Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Όσοι διορίστηκαν μέσω Α Σ Ε Π με γραπτούς διαγωνισμούςα)αξιολογήθηκαν ως προς το γνωστικό αντικείμενο και κρίθηκαν ως άριστοι στο ξεκίνημα της καριέρας τους.Βεβαίως και να αξιολογηθεί η μετέπειτα πορεία τους ( για εκπαιδευτικούς ενδεικτικά:σεμινάρια ,επιμορφώσεις,ανάληψη εκπαιδευτικών προγραμμάτων κλπ)β)οι εξετάσεις είναι ανοικτές σε όλους όσους έχουν τα τυπικά προσόντα και οι διαδικασία απόλυτα διαφανής.γ)η βαθμολόγηση των γραπτών είναι αντικειμενική καθώς υπάρχει η ανωνυμία του γραπτού-δηλ σε απλά ελληνικά ΄΄μέσον΄΄δε χωράει-.δ)πουθενά στην απογαφή των δ.υ δεν αναφερόταν ο τρόπος διορισμού.Για στατιστικούς έστω,λόγους δεν υπάρχει η επιστημονική περιέργεια να μελετήσουν οι αρμόδιοι όχι μόνο πόσοι αλλά κυρίως Π Ω Σ διορίστηκαν;Εάν δε ληφθεί υπόψιν το κρίτηριο αυτό(διορισμός μέσω ΑΣΕΠ) κατά την αξιολόγηση η αδικία θα είναι καταφανής ,ενώ το κράτος θα καταργήσει το θεσμό του ΑΣΕΠ που το ίδιο-πολύ σωστά-διαφημίζει.Ευχαριστώ.
 
 
Αντωνακάκης Π.
Η κρίση υφισταμένων από τον προϊστάμενο μόνο είναι υποκειμενική και πολλές φορές λανθασμένη, ειδικότερα όταν έχουμε να κρίνουμε άβουλους υπαλλήλους που εκτελούν χωρίς αντίρρηση όλες τις αποφάσεις σύννομες ή όχι (άριστη βαθμολόγηση) και υάλλήλους με κρίση και διάθεση να υποδείξουν στον προϊστάμενο το λάθος ή μη σύννομο που πολλές φορές οδηγούν σε συγκρούσεις (παρόλα αυτά λαμβάνουν αρνητική βαθμολόγηση). Επιπλέον δεν πρέπει να ξεχνάμε και τις υποκειμενικές συμπάθειες ή αντιπάθειες καθώς επίσης και τον «κομματικό παράγοντα».Η αξιολόγηση να γίνεται από τουλάχιστον τριμελή ομάδα πάνω σε αυστηρά αντικειμενικά κριτήρια και να υπάρχει υποχρεωτική ενημέρωση και δυνατότητα έκφρασης της γνώμης και επαναξιολόγησης από άλλη επιτροπή, του αξιολογούμενου σε περίπτωση διαφωνίας. Γενικά να υπάρχει ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΟΥ ΑΔΙΑΒΛΗΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ
 
 
Αθανάσιος Αντωνίου
Το έργο να επιμερίζεται, κατά το δυνατόν, ισομερώς στους εργαζόμενους
 
 
ΑΡΕΤΗ ΚΑΜΠΟΥΡΟΛΙΑ
Θα ήθελα να αναφερθώ στον τομέα των εκπαιδευτικών.Για να γίνει κάποιος δάσκαλος Ειδικής αγωγής έχει δώσει εξετάσεις στο Μαράσλειο ή άλλο Διδασκαλείο και έχει φοιτήσει σ’ αυτό δύο χρόνια. Ακόμα θα μπορούσε να έχει διοριστεί μέσω ΑΣΕΠ δίνοντας πάλι εξετάσεις στα παιδαγωγικά και στη διδακτική.Τα παραπάνω δεν είναι αρκετά και αξιοκρατικά κριτήρια για να του εξασφαλίσουν την θετική αξιολόγηση χωρίς να μπει σε καμία άλλη διαδικασία? Ένα ακόμα κριτήριο θα μπορούσε να είναι και η επιτυχής παρακολούθηση του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα και είναι μια πιστοποίηση γνώσης των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών.
 
 
baia
ΑΠΌ ΤΗ ΣΤΙΓΜΉ ΠΟΥ ΥΠΆΡΧΕΙ ΆΜΕΣΗ ΣΎΝΔΕΣΗ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ (ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ), ΤΟΤΕ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΠΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΟΡΟΣ «ΚΙΝΗΤΡΟ».ΤΟ ΠΔ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣ. ΠΡΟΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ.ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ, ΘΕΤΩ ΥΠΟΨΗ ΣΑΣ ΠΩΣ:ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΡΟΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΡΡΟΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΡΟ. ΠΟΣΟ ΔΕ ΜΑΛΛΟΝ, ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ (ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΛΕΥΡΑΣ) ΘΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΗΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΣΤΟΧΩΝ.