπει λοιπόν να μαζευτεί όλο το πλήρωμα στο σκάφος για να μπορέσουμε να πάρουμε απόπλου. Τι γίνεται όταν κάποιοι από το πλήρωμα έρθουν με κάποια άλλη πτήση, εμείς θα πρέπει να είμαστε standby όλη την μέρα και την νύκτα. Και όταν πάμε στο λιμεναρχείο να μας πουν κλείσαμε για σήμερα ελάτε αύριο κλπ. (συνήθως τα λιμεναρχεία μετά τις 21.00 δεν δίνουν απόπλου γιατί έτσι αποφασίζει οα αξιωματικός υπηρεσίας)Θα πρέπει να καταλάβετε ότι οι πελάτες μας είναι το 80% ξένοι τουρίστες και το 20% Έλληνες (αν και την τελευταία τριετία έχουν εξαφανισθεί). Το πλήρωμα σε ένα ιστιοφόρο σκάφος κατά μέσο όρο είναι 8 άτομα Για να μην αναφέρω τα χιλιάδες προβλήματα που έχουμε με τα Λιμεναρχεία, που καθένας Λιμενοφύλακας έχει δικό του κανονισμό απόπλου. Τώρα θα πρέπει να βάλουμε και άλλο μπελά στο κεφάλι μας. Καλά θα κάνετε πρώτα να εκπαιδεύσετε τους Λιμενοφύλακες, να έχουν τουλάχιστον δίπλωμα ταχύπλοου και ιστιοφόρου σκάφους για να ξέρουν τι διαχειρίζονται .Οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν ούτε μία δεύτερη γλώσσα και πολλές φορές κάνουμε τους διερμηνείς ανάμεσα στον πελάτη – τουρίστα και την Λιμενική Αρχή.Καταργήστε την γραφειοκρατία και κάνετε μηχανογράφηση στα Λιμεναρχεία, για να μπορούν να ελέγχουν τα επαγγελματικά σκάφη, και να φύγουν τα λαμόγια του κλάδου μας από την μέση.Καταργήστε την διαδικασία του απόπλου με την σημερινή μορφή και κάντε την μηχανογραφικά, με κάθε ιδιοκτήτη – εταιρία να μπαίνουν σε site του Λιμεναρχείου και να καταθέτουν το ναυλοσύμφωνο, το crew list και έτσι να είναι ενημερωμένα όλα τα λιμεναρχεία της επικράτειας Προωθούμε και εργαζόμαστε στην μοναδική βιομηχανία του Τουρισμού που υπάρχει στην πατρίδα μας και πρέπει το υπουργείο να είναι αρωγός και όχι βάρος στους επαγγελματίες.
 
 
Κωνσταντίνος Τετρίγγας
Θα ήταν χρήσιμο να καθορισθεί εννιαία διαδικασία και κυρίως τα απαραίτητα έγγραφα για τη χορήγηση απόπλου των επαγγελματικών πλοίων αναψυχής. Παρατηρείται σήμερα το φαινόμενο κάθε Λιμενική αρχή να ακολουθεί σχετικά διαφορετική διαδικασία και να απαιτεί λιγότερα ή περισσότερα έγγραφα (εκτός του ναυλοσυμφώνου και της λίστας επιβατών)Αλλού ζητούνται πρωτότυπες υπογραφές, αλλού όχι, υπεύθυνες δηλώσεις καιφωτοτυπίες για τα διπλώματα αλλού είναι απαραίτητα τα πρωτότυπα αλλού αρκούν φωτοτυπίες κλπ.Σημαντικό είναι να ληφθεί υπόψιν ότι η διαιδκασία αυτή όποια καταλήξει να είναι – να είναι αλή και με τα λιγότερα δυνατόν χαρτιά έτσι ώστε να είναι λειτουργική.Είναι γνωστό σε όλους όσους ασχολούνται με το αντικείμενο, είτε είναι οι ιδιοκτήτες, είτε οι διαχειριστές των σκαφών, είτε οι Λιμενικοί ότι στις περιόδους της έντασης του τουρισμού, μπλοκάρουν τα γραφεία του Λιμενικού με αποτέλεσμα την καθυστέρηση της διαιδκασίας.