Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Θ.ταβουλαρης
Το βασικό για τη βελτίωση είναι να μπορει ο πολίτης να πει ένα παράπονο , να κάνει μία υπόδειξη, να μεταφέρει τη εμπειρία του απο την επαφή του με τοις υπηρεσίες .ΓΡΑΦΕΙΑ ΠΑΡΑΠΌΝΩΝ σε κάθε υπουργείο και υπηρεσία .Να μπορούμε να πούμε την άποψη μας με ένα e – mail .Κάτι που δεν είδα σε κανένα υπουργείο.
 
 
thanassis
Θεωρώ ότι κάποιος »έγκυρος» πρέπει να κηρύξει την χώρα σε: ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ και προς θεού δεν υπονοώ λύσεις του τύπου να μπει η χώρα στον γύψο, ούτε εθνοσωτήρες.
 
 
ΧΑΙΜ ΚΟΕΝ
Οι δημόσιες διαδικασίες, τουλάχιστον αυτές που αποτελούν μηχανισμούς (πχ Πολεοδομικά θέματα, οι χρονοβόρες – λόγω κακής διαχείρησης – πληρωμές Δημοσίου, έκδοση Διαβατηρίου κτλ) θα πρέπει να αυτοματοποιηθούν, όχι υποχρεωτικά ηλεκτρονικά, αλλά με σαφή χρονικά όρια διεκπεραίωσης. Με άλλα λόγια να θεσμοθετηθεί ένας πλήρης κατάλογος (μενού) υπηρεσιών στον οποίο θα ορισθεί ο χρόνος που διαθέτει ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ υπάλληλος να διεκπεραιώσει την ζητούμενη υπηρεσία προς τον Πολίτη. Αθέτηση του παραπάνω χρονικού ορίου θα δίνει το δικαίωμα στον (μέχρι σήμερα άβουλο) Πολίτη να καταγγείλει το γεγονός και με συνοπτικές διαδιαδικασίες (χωρίς υπηρεσιακά συμβούλια, συντεχνιακά συμφέροντα κτλ) ο υπάλληλος να υφίσταται άμεσο οικονομικό penalty (το μόνο που τον ενοχλεί) απλά με βάση τις ημερομηνίες Αίτησης του Πολίτη και έκδοσης του αποτελέσματος. Είναι ανεπίτρεπτο να ακούς από τον υπάλληλο «…εγώ μόλις έλαβα τον φάκελλο…», την στιγμή που ο νόμος σε πολλές περιπτώσεις προβλέπει συνολικό χρόνο αντίδρασης της Υπηρεσίας, που όμως δεν εφαρμόζεται στην πράξη από ανευθυνότητα, τεμπελιά, κακοήθεια, αναποτελεσματικότητα, ανεύθυνη ιεραρχία, αδειοδοσία κατά βούληση (χωρίς έλεγχο προϊσταμένου και χωρίς αντικαταστάτη) κτλ. Αν η ζητούμενη υπηρεσία περιλαμβάνει πολλά ενδιάμεσα στάδια την παραπάνω ευθύνη θα έχει ο Προϊστάμενος της Υπηρεσίας, ο οποίος ήδη πληρώνεται με υψηλότερη κλίμακα, ακριβώς για την (θεωρούμενη) ΥΠΕΥΘΥΝΗ διοίκηση που ασκεί, όντας ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ προσωπικά για την ΤΕΛΕΙΑ λειτουργία του τομέα ευθύνης του. Επιπλέον της άμεσης χρηματικής παρακράτησης, τα bonus, που καλόν θα ήταν να θεσμοθετηθούν, να εξαρτώνται αντικειμενικά και να είναι αντιστρόφως ανάλογα των τυχόν καταγγελειών που θα κατατεθούν από τους μη εξυπηρετηθέντες ΠΟΛΙΤΕΣ κατά την διάρκεια της θητείας των.
 
 
ΜΑΡΙΑ ΚΟΡ
Καλημέρα,Παρά το γεγονός ότι οι περισσότερες απόψεις αφορούν τη διαφθορά στο Δημόσιο, ακόμα και σήμερα συνεχίζουν ακάθεκτοι άπαντες. Παρά το γεγονός ότι θλίβωμαι , ελπίζω και συμμετέχω μήπως και κάποια στιγμή αλλάξει κάτι. Ελπίζω να σταματήσει το μοίρασμα των θέσεων από τα κόμματα (σημερινή κατάσταση) να σταματήσει αυτό το τρελλοκομείο των Νόμων και των Π.Δ. Αν σήμερα απευθυνθείς στο ΙΚΑ να ρωτήσεις πότε θα πάρεις σύνταξη , με όσα άτομα μιλήσεις τόσες απόψεις θα πάρεις και καμμία δεν θα είναι η σωστή.Ακόμα και η ιστοσελίδα του ΙΚΑ σε αποσυντονίζει ώστε να πληρώσεις εργατολόγο.Αν απευθυνθείς σε δασαρχείο να πάρεις χαρτί το οποίο δικαιούσαι άν δεν πληρώσεις την έβαψες. Σε τήλιξαν σε μία κόλλα χαρτί και τα πληρώνεις σε δικαστήρια, τα οποία σε αθωώνουν ενίοτε μετά από 10 χρόνια τουλάχιστον. Το περιβόητο ΑΣΕΠ δεν είναι και τόσο αθώο. Οι υπηρετούντες εκεί είναι και αυτοί τυφλοί σαν της Ζακύνθου.Οχι όλοι βέβαια. Αν θέλετε στοιχεία στη διάθεσή σας.Βέβαια το πιό σημαντικό βήμα ξεκινάει από το χαζοκούτι και την ανέλεγχτη ελευθερία, η οποία αγγίζει τα όρια της επικύνδυνης προπαγάνδας, της έντεχνης παραπληροφόρησης, της ψυχικής διαφθοράς και της πλασματικής πολυτελούς διαβίωσης των προβολέων.Να πω τί για την παιδεία. Από την στιγμή που συλλαμβάνονται παιδεραστες δάσκαλοι και δεν τιμωρούνται, δάσκαλοι με ναρκωτικά, δάσκαλοι με απόψεις φούμαρα. Ομως πρέπει να αποτίσω φόρο τιμής στους υπέροχους δασκάλους που δεν ξέχασαν ποτέ το λειτούργημα τους και συνεχίζουν να διδάσκουν πρώτα ηθική και μετά γράμματα. υπάρχουν όμως λίγοι ακόμα.