Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΑΡΖΑΜΑΝΟΓΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Το ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΟ σχόλιο: Γιάννης Μ. 11/4/2012 17.21ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΑΤΟ!!!!Όντως θα μπορούσαμε να γράψουμε βιβλία,αλλά τι θα αλλάξει…Είδομεν…
 
 
nikos krizis
Συμφωνώ και επαυξάνω, να αξιολογηθούν:1. Η επιτυχία διορισμού του υποψηφίου μέσω ΑΣΕΠ2. Το πτυχίο3. Το μεταπτυχιακό4. Το διδακτορικό5. Η γνώση ξένων γλωσσών6. Η γνώση Η/ΥΝα δοθεί επιτέλους προβάδισμα σε όσους διορίστηκαν μέσω ΑΣΕΠ και διαθέτουν προσόντα, τυπικά και ουσιαστικά!
 
 
Πάνος
Συμφωνώ απόλυτα με το Γιάννη Μ.Να συμπληρώσω και κάτι: τό ό,τι ΟΛΑ ορίζονται και αναφέρονται στην πολιτκή ηγεσία κάθε υπουργείου θα το «αξιολογήσει» κανείς; Το ό,τι πρέπει να στηριχθούμε επιτέλους στη Διοικητική Ιεραρχία του δημοσίου χωρίς πολιτικές παρεμβάσεις; Την κωλυσιεργεία επίσης των πολιτικών προϊσταμένων θα την αξιολογήσει κανείς;
 
 
ΚΕΧΑΓΙΑ ΕΛΛΗ
Είμαι διοικητική υπάλληλος σε γραφείο προσωπικού Οργανισμού Τοπικής Αυτοδιοίκησης . Είμαι απόλυτα σύμφωνη με τη διαδικασία αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων, εφόσον εξελιχθεί με το σωστό αδιάβλητο τρόπο και πιστεύω πως έπρεπε να έχει γίνει εδώ και πολλά χρόνια. Προτείνω τα κριτήρια αξιολόγησης να είναι τα ακόλουθα :•Η εκπαίδευση του υπαλλήλου (θα πρέπει να είναι συναφής με το αντικείμενο της εργασίας του , ανεξάρτητη από την κατηγορία αλλά απόλυτα συνδεδεμένη με το κλάδο στον οποίο υπηρετεί . Για παράδειγμα υπάλληλος που υπηρετεί σε θέση διοικητικού υπαλλήλου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και είναι κάτοχος συναφούς πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών (πχ πτυχίο Νομικής ή Οικονομικών Επιστημών) να έχει την δυνατότητα να προσμετρήσει στη συνολική του βαθμολογία τον Πανεπιστημιακό Τίτλο Σπουδών παρόλο που το τυπικό προσόν της θέσης την οποία κατέχει είναι τίτλος σπουδών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ).•Η εμπειρία (θα πρέπει στην εμπειρία να συνυπολογίζεται όχι μόνο η εμπειρία στον δημόσιο τομέα αλλά και η εμπειρία στον ιδιωτικό τομέα)•Η επιμόρφωση ( η συμμετοχή και επιτυχής ολοκλήρωση εκπαιδευτικών και επιμορφωτικών προγραμμάτων συναφών με το αντικείμενο της εργασίας του υπαλλήλου)•Η πιστοποιημένη γνώση ξένων γλωσσών•Η πιστοποιημένη επιμόρφωση ηλεκτρονικού υπολογιστή•Η σωστή συμπεριφορά και η υψηλή απόδοση του κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του.**Σε περίπτωση ισοβαθμίας να δίνεται προβάδισμα στους υπαλλήλους που διορίστηκαν με διαδικασία ΑΣΕΠ.
 
 
ΑΡΖΑΜΑΝΟΓΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Ακούει κανείς?…Έλεγχος ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Γραπτή αξιολόγηση: ΠΡΩΤΑ Οι Διευθυντές ,Προϊστάμενοι και όσοι κατέχουν θέσεις ευθύνης…και αμέσως μετά ΟΛΟΙ οι υπάλληλοι.Πρώτα να καταργηθούν οι οργανισμοί που δεν έχουν αντικείμενο, μετά να συγχωνευθούν όσοι έχουν ομοειδές αντικείμενο και να ενοποιηθούν οι θέσεις ευθύνης,και μετά να αξιολογηθούν οι εναπομείναντες με βάση την απόδοσή τους ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΠΕΔΟ, ουσιαστικά και όχι για το θεαθήναι…Αξιολόγηση των διοικούντων από τους διοικούμενους με χρήση ερωτηματολογίου,αξιολόγηση όλων μας από τους συναλλασσόμενους πολίτες-αποδέκτες των υπηρεσιών μας…Σύνταξη από τον κάθε υπάλληλο κάθε βαθμίδας προσωπικής αναφοράς για την θέση του, τα καθήκοντά του,τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει και τις λύσεις που προτείνει…Καθιέρωση ΣΑΦΟΥΣ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟΥ σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίεςΕξασφάλιση ίσων ευκαιριών επιμόρφωσης ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣΚατοχύρωση των προτάσεων και σχεδίων βελτίωσης σε όποιον τις κάνει και όχι σε όποιον προΐσταται…Άντε καλό Πάσχα και καλή λευτεριά!!!ΥΓ: Είμαι Τ.Ε. Διοικητικού-Λογιστικού και έχω περάσει στο Δημόσιο με γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ το 1996, γνωρίζω άριστα αγγλικά χωρίς να κατέχω πτυχίο, και είμαι στην διάθεση όλων όσων θέλουν διάλογο για τις απόψεις που εκφράζω…(συμπεριλαμβανομένων και των εισηγούντων το παρόν διάταγμα…ΚΥΡΙΩΣ αυτών…)