Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
tp
Η διοικητικη ικανοτητα η συμπεριφορα και η αποδοση εχουν καμια σχεση με τον τροπο διορισμου?Οσοι διορισθηκαν μεσω ΑΣΕΠ ειναι εξ ορισμου και καλοι υπαλληλοι? Ολοι ξερουμε οτι δεν ειναι ετσι.Κριτηρια θα πρεπει να ειναι τα τυπικα αλλα κυριως τα ουσιαστικα προσοντα του καθε υπαλληλου (δηλαδη τι μπορει να κανει)και φυσικα η συμπεριφορα του προς ολους.Αξιολογηση υπαρχει και σημερα με τα γνωστα αποτελεσματα αλλα πολυ φοβαμαι οτι η νεα θα ειναι χειροτερη γιατι για να κανεις ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ πρεπει να το θελεις.
 
 
ΜΑΝΟΣ ΚΡΗΤΗ
ΠΑΡ. 6 : ΝΑ ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙ ΔΙΟΤΙ: ΩΣ ΜΕΤΑΚΛΗΤΟΙ ΚΙ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΜΕ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ,ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ -ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΑΚΡΩΣ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΑ /ΔΗΜΑΡΧΟΚΕΝΤΡΙΚΑ . ΕΠΙΣΗΣ ΒΑΣΗ ΝΟΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑ ΑΡΜΟΔΙΟΙ <> ,ΟΥΤΕ <> .ΑΚΟΜΑ ΒΑΣΗ ΝΟΜΟΥ ΚΙ ΟΧΙ ΒΑΣΗ ΓΝΣΚ( ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΗ), ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ : ΣΕ 1Η ΦΑΣΗ : ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ,ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΣ ΣΧΕΔΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΜΟΔΙΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΙ ΤΟΤΕ ΣΕ 2Η ΦΑΣΗ ΕΜΠΛΕΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ … ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΕΙ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ (ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΙΣΧΥΕΙ) ΕΦΟΣΟΝ Η ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΤΑΒΙΒΑΣΤΗ(ΑΣΚΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΙ Ο ΙΕΡΑΡΧΙΚΑ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ) SOS!!! ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ Η ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΓΕΝ. ΓΡΑΜ.ΣΕ ΔΗΜΟ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΣΥΓΧΥΣΗ & ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΕΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ <> ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΕ ΡΟΛΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΙ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ :ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙ ΤΡΟΠΟ & ΣΕ ΤΙ ΒΑΘΜΟ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΙΣΧΥΟΥΣΕΣ ΑΠΟΦ. ΤΟΥ ΔΙΟΤΙ : ΑΛΛΗΛΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ,ΓΕΝ. Δ/ΝΤΗ , Δ/ΝΤΗ, ΠΡΟΙΣΤ/ΝΟΥ, ΕΝΩ, ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣΑΛΛΩΣΤΕ ΚΙ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑ ΝΟΥ,ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΔΕ, ΟΤΙ ΟΙ ΓΕΝ. ΓΡΑΜ. ΣΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ , ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ .: ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΣ ΚΙ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ Γ.Γ, ΣΕ ΔΗΜΟ
 
 
labrouss
Υποχρεωτικά θα πρέπει να εξετάζεται η σχέση με τον πολίτη απο ανεξάρτητη αρχή σε άμεση επικοινωνία με τον πολίτη και να έχει και την μεγαλύτερη βαρύτητα αφού κατα βάση το κράτος και οι δημόσιες υπηρεσίες υπάρχουν για να εξυπηρετούν τους πολίτες. Τα πτυχία και το πώς μπήκε ίσως να είναι λιγο αργά να τα αξιολογήσης εκ των υστέρων. Επίσης τα πτυχία δεν είναι και κατα κανόνα ενδεικτικά της απόδοσης, της διάθεσης για προσφορά αλλά και της πνευματικής διαύγειας.
 
 
ΓΑΛΑΤΣΙΔΑΣ ΒΑΪΟΣ
Γνωρίζω ότι υπάρχει επιστημονικός και αδιάβλητος τρόπος εξέτασης και μέτρησης του δείκτη νοημοσύνης (I.Q.) κάθε ανθρώπου από ειδικούς επιστήμονες. Θεωρώ πως πρώτα από όλα τα άλλα προσόντα και «προσόντα» θα πρέπει να εξετάζεται το I.Q. του υπαλλήλου και κατά δεύτερο λόγω να υπάρχει γνωμάτευση από ειδικό ιατρικό ανεξάρτητο κέντρο για το ψυχόγραμμα του κάθε υποψήφιου.Ειλικρινά πιστεύω πως τα δύο αυτά κριτήρια θα πρέπει να είναι θεμελιώδεις προϋποθέσεις για να εξεταστούν οποιαδήποτε άλλα προσόντα.Ειναι γνωστό πως αποκτούνται σήμερα πτυχία και βεβαιώσεις επιδεξιοτήτων.Υπηρετώ σε μόνιμη θέση στο Δημόσιο σχεδόν τριάντα έτη. Γνωρισα και γνωρίζω ανθρώπους που χρησιμοποιούν τα προσόντα τους μόνο για το καλό της υπηρεσίας τους, αλλά και άλλους και για το δικό τους «καλό». Υπάρχουν επίσης και πολλοί μή προσοντούχοι που τιμούν τις θέσεις που υπηρετούν με αξιοπρέπεια, ευσυνηδησία και παραγωγκότητα. Τα προσόντα πρέπει να προσμετρώνται μα δεν είναι το απόλυτο κριτήριο για την αξιολόγηση ενός υπαλλήλου.
 
 
ΔΕΝΔΡΙΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Στον τομέα της απόδοσης θεωρώ ότι ανεξάρτητα του πως προσελήφθη ο καθένας θα πρέπει να δούμε ποιοί κάνουν σύντομα την δουλειά τους,ποιοί είναι κάνουν σωστά την δουλειά τους και κατά πόσο αξιοποιούν τα εργαλεία που το κράτος τους παρέχει.