Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Βασ. Τουρλακης ( π. εφοριακος )
ΑΡΘΡΟ 06 ΑΠΟΔΟΣΗΔεν είναι δυνατόν με τα ίδια κριτήρια να αξιολογούνται όλοι οι υπάλληλοι της υπηρασίας αφου ο βαθμός δυσκολίας του κάθε αντικειμένου μπορεί να είναι εντελώς διαφορετικός.Ασφαλώς ο υπάλληλος στο ταμείο ή στο πρωτόκολλο ή ο εκδότης των διπλοτύπων θα έχει την καλύτερη απόδοση από τους άλλους αφού η δουλειά του είναι ρουτίνα , είναι εύκολη και καθορίζεται από την προσέλευση των πολιτών. Αντίθετα ο ελεγκτής που έχει δυσκολίες επίλυσης προβλημάτων και αντιμετώπισης αντικρουόμενων συμφερόντων , καθυστερήσεις από υπαιτιότητα τρίτων με σκοπημότητα, που δέχεται απειλές και προσκόματα, ΔΕΝ μπορεί να έχει ευθύγραμμη και σταθερή απόδοση .ΠΡΟΤΑΣΗ Για κάθε αντικείμενο εργασίας, η απόδοση να συγκρίνεται με ομοειδή αντικείμενα με τον ίδιο βαθμό δυσκολίας για να μην μπαίνουν όλοι στο ίδιο τσουβάλι. Διαφορετικά θα προάγονται μόνο οι υπάλληλοι του πρωτοκόλου και οι γραμματείς.
 
 
Κατερινα
Καλη σας μερα! Ειναι πολυ κρισιμο ως και αμφιλεγομενο το συγκεκριμενο πεδιο καθως σε μια υπηρεσια υπαρχουν παντα σε μεγαλυτερο η μικροτερο βαθμο διαπροσωπικες σχεσεις οι οποιες τις περισσοτερες φορες ειναι ευκολο να μεταβληθουν οχι τοσο ισως εξαιτιας της μη αποδοτικοτητας η μη συνεργασιας του ενος μερους οσο λογω προσωπικων τοποθετησεων ασχετων με την εργασια(πχ κομματικα-συνδικαλιστικα). Τι γινεται λοιπον με τη συκοφαντια;;πως θα αντιμετωπιστει;; Και κατι ακομα..οσοι ειμαστε στο δημοσιο,γνωριζουμε πολυ καλα οτι στις υπηρεσιες συνανταμε απο εξαιρετικους συναδελφους μεχρι ατομα αδιαφορα. Πολλες φορες προκειμενου να ειναι ενταξει καποιος με τις υποχρεωσεις του και πολυ περισσοτερο με τη συνειδηση του,αναλαμβανει και υποχρεωσεις αλλων ωστε αφενος να αποφυγει τη «μουρμουρα «και αφετερου να εξυπηρετησει οσο γινεται καλυτερα. Πως θα αξιολογουνται δυο η περισσοτερα ατομα σε ενα μη μετρησιμο project οταν εχει εργαστει μονο ο ενας;το ρωταω αυτο γιατι δεν αφορουν ολες οι υπηρεσιες φακελους η αρχειοθετηση..μπορει να ειναι πχ μια σχολικη γιορτη. Σας ευχαριστω!