Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Πιρπιρης Ελευθεριος
Αρθρο 03 παρ.4βΕιμαι επεγγελματιας απο το 1985. Μετα απο τοσα χρονια, υπαρχουν πελατες που δεν ερχονται για το σκαφος αλλα για μενα. Εκτος απο εμενα, γνωριζω δεκαδες αλλους ιδιοκτητες που οπως ειναι φυσικο δουλευουν ως κυβερνητες στο ιδιο τους το σκαφος.Τι ακριβως εννοει το συγκεκριμενο αρθρο? Δηλαδη οταν εχουμε ναυλο με σκηπερ (και πολλοι ναυλωνουν το σκαφος τους μονο με τον εαυτο τους ως κυβερνητη) θα πρεπει να βρουμε καποιον αλλον που δεν γνωριζει ουτε τις ιδιαιτεροτητες του σκαφους και βεβαιως ουτε τους πελατες?Αρθρο 03 παρ.4γΕδω βλεπουμε οτι ο ιδιοκτητης δυναται να επιβαινει ως κυβερνητης οπως και ειναι σωστο.Πρεπει να γινει σαφες και να διατυπωθει καλυτερα κατα τη γνωμη μου.Αρθρο 03 παρ.5Αφου ολοι σε ευρω πληρωνουν.Και πειτε μου παρακαλω εαν πληρωθω σε ρουβλια η σε νομισμα της Ζιμπαμπουε με ποια ισοτιμια θα εισελθει το συναλαγμα αφου η τραπεζα της Ελλαδος δεν εχει ισοτιμιες για τα παραπανω?Αρθρο 03 παρ.4αΥπαρχουν πολλες περιπτωσεις,ειδικα σε ναυλους σχετικα μεγαλης διαρκειας (2-3 εβδομαδες) που οι πελατες θελουν να αλλαξουν καποιους επιβαινοντες στη μεση του ταξιδιου.Ακομα και αν ξερουμε απο πριν ποιοι επιβατες θα αλλαξουν,τα κοτερα ΔΕΝ ειναι πλοια της γραμμης και μπορει π.χ.λογω καιρικων συνθηκων η αλλαγη επιβαινοντων να γινει σε αλλο λιμανι απο το προγραμματισμενο.Επισης μην ξεχνατε οτι ο πελατης πληρωνει για τις διακοπες του και πιθανον να θελει πιο ελευθερο προγραμμα.Θυμηθειτε οτι εαν θελεις να πας απο λιμανι σε λιμανι και σε καθορισμενο χρονο,πας με το πλοιο της γραμμης δεν χρειαζεται να νοικιασεις σκαφος.Ακομη:Εαν καποιος κατα τη διαρκεια των διακοπων του γνωρισει το ταιρι της ζωης του δεν θα μπορει να το παρει μαζι στο υπολοιπο ταξιδι? (μηπως να τον δειρουμε κι ολας?) Μηπως ειναι πιο σωστο να δηλωνουμε την αλλαγη επιβαινοντων στο τοπικο λιμεναρχειο οπως καναμε μεχρι σημερα?Παρακαλω σκευθειτε λιγο σαν πελατης αλλα και σαν ιδιοκτητης.Για την αναπτυξη του τουρισμου απαιτουνται καλες παρεχομενες υπηρεσιες και για τουτο δεν βοηθα η γραφειοκρατια που αντιμετωπιζουμε 30 χρονια τωρα.Φερνουμε χρηματα στην Ελλαδα και πρεπει να μας βοηθουν στο εργο μας τοσο το ΥΕΝ οσο και οι Λιμενικοι που συχνα μας αντιμετωπιζουν οχι και τοσο φιλικα.
 
 
Παναγιωτης Σκαρμέας
Αρθρο 12 παραγρ.5αΝα γραφεί «για τα επόμενα τρία μέτρα (ήτοι 12,01 έως 15 μέτρα ) αντι 10,01 μετρα.
