Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
antikatathliptikos
Επι άρθρου 6: Καλή-άριστη η ιδέα για αξιοκρατική αξιολόγηση, μόνο που η ανάγνωση των κριτηρίων και μόνο, προκαλεί απογοήτευση. Πιστευετε ότι με την εφαρμογή αυτών των υποκειμενικά αξιολογούμενων κριτηρίων και το άθροισμά τους με τον μαθηματικό τύπο προσεγγίζετε την αντικειμενική αξιολόγηση; Ειδικότερα:α. Για να αρχίσω απο τα εύκολα. Πως θα αξιολογήσει ο κριτής την κανονικότητα του ρυθμού εκτέλεσης των καθηκόντων; Υπάρχουν υπηρεσίες στο δημόσιο που για λόγους που δεν εξαρτώνται απο τον υπάλληλο αλλά απο την ίδια την Κυβέρνηση εμφανίζουν έξαρση των αιτήσεων -απαιτήσεων των πολιτών σε συγκέκριμένα χρονικά διαστήματα. Αν λοιπόν ο μέσος αριθμός ικανοποίησης αιτημάτων είναι π.χ 100 στο αξιολογούμενο χρονικό διάστημα και σε κάποιες περιόδους του ίδιου χρονικού διαστήματος 300 ή και 500, τι θα σημαίνει αυτό για την βαθμολογία. β. Λίγο πιο δύσκολο.Πως θα βαθμολογηθεί η ορθολογική διαχείριση των παρεχόμενων απο την Υπηρεσία πόρων. Υπάρχουν υπηρεσίες όπου η διαχείριση των πόρων π.χ στην υγεία έχει άμεση συνέπεια στην υγεία- ζωή κάποιου και είναι μετρήσιμο μέγεθος. Σε Υπηρεσίες όμως όπου η διαχείριση των πόρων θα φανεί μετά απο δύο, τρεία, πέντε ή και 10 χρόνια αν είχε θετικές ή αρνητικές συνέπειες (π.χ πόροι για έρευνα ή πόροι για την παιδεία, για να μην αναφερθώ στους πόρους για τα εξοπλιστικά) πως θα αξιολογηθεί στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα της αξιολόγησης. Και αν ο υπάλληλος αξιολογηθεί θετικά, εφόσον δεν αποφασίζει μόνος του για την διαχείριση των πόρων αλλά με τη σύμφωνη γνώμη των προϊσταμένων του, και αποδειχθεί μετά απο δύο κ.λ.π έτη ότι οι πόροι δεν αξιοποιήθηκαν όπως έπρεπε ή ακόμη χειροτερα πήγαν χαμένοι, τότε τι….; γ. Και κάτι ακόμη για συμπλήρωμα. Ο χρόνος εκτέλεσης μιας εργασίας, που έχει ανατεθεί σε κάποιον υπάλληλο δεν εξαρτάται απο τον ίδιο αλλά απο τους προϊσταμένους, που σε πολλές αν όχι σε όλες τις Υπηρεσίες ασκούν αποφασιστικές αρμοδιότητες και μπορεί να καθυστερούν την υπογραφή- έγκριση, σκόπιμα ή απο αμέλεια. Πως θα βαθμολογηθεί ο υπάλληλος που δεν καθυστέρησε στην εκτέλεση της εργασίας του με δική του ευθύνη άλλά αυτή του προϊστάμένου του. δ. Για να μη μακρηγορώ άλλο. Ξανακοιτάξτε το δεν είναι αντικειμενικά κριτήρια αξιολόγησης αυτά. Μπορούν ευκολα να μετατραπούν σε μέθοδο απομάκρυνσης των ικανών απο το Δημόσιο, ενώ άλλος είναι ο σκοπός του σχεδίου αυτού. Έτσι τουλάχιστον θέλω να πιστεύω.
 
 
maria
Διαβάζοντας πολλές μέρες σχόλια για την αξιολόγηση των υπαλλήλων του δημοσίου στον τύπο καταλήγω στο συμπέρασμα και όχι μόνο εγώ ότι θα είναι το όχημα για απολύσεις.Ξαφνικά ο ΆΣΕΠ θα πέξει τον ρόλο του κριτή για απολύσεις και όχι για προσλήψεις. Οταν όμως δεν τον αποδεχτείς ως σωστό κριτή για τις προσλήψεις που έχει κάνει, πώς θα τον αποδεχτείς σωστό κριτή για τις απολύσεις; Αρα για να είναι αναβαθμισμένος ο ρόλος του, θα πρέπει να αποδεχτούμε τις προσλήψεις του.Ειδικά αυτές που γίναν με γραπτούς διαγωνισμούς.Το άλλο που δεν ακούω καθόλου είναι τα κοινωνικά κριτήρια.Αλήθεια θα είναι κοινωνικά αποδεκτό να μην τα λάβουμε καθόλου υπόψιν; Το να βρεθεί στον δρόμο (στην κυριολεξία) μητέρα πολύτεκνη -τρίτεκνη γιατί δεν έχει πτυχίο γερμανικής φιλιλογίας όπως η διπλανή συνάδελφος σε άσχετο πόστο η οποία ειναι άγαμη είναι κοινωνική αδικία.Βέβαια πιθανόν η κοινωνία να μην ενδιαφέρεται πιά για την επιβίωση του συνανθρώπου αλλά ένα ευνομούμενο κράτος θα έπρεπε να θέτει και κοινωνικά κριτήρια.Τέλος δεν ακούω καθόλου για την άποψη των πολιτών για τον υπάλληλο. Ειδικά γι αυτούς που συναλάσονται με κοινό. Ενα δελτίο βαθμολόγησης από τον κόσμο δεν θα ήταν αρνητικό στοιχείο. Έτσι ίσως βελτιωθεί και η συμπεριφορά των υπαλλήλων.
