Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Γεώργιος Σαββόπουλος
Για να βελτιωθούν οι δημόσιες υπηρεσίες, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η αναμόρφωση του συστήματος προσλήψεων στο Δημόσιο. Το ΑΣΕΠ στην υπάρχουσα μορφή του είναι σπάταλο και λειτουργεί σε βάρος των ικανότερων υποψηφίων. Οι Έλληνες πολίτες εξετάζονται στο δημοτικό, στο γυμνάσιο στο λύκειο, στις Πανελλήνιες/Πανελλαδικές και στα πανεπιστήμια. Πολλοί είναι κάτοχοι πτυχίων ξένων γλωσσών και μεταπτυχιακών τίτλων. Το ΑΣΕΠ πρέπει να αποκτήσει μορφή βάσης δεδομένων στην οποία να μπαίνουν οι βαθμοί και τα πτυχία που συγκέντρωσαν οι πολίτες καθ’ όλη τη διάρκεια του βίου τους (στην Ελλάδα και στο εξωτερικό) έτσι ώστε να επιλέγονται πάντα οι καλύτεροι από τους ενδιαφερόμενους για κάθε θέση που ανοίγει. Οι διαγωνισμοί του ΑΣΕΠ είναι απλά σπατάλη χρημάτων για διορθωτές, καθαρίστριες και λοιπούς παρατρεχάμενους ενώ το ειδικό βάρος τους ευννοεί τους πρόσφατους απόφοιτους σε βάρος κατά πολύ ικανότερων (π.χ. διδακτόρων και κατόχων μεταπτυχιακών) οι οποίοι θα ήταν απείρως χρησιμότεροι στην δημόσια διοίκηση. Το να ξεκινάς ένα διδάκτορα που ξόδεψε 5-10 χρόνια δουλειάς για να αποκτήσει ένα πολύ βαθύτερο επίπεδο γνώσεων από την ίδια πρακτικά αφετηρία με έναν απόφοιτο πανεπιστημίου με πτυχίο 5 και 1-2 παιδιά, ούτε δίκαιο είναι για τον διδάκτορα, ούτε καλό για τις δημόσιες υπηρεσίες που πιθανότατα θα στερηθούν τα ικανότερα στελέχη, ενώ σίγουρα δεν προάγει την αξιοκρατία. Το κράτος χρειάζεται τους καλύτερους και αυτοί παντού και πάντοτε είναι οι διδάκτορες και οι κάτοχοι μεταπτυχιακών. Μόνο η Ελλάδα στελεχώνει υπουργεία με απόφοιτους λυκείου. Αν αυτό δεν αλλάξει, η χώρα απλά δεν θα έχει μέλλον.
 
 
Κωνσταντίνος Κεσανόπουλος
Θα είχε την δυνατότητα ο συντάκτης του κειμένου να κοινοποιήσει τα αποτελέσματα των δράσεων αυτών στον 1 χρόνο λειτουργίας τους?Τις αναγκαίες βελτιωτικές ενέργειες όπως προκύπτουν από τον απολογισμό?Τις αδυναμίες του σχεδιασμού? τις τυχόν ευθύνες για την μη σωστή εφαρμογή? Μάλλον όχι…
 
 
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ
Διαφάνεια σε όλα τα επίπεδα της δημόσιας διοίκησης. Ο καταχραστής δημόσιος υπάλληλος,αυτός που παίρνει μίζες, αυτός που άγνωστο πώς πλούτισε,να δικάζεται και με το που θα βγει η απόφαση να φεύγει δια παντός από την υπηρεσία του.Οι διαγωνισμοί για προμήθειες να είναι ανοιχτοί και να έχουν οριστεί εκ των προτέρων τα ποιοτικά στοιχεία των προϊόντων.Να μην μένουν τα ίδια άτομα σε χώρο με προμήθειες πάνω από 2 χρόνια και αφού υπάρχει γνώση των περιουσιακών στοιχείων τους πριν και μετά.
 
