Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Γεώργιος Σαββόπουλος
Για να βελτιωθούν οι δημόσιες υπηρεσίες, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η αναμόρφωση του συστήματος προσλήψεων στο Δημόσιο. Το ΑΣΕΠ στην υπάρχουσα μορφή του είναι σπάταλο και λειτουργεί σε βάρος των ικανότερων υποψηφίων. Οι Έλληνες πολίτες εξετάζονται στο δημοτικό, στο γυμνάσιο στο λύκειο, στις Πανελλήνιες/Πανελλαδικές και στα πανεπιστήμια. Πολλοί είναι κάτοχοι πτυχίων ξένων γλωσσών και μεταπτυχιακών τίτλων. Το ΑΣΕΠ πρέπει να αποκτήσει μορφή βάσης δεδομένων στην οποία να μπαίνουν οι βαθμοί και τα πτυχία που συγκέντρωσαν οι πολίτες καθ’ όλη τη διάρκεια του βίου τους (στην Ελλάδα και στο εξωτερικό) έτσι ώστε να επιλέγονται πάντα οι καλύτεροι από τους ενδιαφερόμενους για κάθε θέση που ανοίγει. Οι διαγωνισμοί του ΑΣΕΠ είναι απλά σπατάλη χρημάτων για διορθωτές, καθαρίστριες και λοιπούς παρατρεχάμενους ενώ το ειδικό βάρος τους ευννοεί τους πρόσφατους απόφοιτους σε βάρος κατά πολύ ικανότερων (π.χ. διδακτόρων και κατόχων μεταπτυχιακών) οι οποίοι θα ήταν απείρως χρησιμότεροι στην δημόσια διοίκηση. Το να ξεκινάς ένα διδάκτορα που ξόδεψε 5-10 χρόνια δουλειάς για να αποκτήσει ένα πολύ βαθύτερο επίπεδο γνώσεων από την ίδια πρακτικά αφετηρία με έναν απόφοιτο πανεπιστημίου με πτυχίο 5 και 1-2 παιδιά, ούτε δίκαιο είναι για τον διδάκτορα, ούτε καλό για τις δημόσιες υπηρεσίες που πιθανότατα θα στερηθούν τα ικανότερα στελέχη, ενώ σίγουρα δεν προάγει την αξιοκρατία. Το κράτος χρειάζεται τους καλύτερους και αυτοί παντού και πάντοτε είναι οι διδάκτορες και οι κάτοχοι μεταπτυχιακών. Μόνο η Ελλάδα στελεχώνει υπουργεία με απόφοιτους λυκείου. Αν αυτό δεν αλλάξει, η χώρα απλά δεν θα έχει μέλλον.
 
 
ΕΛΜΑΖΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
Κάτι που θα έδινε ένα σήμα στους πολίτες ότι κάτι αλλάζει είναι νομίζω η τοποθέτηση σε θέσεις ευθύνης (Διοικητές,Διευθυντές διαφόρων δημόσιων φορέων,Γενικοί Γραμματείς Υπουργείων) ανθρώπων που δεν είναι κομματάνθρωποι, αλλά καρριερίστες, επαγγελματίες. Όταν τοποθετείται π.χ. Διοικητής πρώην αποτυχών βουλευτής/πολιτευτής σε μια δημόσια υπηρεσία, με θητεία που έχει ημερομηνία λήξης την ίδια με αυτή της κυβέρνησης, τότε γίνεται αντιληπτό ότι οι πολιτικοί μας δεν αντιμετωπίζουν το Δημόσιο στα σοβαρά, αλλά σαν χώρο που γίνονται «εξυπηρετήσεις», ρουσφέτια κοινώς.Έτσι πώς μπορεί να υπάρχουν απαιτήσεις από ένα τέτοιο Δημόσιο όταν οι κεφαλές (αρχηγοί) του είναι κίβδηλες,ανδρείκελα. Οι ίδιοι αυτοί οι διοικητές/Διευθυντές τι να αποδόσουν όταν βλέπουν τη θέση που τους προσέφερε το κόμμα σαν λάφυρο-ανταμοιβή για τις υπηρεσίες που προσέφεραν στο κόμμα.Επιπλέον η ανεπάρκειά τους είναι πολύ πιθανό να σχετίζεται με την έλλειψη γνώσης του αντικειμένου της υπηρεσίας στην οποία προΐστανται.Έτσι λοιπόν η αξιοσύνη, η διάρκεια στην υπηρεσία και η στοχοθέτηση θα πρέπει να διακρίνουν τις κεφαλές του Δημοσίου αν θέλουμε να ελπίζουμε σε αποδοτικό και ποιοτικό Δημόσιο
 
 
Θ.ταβουλαρης
Το βασικό για τη βελτίωση είναι να μπορει ο πολίτης να πει ένα παράπονο , να κάνει μία υπόδειξη, να μεταφέρει τη εμπειρία του απο την επαφή του με τοις υπηρεσίες .ΓΡΑΦΕΙΑ ΠΑΡΑΠΌΝΩΝ σε κάθε υπουργείο και υπηρεσία .Να μπορούμε να πούμε την άποψη μας με ένα e – mail .Κάτι που δεν είδα σε κανένα υπουργείο.
 
 
Νικος
Πρόταση. Ανάθεση έργου από το Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης με την εποπτεία του Υπουργείου Διοικητικής μεταρρύθμισης σε όλα τα πανεπιστημιακά τμημάτα Διοικητικής επιστήμης των παρακάτω:1. Ανάλυση της ελληνικής δημόσιας διοίκησης (προβλήματα και δυσλειτουργίες)με τη χρήση εργαλείων ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας.2. Προοπτικές της ελληνικής δημόσιας διοίκησης σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον.3. Λύσεις προτάσεις (ορθολογικοποίηση, καταπολέμηση γραφειοκρατίας, συμμετοχή των πολιτών, διαφάνεια, αποτελεσματικότητα, οργάνωση.4. Υιοθέτηση ενός μοντέλου διοίκησης που θα λαμβάνει υπόψη τους Τις Ελληνικές κοινωνικο οικονομικές συνθήκες και νοοτροπίες καθώς και το ευρωαπαικό – παγκόσμιο περιβάλλον.
 
 
Marinos
1. Δεν υπάρχει τιμωρία για τους επίορκους δημόσιους υπαλλήλους2. Δεν υπάρχει αξιολόγηση και αξιοκρατία3. Δεν υπάρχει ενιαίος φορέας πρόσληψης όλων των δημόσιων λειτουργών για όλες τις θέσεις μόνιμες και με σύμβαση (δήμοι, δημόσιοι φορείς, πανεπιστήμια)4. Δεν υπάρχει πόθεν έσχες για τους δημόσιους υπαλλήλους5. Δεν υπάρχει τρόπος καταγγελίας6. Δεν υπάρχει έλεγχος7. Δεν έχει οργανώσει το κράτος υπηρεσίες ηλεκτρονικά που να απαγορεύουν την συναλλαγήΒέβαια αν γίνουν τα παραπάνω δεν θα υπάρχει τρόπος επέμβασης ούτε των δημόσιων υπαλλήλων ούτε και των παραπάνω που διοικούν και αυτό μάλλον δεν βολεύει πολλούς από αυτούς που νομοθετούν. Γιατί όλα γίνονται, αρκεί να υπάρχει πολιτική βούληση και όχι απλά να γίνονται διαβουλεύσεις για να γίνονται…