 
 
Κωνσταντίνος
Η αξιολόγηση πρέπει να γίνει με κάθε τρόπο, αποφεύγοντας τη γνώμη των Προϊσταμενών Τμημάτων, Δ/νσεων, Γενικών Δ/νσεων μήλων είναι δεδομένες και μάλιστα το μοναδικό ρουσφέτι που έχει απομε ινει στους πολιτικούς είναι μια τοποθέτηση σε «καλή» υπηρεσία, μια τοποθέτηση σε θέση ευθύνης, όπως π.χ. Δ/ντης.ΑΚΡΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΠΑΥΣΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΟΡΙΣΜΟΥ ΥΠΑΛΛΗΏΝ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΜΕ ΑΝΑΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ.ΕΙΝΑΙ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Η ΟΠΟΙΑ ΕΚΤΡΕΦΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΣΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ!Η αξιολογηση πρπει να γινει απο εξωτερικους αξιολογητες και φυσικα πρεπει να ληφθουν υποψη ολα τα προσοντα, οπως προ¨υπηρεσια στον ιδιωτικό τομέα, πτυχία και μεταπτυχιακά και τέλος ο τρόπος εισαγωγής στο δημόσιο. Άλλο να σε έβαλες ένας πολιτκός σε ένα βράδι και άλλο να έχεις πληρώσει φροντηστήρια και να προσπαθείς μήνες και χρόνια για να προσληφθείς σε μαι δουλειά. Δείτε πως δουλεύουν οι μεγάλες εταιρείες. Πως γίνονται οι προσλήψεις; Με μέσω χωρίς να ανταποκρίνονται οι υπάλληλοι στις ανάγκες τις εταιρείας που πρόκειται να δουλέψουν; Δεν διαγωνίζονται για να καταλάβουν μια θέση εργασίας; Δεν πρέπει να κριθούν το ίδιο αυτοί που κόπιασαν για να μπουν με αυτούς μπου μπήκαν απο το παράθυρο!!!Σε κάθε περίπτωση όμως κανείς δεν πρέπει να απολυθεί και φυσικά αυτό που φοβόμαστε όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι η προσχηματική αξιολόγηση, η οποία θα οδηγήσει και στην απόλυση χιλιάδων υπαλλήλων, πολύ περισσότερων απο αυτούς που ζητάει η τρόικα!
 
 
Eυαγγελία
Kαι βέβαια ο προιστάμενος που θα αξιολογήσει τι σχέση θα πρέπει να έχει με τον υφιστάμενό του…; Μήπως η αξιολόγηση γίνει με βάσει του πόσο υποτακτικός είναι κανείς στον προιστάμενό του ή όχι;Γνωρίζουμε κι άλλες αξιολογήσεις στο παρελθόν που κάθε άλλο παρά με βάσει του πόσο καλός στη δουλειά του είναι κανείς , βαθμολογούνταν…Ας πούμε οι κουμουνιστές δεν ήταν καλοί για καμιά δουλειά και τους έδιωχναν από παντού διότι ήταν ενάντιοι στο τότε σύστημα… τώρα;;
 
 
Καψαλάκης Κριστιάν
Η αξιολόγηση των Δημοσίων Υπαλλήλων ως θεσμός διενεργείται με την ετήσια αξιολόγηση από αρχής συστάσεως του Ελληνικού Κράτους .Αλλαγές στην πρόσληψη του προσωπικού που στελεχώνουν το Ελληνικό Δημόσιο υπήρξαν και θα υπάρχουν . Ομως η διαδικασία της αξιολόγησης υπήρξε πάντα η ίδια όπου πλην ελαχίστων εξαιρέσεων η αξιολόγηση είχε και έχει ως βασική παράμετρο την εύνοια ή όχι του προισταμένου προς τον υφιστάμενο . Παράδειγμα υπάλληλοι που δεν προσέφεραν τα δέοντα στην Υπηρεσία τους να βαθμολογούνται το ίδιο με αυτόν που καθημερινά προσέφερε . Στην παρούσα διαβούλευση για τον τρόπο αξιολόγησης των Δημοσίων Υπαλλήλων και η απόπειρα να υπάρχουν διαχωριστικές γραμμές μεταξύ αυτών που προσλήφθηκαν με διαγωνισμούς και αυτών που εισήλθαν χωρίς , θα ήθελα να παρατηρήσω πως δεν υπάρχει κανόνας πιστοποίησης των ικανοτήτων τόσο για τους μεν όσο και για τους δε .