Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΓΕΣΘΗΜΑΝΗ ΔΑΝΟΥ
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΚΡΙΣΗΣ, ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΑΜΟΙΒΗΣ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ.ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ Η ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΩΣ «ΑΡΙΣΤΕΙΟ» ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΕΠΙΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΜΟΧΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΕΡΓΟΥ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΞΑΡΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ.23 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ 7 ΣΤΟΥΣ 10 ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΔΕΤΑΙ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥΣ ΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟΙ ΣΕ ΔΙΑΡΚΕΣ ΣΤΡΕΣΣ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΑΡΧΙΚΗ ΚΑΙ ΑΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΝΟΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ,ΠΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΣΑΝ ΔΥΝΑΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΔΟΘΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ. ΚΑΙ ΣΤΗ ΤΕΛΙΚΗ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΠΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΕΙ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΟ, ΟΤΙ, ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ, ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ.ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΛΑΟΣ «ΤΟ ΨΑΡΙ ΒΡΩΜΑΕΙ (ΣΥΓΧΩΡΉΣΤΕ ΜΕ) ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ», ΕΤΣΙ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ, ΠΟΥ ΣΕΡΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΤΟΥΣ ΟΣΦΙΟΚΑΜΠΤΕΣ ΚΑΙ ΑΥΛΟΚΟΛΑΚΕΣ, ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΩΝΕ ΜΑΖΙ, ΝΟΣΕΙ.ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΠΩΣ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ, ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ (ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΟΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΥΠΟΒΟΣΚΕΙ ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟΥ) ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ(ΟΠΩΣ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥΣ).
 
 
Παναγιώτα
Τα συγκεκριμένα κριτήρια θεωρώ πως είναι πολύ γενικά και ασαφή, θα πρέπει να προσδιορίζονται και να συγκεκριμενοποιούνται ανάλογα με την υπηρεσία και τα καθήκοντα του υπαλλήλου. Αλλά έχουν προσδιοριστεί επακριβώς τα καθήκοντα των υπαλλήλων ποτέ; Ή η λειτουργία της υπηρεσίας επαφίεται στο φιλότιμο των πλέον πρόθυμων;
 
 
Σπύρος Bλάχος
πρέπει οποσδήποτε να προβλεφθεί αξιολόγηση από του υφισταμένους προς τους προϊσταμένους!!
 
 
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΛΛΙΑΣ
Οι υπάλληλοι Μέσης Εκπαίδευσης για πολλά χρόνια απετέλσαν τον στυλοβάτη της Δημόσιας Διοίκησης. Είναι απόλυτα δίκαιο να προωθούνται οι κάτοχοι πτυχίων, αλλά δεν μπορεί να αγνοηθεί το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ γεγονός ότι, αυτοί που σήμερα κρατούν σε λειτουργία το Δημόσιο είναι οι παλιοί υπάλληλοι, οι οποίοι – ούτως ή άλλως- έμειναν πολλοί λίγοι, μετά τις αθρόες συνταξιοδοτήσεις των τελευταίων ετών.Συνεπώς τα χρόνια υπηρεσίας και μάλιστα στο ίδιο αντικείμενο θα έπρεπε να αξιολογούνται περισσότερο, ιδιαίτερα μετά τον σφαγιασμό των υπαλλήλων Δ.Ε. στο ενιαίο (;) μισθολόγιο.
 
 
ΣΚΑΡΠΑΛΕΖΟΥ
Στο αρθ 16 παρ 5 στα Ασφαλιστικά Ταμεια που εχουν ΔΣ και Προεδρο ΔΣ ποιος θα ειναι ο αξιολογητης της οργανικής Μονάδας γενικής Διευθυνσης ?Ο Προεδρος του συλλογικου οργάνου διοικησης του οικειου Φορέα ?Ο προεδρος του ΔΣ πρ΄΄επει να εισηγειται στο ΔΣ την αξιολόγηση του Γενικου Διευθυντη δεδομενου οτι η γεν διευθυνση κατευθυνει την υλοποιηση και αρα μετραται η αποτελεσματικοτητα του επιχειρησιακου σχεδίου