 
ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΦΡΑΓΚΙΟΥΔΑΚΗΣ
Συνεχίζοντας τις διαπιστώσεις και προτάσεις για την βελτίωση της Διοίκησης, έχω να εκθέσω συνοπτικά καιτα εξής: Στην διοίκηση, από χρόνια τώρα, έχει εκλείψει το αίσθημα της ευθύνης και το αίσθημα του φόβου των δημόσιων υπαλλήλων.Ένα μικρό ποσοστό υπαλλήλων έχουν αυταπάρνηση για την δουλειά τους και οι υπόλοιποι έχουν μπεί σε μιά ρουτίνα καθημερηνότητας, χωρίς ενδιαφέρον για πρωτοβουλίες και για ενημέρωσή τους.Αυτό επιβάλλεται να αναστραφεί και αυτό θα γίνει στα πλαίσια της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης , μόνο όταν οι αρμόδιοι επανιδρύσουν την διοίκηση σε νέα βάση. Δεν λέω να υιοθετηθούν οι δικές μου προτάσεις . Μπορεί να υπάρχουν και καλύτερες . ΚΑΤΙ ΟΜΩΣ ΝΕΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΥ ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΚΟΡΟΪΔΑ. ¨Εχει αποδειχθεί , ότι ούτε οιτακτικές Επιθεωρήσεις έχουν αποτέλεσμα στο να βελτιωθεί η διοίκηση.Εκτιμώ και προτείνω, θεσμικά την διοίκηση στην εν γένει δράση της να την ελέγχει η δικαστική εξουσία (Υπουργείο Δικαιοσύνης) κατά προτροπή του Υπουργείου Εσωτερικών με εφνιδιαστικούς ελέγχους,μέσω εισαγγελικών λειτουργών και σε κάποιες περιπτώσεις οι εισαγγελικοί λειτουργοί να ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΑΣΚΟΥΝ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΑ ΕΛΕΓΧΟ.Όλες οι άδειες που χωρηγούνται σε πολίτες βάσει της κείμενης νομοθεσίας επιβάλλεται θεσμικά, να καταχωρούνται στο σύστημα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και με ειδικό νόμο να προσδιορισθεί ότι ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΟΠΑΓΕΙΣ,ΑΝΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΑ ΟΤΑΝ ΕΚΛΕΙΨΕΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΧΩΡΗΓΗΘΗΚΑΝ, ΚΑΙ ΑΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ,ΤΥΧΟΝ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΕ ΤΡΙΤΟΝ Ο ΤΡΙΤΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΝΑ ΕΦΟΔΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΝΕΑ ΑΔΕΙΑ.(Π.χ αυτός στον οποίο μεταβιβάζεται άδεια λειτουργίας taxi,και πρέπει να φαίνεται στο σύστημα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και να μην μπορεί να μεταβιβάζει την άδεια, (η οποία σημειωτέων είναι ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ).Ο δημόσιος λειτουργός που χρεώνεται το σχετικό αίτημα χωρήγησης μιας αδείας που προβλέπεται από νόμο, άν παρέλθουν άπρακτα τα χρονικά περιθώρια που του θέτει ο νόμος για να κάνει την εισήγηση, από τότε που ο σχετικός φάκελλος είναι πλήρης,που καθιστούν την καθυστέρηση αδικαιολόγητη, ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΣΗΓΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ Η ΜΗ ΤΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ. Επίσης , όταν προωθούνται προσπάθειες επενδυτικών προγραμμάτων στον Δημόσιο τομέα,ΠΡΟΤΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΑΚΕΤΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΥΧΕΡΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ. Π.χ αν το Δημόσιο θέλει να γίνουν προσπάθειες Τουριστικών επενδύσεων σε Δημόσια ακίνητα(π..χ δάση και δασικές εκτάσεις), πρώτα σε συνεργασία των αρμοδίων υπηρεσιών θα εντοπισθούν οι εκτάσεις που θα συμφωνηθεί ότι μπορούν να μπούν σε τέτοιο πρόγραμμα, Θα συνταχθούν οι μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων από την ίδια την διοίκηση, θα επιλυθούν τυχόν άλλα προβλήματα (π.χ χωροταξικά , συντελεστών δομήσεως κ.λ.π) και ολοκληρωμένα πλέον τα σχετικά ΕΤΟΙΜΑ ΠΑΚΕΤΑ θα εκτίθενται σε πλειοδοτικό διαγωνισμό προσφορών. Έτσι θα καταπολεμηθεί η γραφειοκρατεία, η συναλλαγή, η διαφθορά , οι καθυστερήσεις κ.λπ σε αυτού του τύπου τις προσπάθειες που πρέπει να κάνει το Κράτος. (έπεται η συνέχεια).
 
 
yota
εργαζομαι σε δημόσια υπηρεσία. αντικείμενο η προστασία των δημόσιων κτημάτων αιγιαλών και παραλιών. στην υπηρεσία δεν υπηρετεί τοπογράφος.έχουμε ενημερώσει, παρακαλέσει, οικετέψει πολλούς αιρετούς από το 2005 μέχρι σήμερα. καμία απαντηση ή λύση. αυτό είναι ένα μικρό δυστυχώς παράδειγμα για το πόσα πρέπει να διορθώθουν.1.προτείνω ένα ολοκληρωμένο σχέδιο που κατά βάση θα το επεξεργαστεί η ίδια η δημοσία διοίκηση χωρίς την παρέμβαση των αιρετών. το πρώτο πρόβλημα είναι οι παρεμβάσεις των αιρετών στη διοίκηση κατά το δοκούν. μονιμότητα και στις γενικές γραμματείες με γενικούς γραμματείς που θα υπερασπιζονται τις συνταγματικές διατάξεις και όχι την επιθυμία του αιρετού.από την έκθεση langrod στη δεκαετία του 60 ως σήμερα παραμένουν οι ίδιες απαιτήσεις αφού τίποτα δεν ικανοποιήθηκε.2.προτείνω την οργάνωση των υπηρεσιών με στελέχη καταρτισμένα στη βάση του αντικειμένου και όχι στη βάση της ικανοποίησης των μεταθέσεων προσλήψεων και μετατάξεων υπαλλήλων λόγω πολιτικών πεποιθήσεων και συνδικαλιστικών επιδιώξεων.3.προτείνω η κατάληψη των θέσεων της ιεραρχίας της δημόσιας διοίκησης να πραγματοποιείται επιτέλους με αντικειμενικές διαδικασίες και όχι με εμβόλιμες συνεντεύξεις οι οποίες βαθμολογούνται από 0-300 μόρια και ο υποψήφιος δεν μπορεί να αποδείξει το αυτονόητο. η ανάδειξη προισταμένων διευθυντών και γενικών διευθυντών αφορά κατά πρώτο την ισχυρή δημόσια διοίκηση και η ανάκληση των θα πρέπει να είναι δικαίωμα του εκάστοτε σώματος των δημοσίων υπαλλήλων εφόσον παρατηρούνται ελλείψεις παραλείψεις ατασθαλίες.ο αριθμός των προτάσεων ελλείψεων κ.λπ. ουκ εστιν ώδε. μένω σ’αυτά θεωρώντας ότι το ευκολότερο είναι να εφαρμοστεί μία από τις εκθέσεις που εκπονήθηκαν με χρήματα του δημοσίου από το 1950 ως σήμερα. και βέβαια ας μην είναι η χειρότερη.