Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΑΝΔΡΕΑΣ ΘΑΝΑΣΟΥΛΙΑΣ
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Ο ΤΟΣΟ ΣΥΧΝΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΚΛΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΧΟ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ, ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΘΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΑΥΤΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΛΟΙΠΟΝ Η ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΠΑΡΚΗΣ ΧΡΟΝΟΣ Ο ΚΑΘΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΤΟΥ.
 
 
Βάντα Κωστοπούλου
Η αξιολόγηση των υπαλλήλων γίνεται ήδη στην ουσία, όλοι ξέρουμε ποιοί είναι εκείνοι στους οποίους ανατίθενται τα θέματα που χρειάζονται έρευνα, χρόνο, επιμέλεια και αναζήτηση στοιχείων. Αυτό που δεν γίνεται πάντα είναι η αντιστοίχιση των αποτελεσμάτων αυτών με θέσεις ευθύνης. Ποιός λοιπόν εξασφαλίζει ότι με το νέο σύστημα θα επιλέγονται εκείνοι που είναι οι πλέον ικανοί για κάποιες δ/νσεις / θέσεις / αντικείμενα ώστε να μπορέσουν να δουν και τους κόπους τους να αντιστοιχούν σε επιπλέον κίνητρα; Πόση αξία έχει το γνωστικό αντικείμενο κάποιου αν του ανατεθεί άσχετο καθήκον; Υπάρχει κάπου σχετική πρόβλεψη;