Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Γιάννης Μ.
Οι περισσότεροι εδώ από ότι είδα κάνουν προτάσεις βάση της δικής τους θέσης και δυνατότητας!Η λογική είναι εμείς να σωθούμε και όλοι οι άλλοι στη πυρά!Γνήσια Ελληνική πρακτική! έχει κάποιος πτυχία? τότε προτείνει ΝΑΙ στα πτυχία!δεν έχει πτυχία? τότε προτείνει ΝΑΙ στην εμπειρία!μπήκε με ΑΣΕΠ? μόνο όσοι μπήκαν με ΑΣΕΠ είναι ΟΚ.δεν μπήκε με ΑΣΕΠ? ναι στη γενική αξιολόγηση! Το δημόσιο περιέχει υπαλλήλους που εργάζονται από 35 χρόνια σε κάποια θέση έως μερικούς μήνες κάποιοι άλλοι.Γιατί κάποιος που μπήκε με ΑΣΕΠ πριν π.χ. 1 χρόνο να έχει προτεραιότητα (όπως είδα σε ένα σχόλιο παρακάτω) από κάποιον που δεν μπήκε με ΑΣΕΠ πριν π.χ. 25 χρόνια αφού δεν υπήρχε τότε το ΑΣΕΠ?Θα τον απολύσεις τον εδώ και 25 χρόνια υπάλληλο επειδή δεν ξέρει από υπολογιστές ή δεν μπήκε με ΑΣΕΠ που δεν υπήρχε?Φρόντισες τόσα χρόνια ως δημόσιο να τον εκπαιδεύσεις όπως όφειλες?Και αν γίνονταν κάποια σεμινάρια μήπως πηγαίνανε όλο οι ίδιοι και οι ίδιοι και στους υπόλοιπους δεν γίνονταν καν ενημέρωση? Ακόμη το δημόσιο περιέχει εκατοντάδες υπηρεσίες όπου υπηρετούν από εργάτες π.χ. καθαριότητας που δεν ξέρουν να γράψουν το όνομά τους αλλά είναι σωστοί στη δουλειά τους και οικογενειάρχες με παιδιά έως εξιδανικευμένους επιστήμονες.Θα μπούνε όλοι στην ίδια διαδικασία όπως ακούγεται?Πτυχιούχοι που δεν πατούσαν στη δουλειά ή κάνανε άλλα αντί άλλων θα τους κρατήσετε λόγω πτυχίου ενώ έναν τυπικότατο, ευγενέστατο και σωστότατο διοικητικό με απολυτήριο λυκείου θα το απολύσετε?Αυτό θέλουμε ως πολίτες ή την σωστή οργάνωση, συμπεριφορά και εξυπηρέτηση?Η κάθε υπηρεσία υπάρχει για να παράγει κάποιο συγκεκριμένο έργο.Αν η αξιολόγηση δεν γίνει βάση του έργου αυτού τότε ποια η αντικειμενικότητά της? Επίσης ένα μεγάλο μέρος του δημοσίου λειτουργεί εδώ και χρόνια αναξιοκρατικά αξιολογώντας και μεταθέτοντας συνήθως οι μη σωστοί υπάλληλοι τους σωστούς αφού οι πρώτοι λαμβάνανε με τις ευχές των διαφόρων Διοικήσεων θέσεις προϊσταμένων χωρίς να πληρούν τα προσόντα.Τώρα ποιοι θα αξιολογήσουν ποιους? Είναι τόσα πολλά που μπορούμε να γράφουμε για μέρες!Τα λέω καλοπροαίρετα για να προληφθούν τα χειρότερα!ΝΑΙ στην αξιολόγηση και ΝΑΙ στις δίκαιες προσλήψεις αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση για να υπάρχει λογική και αντικειμενικότητα θα πρέπει να ληφθούν τα πάντα υπόψιν πριν ξεκινήσει μια τέτοια διαδικασία.Δεν γίνεται σε μια μέρα να γίνουμε Σουηδία αλλά μπορούμε επιτέλους για πρώτη φορά να βάλουμε τις σωστές βάσεις με λογική ώστε να μπούμε στο δρόμο για να γίνουμε.
 
 
tp
Αξιολογηση σημαινει ποιος κανει καλα τη δουλεια του και ποιος οχι.Αυτο ισχυει στον ιδιωτικο τομεα και θα πρεπει να εφαρμασθει και στο δημοσιο αν θελουμε να μιλαμε για αξιολογηση.1. η αξιολογηση δεν εχει σχεση με τον τροπο προσληψης (διορισμου)2.Τα τυπικα προσοντα εχουν τη σημασια τους.3.Τα ουσιαστικα προσοντα περισσοτερο κανουν τη διαφορα.(καποιος με πτυχιο μηχανικου ειναι πραγματι καλος μηχανικος?) και αυτο αποδεικνειεται μονο στην πραξη.4.Η δραστηριοτητα του καθε υπαλληλου (συμετοχη σε εκπαιδευσεις, ιδεες και προτασεις για αποτελεσματικοτερη δουλεια) καθως και η συμπεριφορα του θα πρεπει να μετρανε για την αξιολογηση του.5.Εφαρμογη πραγματικης και δικαιας αξιολογησης στο δημοσιο εγω παντως δεν βλεπω.
 
 
ΠΡΟ ΙΣΤΑΜΕΝΟΣ
Ο αξιολογητής και ο υπάλληλος που αξιολογείται πρέπει απαραίτητα να το πράξουν μέσω εφαρμογής που να προβλέπει ει δυνατόν όλες τις ανάγκες ,αντικείμενα των υπαγόμενων στην αξιολόγηση δημοσίων υπηρεσιών .Εάν δεν έχει δηλαφή ο αξιολογητής τον προσωπικό κωδικό εισόδου στο σύστημα της εφαρμογής αξιολόγησης θα χαθεί η μπάλλα.Κάθε Υπουργείο να χρησιμοποιήσει τους παλιούς υπαλλήλους του που γνωρίζουν τα αντικείμενα και το χρονικό σημείο που έρχονται στη δειάρκεια του έτους ώστε να ξεκινήσει σωστά η διαδικασία.Οχι θεωρητικούς με master και καμία σχέση με την υπηρεσία.Αυτό σε ορισμένα υπουργεία μπορεί να γίνει σε απίπεδο Περιφέρειας ή ακόμα καλύτερα σε επόπεδο υπηρεσίας Νομού.Πάντα ο πελάτης δηλαδή ο πολίτης θα κρ΄ινει το δημόσιο υπάλληλο άρα επί του πρακτέου θα πρέπει να προσεχθεί ιδιαιτέρως αυτό.Επαναλαμβάνω αν ΔΕΝ χρησιμοποιηθεί καθόλου χαρτί και προσωπικές σχέσεις παρά μόνο απλά,κατανοητά και ρεαλιστικά μέσω της εφαρμογής αξιολόγησης τότε ίσως να έχουμε κάτι καλύτερο στο Δημόσιο .