Δεν είναι πολύ ωραίο να περιμένει ο πελάτης που έχει ναυλώσει το σκάφος μια ή και δύο ώρες πολλές φορές για να του παραδώσουμε τα έγγραφα του σκάφους και να ξεκινήσει τις διακοπές του. Αν δε λάβουμε υπόψιν μας και την τη διαδικασία που έχει προηγηθεί στο γραφείο μας με την υπογραφή όλων των απαραίτητων χαρτιών (ναυλοσύμφωνα, λίστρες πλήρώματος, υπέυθυνες δηλώσεις, κλπ) για να πάμε στο Λιμεναρχείο, τότε τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο δύσκολα.Επίσης σήμερα πια πολλά έγγραφα διακινούνται με email, πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπάρχουν πια πρωτότυπα, όπως πχ οι ασφαλειες των σκαφών. Αυτό κάπως πρέπει να λυθεί.Κ¨ατι άλλο σημαντικό θα ήταν η μηχανογράφηση του αρχείου των σκαφών και των εγγράφων με τις ημερομηνίες που λήγουν, ώστε τα Λιμενικά όργανα να μην είναι υποχρεωμένα να ελέγχουν όλο το φάκελλο με τα χαρτιά του σκάφους σε κάθε διαδικασία απόπλου. Φανταστείτε όταν μια εταιρεία έχει 15, 20 30 αναχωρήσεις και στη συνέχεια περιμένουν στην ουρά οι επόμενοι με αντίστοιχο αριθμό φακέλων για απόπλου.Λάβετε δε υπόψιν ότι σε ζωτιθκής σημασίας Λιμεναρχεία όλη αυτή τη δουλειά τη βγάζουν 2 το πολύ 3 Λιμενικοί.Θα μπορούσαν με τον αριθμό νηολογίου να ελέγχουν σε ένα υπολογιστή απλά με ένα κλικ, να βλέπουν αμέσως ότι το σκάφος είναι οκ χωρίς να χρειάζεται να δούν τα πάντα και να χορηγούν τον απόπλου.Αυτό θα γίνει αν όλοι όσοι εκδίδουν τα διάφδορα έγγραφα, νηογμώμονας, ραδιουπηρεσίες κλπ, είναι πιστοποιημένοι και υποχρεωμένοι να καταχωρούν τα έγγραφα γαι το συγκεκριμένο σκάφος σε ένα on line σύστημα. Ετσι αυτόματα στο τέλος το σκάφος θα έχει ένα γενικό βεβαιωτικό αξιοπλοίας και όλα θα είναι πιο απλά.Ευχαριστώ για το χρόνο σα ςκαι την προσοχή σαςΣτη διάθεση σας.
 
 
ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
«Κυβερνήτης»:i. Για τα επαγγελματικά πλοία αναψυχής: είναι το πρόσωπο που προσλαμβάνεται από τον ναυλωτή ή ο επιβάτης που διαθέτει ναυτική ικανότητα και εμπειρία και αναλαμβάνει τη διακυβέρνηση επαγγελματικού πλοίου αναψυχής, το οποίο μπορεί να εκναυλώνεται χωρίς πλοίαρχο και πλήρωμα, σύμφωνα με τον παρόντα νόμο.Ενω απαγορευεται ο ιδιοκτητης να επιβαινει στο σκαφος , στους ορισμους οποιος κατα δηλωση διαθετει ναυτικη ικανοτητα αναλαμβανει την διακυβερνηση.Και αναρωτιεμαι, ειναι πιο ασφαλες αυτο; Και πως πρεπει να ειναι η εκπαιδευση του; Οι Ναυτικοι ομιλοι εχουν σχολες εκμαθησης με προγραμμα μαθηματων θεωρητικων –πρακτικων, εξετασεις κλπ. ολα αυτα για να δωσουν εμφαση στην εκμαθηση και την ασφαλεια .Η δηλωση εξασφαλιζει κατι?