 
 
Κωστας Καζακοπουλος
1)ΓΕΝΙΚΑ. Για να νομοθετησετε οτιδηποτε σχετικο με ναυταθλητικα σκαφη, θα επρεπε, κατα την γνωμη μου, να ειχατε συμβουλευτει το πλεον αρμοδιο οργανο, την Επιτροπη Ανοιχτης Θαλασσας της ΕΙΟ. Αυτη ειναι θεσμικα υπευθυνη για τον καθορισμο των αρχων βαση των οποιων διαξαγωνται οι αγωνες ανοιχτης θαλασσας στην χωρα μας, καταρτιζει το σχετικο Πανελληνιο Προγραμμα και αρα εχει υπευθυνη αποψη για τα σκαφη τα οποια μπορουν και πρεπει να συμμετεχουν στους αγωνες, ητοι τα ναυταθλητικα. Φανταζομαι οτι ειναι αυτονοητο οτι ναυταθλητικα ειναι τα σκαφη τα οποια συμμετεχουν σε ναυταθλητικους αγωνες.2)ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡ.2. Οι αρμοδιες υπηρεσιες σας γνωριζουν οτι η Γ.Γ.Α. εχει εδω και χρονια την θεση οτι » δεν υφισταται η εννοια του χαρακτηρισμου σκαφων ως ναυταθλητικων», αρνουμενη την υπαρξη του αρθρου 16 του Ν 438/76, το οποιο παρα την καταργηση του νομου, ισχυει μεχρι σημερα, διοτι εχει σαφως εξαιρεθει απο τον υπολοιπο νομο.Αυτο ειναι αποψη, ευτυχως, και του Υπουργειου σας, οπως προκυπτει απο σχετικα εγγραφα σας προς την Γ.Γ.Α.Ενδεικτικα παραπεμπω στην απαντηση 43250/15-9-09 της αρμοδιας Δ/σης της Γ.Γ.Α. στο 6953/13-8-09 εγγραφο του Γραφειου του Προθυπουργου. Αυτο γιατι δεν εχει νοημα η παραθεση δεκαδων εγγραφων της ΕΑΘ/ΕΙΟ, του συνηγορου του πολιτη, ομιλων και ιστιοπλοων για τους οποιους η Γ.Γ.Α. εχει την αποψη οτι δεν κανουν αθλητισμο, αλλα το κεφι τους.Συμπερασμα. Η παρ.2 ειναι εξ αρχης υπονομευμενη, εφοσον δεν προβλεφθει σαυτην ο καθορισμος του ορισμου του «Ναυταθλητικου Σκαφους» ο οποιος θα δεσμευει την Γ.Γ.Α. ωστε να υποχρεωνεται να υπογραφει τις σχετικες βεβαιωσεις.3)ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡ.3.3.1 Δεν υπαρχει λογικη στο οτι ενα επαγγελματικο δεν μπορει να ειναι «ΚΑΙ» ναυταθλητικο σκαφος εφοσον συμμετεχει σε αγωνες. Θα πρεπει να γνωριζετε, οτι για την συμμετοχη του σε αγωνες, ενα σκαφος, πρεπει να ειναι εφοδιασμενο με ειδικο πιστοποιητικο ικανοτητας, πληρως τεκμηριωμενο, το οποιο εκδιδεται απο την ΕΑΘ/ΕΙΟ σαν ο αντιπροσωπος στην Ελλαδα των εγκεκριμενων απο την Διεθνη Ομοσπονδια (ISAF) Συστηματων Ισοζυγισμου. Αυτο το πιστοποιητικο ειναι η μονη προυποθεση για να συμμετασχει ενα σκαφος σε Αγωνες και η οποια καταγκελια στην ISAF, οτι απαγορευουμε σαν Ελλαδα σε ενα σκαφος με πιστοποιητικο να τρεξει σε αγωνα θα μας εκθεσει διεθνως.3.2 Εαν δεν θελετε λοιπον να χαρακτηριζονται ως ναυταθλητικα τα επαγγελματικα σκαφη ειναι δικαιωμα σας. Με ποιο δικαιωμα ομως θα απαγορεψετε να τρεχουν σε αγωνες? Αν οχι απο αυτο το καλοκαιρι σιγουρα απο το επομενο οι φιλοι μας οι Τουρκοι οι οποιοι αγοραζουν σιγα-σιγα ολες τις μαρινες, εχουν προγραμματισει αγωνες απο τον Σαρωνικο προς τα παραλια τους. Αυτοι οι αγωνες γινονται κυριως με επαγγελματικα σκαφη. Θα τους το απαγορεψετε? Θα γελασουν και οι πετρες.Δεν ειναι δοκιμο με απαγορευσεις να προσπαθειτε να εφαρμοσετε κατι το ακατανοητο. Ολα τα κρατη προσπαθουν να αναπτυξουν τον θαλασσιο τουρισμο τους επεκτεινοντας τον και στον αθλητικο τομεα, εμεις και σαυτο θα τρεχουμε αναποδα?3.3. Τελος η επιπτωση αυτης της παραγραφου στην εκπαιδευση νεων ανθρωπων, για την επαφη τους με την ιστιοπλοϊα, η οποια καλως η κακως, γινεται κυριως μεσω των Ναυταθλητικων Ομιλων για τα μελη τους ειναι καθοριστικη. ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ. Εκτος αν η αποψη των συντακτων αυτου του αρθρου ειναι οτι οι Ομιλοι εχουν την δυνατοτητα να αγορασουν σκαφη για να εκπαιδευουν τα μελη τους. Διοτι βεβαια απαγορευεται να χρησιμοποιηθουν ιδιοτικα σκαφη για αυτον το σκοπο. Αρα τερμα στην υπαρξη ναυταθλητικης εκπαιδευσης, δεν την χρηαζομαστεΑν αυτο γινεται για να μην υπογραφονται ναυλοσυμφωνα δυο μηνων (60 ημερες) για την ενοικιαση σκαφους το οποιο ειναι γνωστο οτι χρησημοποιηται μονο 8 σαββατοκυριακα (16 ημερες), υπαρχει ποιο απλος τροπος να ελεγχθει. Αρκει μια απλη συμβουλη απο ανθρωπους που ασχολουνται με τα θεματα. Παντως δεν πιστευω οτι υπαρχει ανθρωπος ο οποιος να πιστευει πραγματικα οτι η ναυταθλητικη εκπαιδευση δεν ειναι αναψυχη.Αληθεια γιατι εχω την εντυπωση οτι σχεδον κανενας Υπουργος δεν συμβουλευεται γνωστες του αντικειμενου, προκειμενου να Νομοθετησει για καποιο θεμα και εν συνεχεια καλουμαστε ολοι μαζι να καταστρατηγουμε τον νομο, γιατι δεν προβλεπει τα αυτονοητα???
 
 
Μανωλης Τυφοξυλος
Στην παρ 4α του παροντος να ειναι υποχρεωτικη η επικαιροποιημενη κατασταση επιβαινοντων οταν το σκαφος βρισκεται σε πλευση.Οταν ειναι ελιμενισμενο δεν μπορει να απαγορευουμε στον ναυλωτη να προσκαλεσει καποιον πανω στο σκαφος.Ουτε μπορουμε να απαγορευσουμε σε επιβατη να αποβιβασθει σε καποιο ενδιαμεσο λιμενα εαν το επιθυμει η να επιβιβασθει καποιος αλλος που δεν ειχε αρχικα προβλευθει.Στην παρ.6α..οι επαγγ.αδειες των σκαφων ανανεωνονται σημερα καθε 5ετια πληρωνοντας καποια οχι ευκαταφρονητα παραβολα.Τωρα θα ανανεωνονται ανα 2ετια πληρωνοντας τα ιδια;Στην παρ.6γ υποχρεωνουμε τον ναυλωτη να αποπλευσει εντος 24ωρων αλλιως τις οποιες συνεπειες τις υφισταται ο πλοιοκτητης(μη προσμετρηση ημερων κλπ).Δηλαδη ο ναυλωτης που ναυλωνει ενα σκαφος απο λιμανι της Χαλκιδικης και θελει καθε μερα να πηγαινει για μπανιο και το απογευμα να επιστρεφει στο λιμανι και ενδεχομενως να παραμεινει και περαν των 24ωρων απο τη ληψη του αποπλου γιατι περιμενει και καποιον ακομα η ετσι θελει,μπορουμε να τον υποχρεωσουμε να φυγει;
 
 
Μανωλης Τυφοξυλος
Οτι μπορει να μας δυσφημησει ανεπανορθωτα στους πελατες ιδιεταιρα αυτους απο το εξωτερικο ειναι οι καθηστερησεις.Κατα την συναψη του ναυλ/νου ο ναυλωτης αποστελει μεσω e-mail τα στοιχεια διαβατηριων η ταυτοτητας των επιβατων καθως και τα διπλωματα κυβερνητη/συνκυβερνητη σε ηλεκτρονικη απεικονηση.Ετσι μπορουμε να διεκπεραιωνουμε την διαδικασια του αποπλου εγκαιρα και ει δυνατον απο την προηγουμενη ημερα της εναρξης του ναυλου ωστε ο ναυλωτης να αποπλεει την ωρα που εχει προγραμματισει και συμφωνησει με τον εκναυλωτη.Η διαδικασια συλλογης και προσκομισης των προτοτυπων θα δημιουργησει φορτο στον οποιο τα Λιμεναρχεια δεν μπορουν να ανταποκριθουν με δεδομενη και την ελειψη προσωπικου.θα υποστουμε εγγραφες αναφορες παραπονων που κανουν σε τετοιες περιπτωσεις στους tour operators τους με ευνοητα δυσμενη αποτελεσματα,και επι πλεον οικον.αποζημιωση απο τον πλοιοκτητη (που εν προκειμενω δε φταιει σε τιποτα) για τη μερα που εχασαν.