Ομως μετά από σχεδόν 3 δεκαετίες ύπηρεσία μου σε Ο.Τ.Α αυτό που γνωρίζω πολύ καλά είναι ότι έχω διακρίνει υπαλλήλους με πτυχία και περγαμηνές να είναι αδιάφοροι για την επίλυση υπηρεσιακών θεμάτων και να μην συμμετέχουν στην ομαδική προσπάθεια για την αποτελεσματικότερη λειτουργία της υπηρεσία τους και της εξυπηρέτησης του πολίτη αλλά έχω διακρίνει και πτυχιούχουςπου δίνουν καθημερίνα από θέσεις μάχιμες και ψυχοφθόρες την μάχη τους και που δεν επαναπαύτηκαν στο μοτό είμαι πτυχιούχος άρα κάθομαι . Το ίδιο συμβαίνει και με τους υπαλλήλους των χαμηλών προσόντων ( Δ.Ε, Υ.Ε )όπου έχω διακρίνει ανθρώπους φιλότιμους και κυριολεκτικά ήρωες σε αντίξοες συνθήκες εργασίας όπου όλα τα προηγούμενα χρόνια κλήθηκαν να δώσουν τιτάνιο αγώνα για ένα Κράτος που μεταλλασσότανχρόνο με το χρόνο και που η προσπάθεια τους ακόμα και τώρα είναι πιο έντονη διότι προσπαθούν να ενσωματώνονται στις νέες τεχνολογίες και στις νέες δομές . Ωστόσο μετά τον που αυτοί οι λίγοι ή πολλοί που εργάζονται τιμώντας τον όρκο που έδωσαν ακόμα και αν δεν μπήκαν στο Δημόσιο μέσω διαγωνισμών , υφίστανται πλέον τον ρατσιστικό διαχωρισμό με τον σφαγιασμό των μισθών με το ενιαίο μισθολόγιο και έχουν γίνει ο αποδιοπομπαίος τράγος για κάθε λογής συμφέροντα .Θα πρέπει οι ιθύνοντες να καταλάβουν πως δεν υπήρξαν σε όλους οι ίδιες ευκαρίες να σπουδάσουν για να βγάλουν ένα πτυχίο για να είναι κατα επίφαση ικανοί διότι η έλλειψη του δεν μειώνει την αντίληψή τους ή την εργατικότητά τους . Αντίστοιχα το ίδιο ισχύει και για τους πτυχιούχους που η μη κατάκτηση καποιου μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τους καθιστά λιγότερο ικανούς ενώ αντίθετα η καθημερινή πράξη δηλώνει το αντίθετο . Πιστεύω λοιπόν και το σύστημα αξιολόγησης ειδικά με την συμμετοχή ιδιωτών που δεν γνωρίζουν τι εστί δημόσιο στην καθημερινή εσωτερική του λειτουργία και δομή είναι άτυχη απόπειρα ιδιαίτερα όταν αυτοί που θα οριστούν ως οι αξιολογητές να στέκονται εξαρχής και αποκλειστικά στο πλαίσιο των τυπικών προσόντων. Πρέπει ή να παραμείνει ως έχει η ετήσια αξιολόγηση που διενεργείται αλλά με ανιδιοτελής αξιολογητές προερχόμενοι από φορείς του υπολοίπου Δημοσίου ή να υπάρξει μια άλλη προσέγγιση της αξιολόγησης του υπαλλήλου στην οποία χωρίς φόβο ο αξιολογούμενος να αξιολογεί τον Προιστάμενό του τον Διευθυντή του και οι απόψεις του να τίθενται υπόψην άλλων τρίτων . Κατ’εμέ το συμπέρασμά μου είναι πως πάμε να εφαρμόσουμε ημίμετρα και ο τελικός σκοπός και στόχος είναι απλά μια αφορμή για απολύσεις ιδιαίτερα δε αυτών που προσελήφθησαν με τις τότε διαδικασίες της τότε Δομής του Δημοσίου αλλά που κουβαλάνε χρόνια εμπειρίας στην λειτουργία του Κράτους πίσω τους και που πλέον αμοίβονται με μισθούς πείνας έχοντας συμβάλλει τα προηγούενα χρόνια στην οικονομική ανάπτυξη της κοινωνίας όπου ζουν .